Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Stond hier laatst niet een tijdje geleden een setje van te koop? Ik dacht zo'n 6 of 12 kasten of zo. Werd oorspronkelijk gebruikt
door Normaal. Oud spul lijkt me, maar het zal wel behoorlijk wat druk op leveren.
Stond hier laatst niet een tijdje geleden een setje van te koop? Ik dacht zo'n 6 of 12 kasten of zo. Werd oorspronkelijk gebruikt
door Normaal. Oud spul lijkt me, maar het zal wel behoorlijk wat druk op leveren.
Klopt bewap
Staat bij ons in de loods
12 x M6
4 x M4
10 x Hill DX 3000 amp
Na enige tijd het hill gebeuren te hebben gevolgd kan ik u allen vertellen ,het is gewoon geen goed systeem.
Het klinkt niet gaat vooral heel hard en je kunt het bijna nergens gebruiken(teminste niet binnen).
Een oud bandje hier uit de buurt heeft het op een gegeven moment voor weinig kunnen kopen.(volgens mij nog van normaal maar dat weet ik niet zeker meer).
Dat betekende..4 man tillen en stacken 3 man solderen..en 1 iemand met latten de boel vast boren..
Mankeerde altijd wat aan,connectoren zijn vreselijk en gingen met regelmaat stuk.
Alles bovenstaand maakte het voor normaal meer dan duidelijk om dit enorme niet arbo- vriendelijke systeem zo snel mogelijk te verkopen.
Het concept is wel mooi met de 10"in het laag,en elke speaker heeft zijn eigen klank kast..maar het is niet te hanteren..
Had je misschien beter een oud clarity and power systeem kunnen kopen..klinkt beter en gaat ook hard..(als dat teminste de opzet is)
deze was in die tijd importeur van Hill. Erstaat o.a een plaatje van de M6.
Volgens de gegevens is de M4 een vierweg systeem met 3x ATC 12" voor laag
Tannoy dual concentric en daartussen een 2" Hoorn van Emilar.
De M6 had 6x 10" tweemaal Tannoy en Mid van Emilar of Renkus Heinz.
Het systeem kende wel een wereldwijde inzet, getuige de muziek video's en DVD's uit die tijd.
groet jurjen, veel gigs in 09 gewenst....
Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2
Comment