Ik ben wel trots, hihi.

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Martin-vdB
    • Oct 2003
    • 85

In dit geval bleven ze gewoon staan en zakten ze niet weg in het gras. In sommige gevallen halen we het wielbord er onderuit. De kasten wegen overigens slechts 33kg per stuk. Update: Oh ja, de CDR210 subs worden per vier verreden.

citaat:Geen foto'van AMP-CITY?
    Ehm, sorry. Er zijn voor zo ver ik weet geen foto's op lokatie van gemaakt. Maar hieronder zie je een showroom foto van de racks die werden gebruikt.
    <center></center>
    Kijk op http://www.cohedra.de/index.php?scr=..._kat=2&pr_id=4 voor meer technische info over de versterkers

Comment

• Iko
      • Feb 2002
      • 766

Eej jij komt uit soest, zit zelf in baarn. Waar zit dat bedrijf van jullie? Ziet er leuk uit verder..

Comment

• Olaf Duffhuës
        • Oct 2000
        • 2477

citaat:Irritant bedoel ik meer in de zin van dat die mutsen alleen maar hysterisch konden gillen en krijsen van begin tot eind i.p.v. bijvoorbeeld een beetje meezingen met de nummers.
        Het HK ging niet hard genoeg?? Geintje...Ben eigenlijk wel benieuwd naar dat systeem...

citaat:Ik heb geen idee wat er allemaal aan licht in gehangen werd. Ik bemoei me daar zo min mogelijk mee.
        Moet je ook niet doen...Licht zuigt..

Maar inderdaad een klusje om trots op te zijn...zou ik zeggen..
        Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• Martin-vdB
          • Oct 2003
          • 85

citaat:Geplaatst door PowerSound

De CDR208T en CRD208S zijn zelfde kasten, behalfe dat de S versie een rechte versie is. De T kan onder een hoek gebruikt worden.
          Oeps, je hebt nog gelijk ook. Ik heb het even nagelezen en het staat inderdaad in de beschrijving. Ik heb ze zelf slechts één keer in het echt mogen aanschouwen en eerlijk gezegd was het mijn veronderstelling dat 't zo zat maar inderdaad ik zat er naast. Foutje [:I] Maar wel bedankt anders had ik het waarschijnlijk nog wel vaker beweerd aan anderen.

citaat:Geplaatst door Iko

Eej jij komt uit soest, zit zelf in baarn. Waar zit dat bedrijf van jullie? Ziet er leuk uit verder..
          Het bedrijf die de klus op de foto's geklaard heeft is JSS PA Hire in York, Engeland. Ik (een éénmanszaakje wat voor geen meter loopt omdat ik te druk met free-lancen ben) zit in Soest. Postadres: Birkstraat. Opslag: ergens anders

citaat:Geplaatst door Olaf Duffhuës

Ben eigenlijk wel benieuwd naar dat systeem...
          Voor zo ver ik weet is er niemand die het in Nederland heeft. Sterker nog, op dit moment zijn er [u]voor zo ver ik weet</u> slechts een stuk of 6 systemen in bedrijf omdat het nog zo nieuw is. Ik weet dat ze een tijdje geleden nog zo'n show moesten doen alleen was deze groter en hadden dus meer nodig maar het was simpelweg niet te krijgen. Toen is de "demo-set" uit St Wendel, Duitsland (daar word het gemaakt) vandaan gekomen.

citaat:Moet je ook niet doen...Licht zuigt..
          Wij begrijpen mekaar [8D]

Comment

• denkomieken
            • Jan 2004
            • 111

martin moet zeggen dat dit dus het echte werk is he.

Ik vond je idee over mijn multikabels een beetje jammer maar dit opzij geschoven moet ik zeggen dat dit er super uitziet.

Heb je nog contacten daar met je mede-eigenaars,buiten dan de zakelijke dingen, of is het nu vooral op je eigen in nederland?

ik zeg altijd--&gt; geen klank zonder drank

Comment

• Martin-vdB
              • Oct 2003
              • 85

citaat:Geplaatst door denkomieken

Ik vond je idee over mijn multikabels een beetje jammer ....
              Hee, ik zat je alleen maar uit te lachen over die wielen hoor.

citaat:Heb je nog contacten daar met je mede-eigenaars,buiten dan de zakelijke dingen, of is het nu vooral op je eigen in nederland?
              Ja echt wel, ik heb er zelf bijna 2 jaar gewoont en ik ga er nog altijd erg graag heen, ik kom er alleen zo weinig aan toe. Het waren ook al goede vrienden voordat ik daar naartoe verhuisde.

Comment

Working...