Verjaardag, 1 augustus

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dropsen
    • Jan 2004
    • 375

citaat:Geplaatst door DjFx

Hoe het klinkt, ik vind het geweldig, nja als je de versterker op 10 zet speel je m in z'n clip, ik ben er wel te vreden over, genoeg geluid!
    Voor hoeveel mensen, uhhh? 's ochtends 8 , 's middags 18 , 's avonds 6 (fam. is niet super groot)
    Aangezien je site under construction is kan ik je agenda niet bekijken, maar ga je binnenkort ook voor een wat groter publiek draaien?
    Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• DjFx
      • May 2004
      • 307

Ik heb inderdaad nog een boeking binnen gekregen,
      Hier ff uit me administratie
      Datum - Waar - Notitie
      4 sep. - de pit 80 man wordt verwacht, geen app. meenemen!
      26 sep. - verjaardag - Verwacht 60 man, aanvang voor dj: 13:00 er zijn, met app.

Comment

• DJ.T
        • Nov 2002
        • 1502

Je gaat toch niet 60 man met die MC kasten doen he?
        Of is het gewoon achtergrond muziek?
        We're ready to party, are you?

Comment

• DjFx
          • May 2004
          • 307

citaat:Geplaatst door DJ.T

Je gaat toch niet 60 man met die MC kasten doen he?
          Achtergrond muziek,

En als ik nog meer wattage boxen nodig, koop je ze maar voor me (natuurlijk alle kosten voor jou )[xx(][V]!!

Dus waar gaat dit over?[xx(]

Comment

• DJ.T
            • Nov 2002
            • 1502

Wattage boxen, is dat nieuw?
            Leuk, zo'n smilie kermis in je post.
            Waar gaat dit over?
            Je moet dit niet als aanval zien maar gewoon als een vraag, waarom ben je zo snel op je teentjes getrapt, misschien een beetje gefrustreerd ergens over?
            Ik stel je gewoon een vraag en verwacht niet zo'n raar antwoord, ik probeer je er alleen maar voor te behoeden dat je met dit setje wilt gaan disco'en met 60 man, dit red je nooit.
            En denk niet dat ik geen fouten maak want op mijn 10e of 11e had ik ongeveer net zo'n setje en dacht ik even een feestje te gaan geven voor 90 man, het was erg leuk en verder niet echt klachten maar ik denk dat als ik het goed had aangepakt door gewoon een setje te huren ik er misschien nog wat boekingen uit gesleept had.
            Achteraf gezien is het natuurlijk best grappig maar ik dacht echt dat ik het aankon en dan wordt je toch hard met je neus op de feiten gedrukt.

Comment

• DjFlo
              • Jun 2003
              • 332

citaat:Geplaatst door DJ.T

Wattage boxen, is dat nieuw?
              Leuk, zo'n smilie kermis in je post.
              Waar gaat dit over?
              Je moet dit niet als aanval zien maar gewoon als een vraag, waarom ben je zo snel op je teentjes getrapt, misschien een beetje gefrustreerd ergens over?
              Ik stel je gewoon een vraag en verwacht niet zo'n raar antwoord, ik probeer je er alleen maar voor te behoeden dat je met dit setje wilt gaan disco'en met 60 man, dit red je nooit.
              En denk niet dat ik geen fouten maak want op mijn 10e of 11e had ik ongeveer net zo'n setje en dacht ik even een feestje te gaan geven voor 90 man, het was erg leuk en verder niet echt klachten maar ik denk dat als ik het goed had aangepakt door gewoon een setje te huren ik er misschien nog wat boekingen uit gesleept had.
              Achteraf gezien is het natuurlijk best grappig maar ik dacht echt dat ik het aankon en dan wordt je toch hard met je neus op de feiten gedrukt.
              Ik snap DjFx wel hoor! hij heeft net een nieuwe set en neemt anthousiast klussen aan... tja ik zou hetzelfde doen denk ik maar het is goed dat je hem erop wijst alleen had je het ff anders moete zegge... wat vriendelijker

groeten

floris

Comment

• DJ.T
                • Nov 2002
                • 1502

Het komt misschien wat rot over maar het is echt goed bedoeld hoor.
                En ik stel Fx eerst een vraag, het is niet eens een opmerking, als hij normaal had gereageerd met iets als: nee het betreft hier achtergrond muziek was er niets aan de hand geweest.

Comment

• DeMennooos
                  • Aug 2000
                  • 1416

citaat:als hij normaal had gereageerd met iets als: nee het betreft hier achtergrond muziek was er niets aan de hand geweest.
                  Zijn we weer kinderachtig bezig hier zeg.
                  Als hij dit doet, doe ik dat en blah blah blah.
                  Ik kan ook zeggen dat als je draait zoals je site eruit ziet je beter niet kan stoppen met school en beter een vak kan gaan leren. Ik doe het niet, maar ik zou het kunnen zeggen.

Maar goed, DJ.T je geeft zelf de voorzet door te roepen
                  citaat:Je gaat toch niet 60 man met die MC kasten doen he?
                  Dus nu niet meteen gaan roepen dat FX normaal had moeten antwoorden. Je had tenslotte zelf een normale reactie kunnen posten.

Krijg een beetje van die foute klik gevoelens hier: Mamma hij doet dit, Mamma hij doet dat, MAMMA!
                  Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• DJ.T
                    • Nov 2002
                    • 1502

Excuses dan als het echt zo overkomt, hoe het overkomt kan je natuurlijk nooit goed bepalen, het blijft internet he. Normaal in een gesprek of zo heb je snel genoeg door hoe iemand het bedoeld. Hier echt geen kwaad in de zin.
                    Wapenstilstand?

Comment

• DeMennooos
                      • Aug 2000
                      • 1416

Wapenstilstand? Is er oorlog dan?

Het is een kwestie van opletten hoe je iets formuleert. En dat geldt niet alleen in dit geval hoor, gebeurt veel op dit forum dat er mensen bij de enkels worden afgehakt terwijl het ook in de liezen had gekunt

Als er weer op een beetje normaal niveau gecommuniceerd kan worden lijkt me dat wel prettig ja.
                      Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• F.V.D.88
                        • May 2004
                        • 58

citaat:Geplaatst door DjFx

4 sep. - de pit 80 man wordt verwacht, geen app. meenemen!
                        Tip!:
                        Weet je dan al wat voor apparatuur je voor je neus krijgt voor dit feest[?]
                        Zoniet raad ik je aan om vantevoren een keer te gaan kijken met wat voor apparatuur je te maken hebt, en de apparatuur een keer te proberen. Zodat je op dat feest niet voor onverwachte verrassingen komt te staan!

En verder nog: De nieuwe boxen die je hebt aangeschaft en de nieuwe versterker zijn een prima aanschaf voor jouw drive-in geweest; je hebt nu bijna alles voor een kleine drive-in show![8D]
                        MVG, Frank

Comment

• vasco
                          • Oct 2003
                          • 2567

Hey FX, nog van harte jongen. Ik lees al dat jou feest geslaagd is en ook een mooi setje speakers om op verder te bouwen en meer ervaring op te gaan doen.

Als ik jou was dan zou ik inderdaad gaan kijken/spelen naar/met de set die je moet gebruiken (als dat mogelijk is) zodat je niet voor een grote verassing komt te staan. Hoe meer je weet van de spullen die er voor jou zijn hoe beter je je werk kan doen. In elk geval succes maar weer alvast.

Comment

• DJEM
                            • Jul 2004
                            • 254

Ik snap die op onthef niet over 60 man en dat setje... Hallo het is een verjaardag, geen dance valley oid.

Op een verjaardag draai niet met zo'n kabaal dat het volgend dorp klaagt lijkt me. Verders die boxen maken zowiezo wel genoeg herrie voor 60 wezens.

En wat dat gezever over licht betreft van een, die heeft denk ik wat topics gemist oid en ook daar weer, het was zijn verjaardag. Een licht orgeltje is op een klaarlichte dag leuk genoeg.

Zucht waarom zijn er altijd van die mensen die alles door hun eigen bril bekijken en niet eens door die van een ander[?]
                            Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• Stefan17
                              • Dec 2003
                              • 66

citaat:Geplaatst door DJEM

Ik snap die op onthef niet over 60 man en dat setje... Hallo het is een verjaardag, geen dance valley oid.

Op een verjaardag draai niet met zo'n kabaal dat het volgend dorp klaagt lijkt me. Verders die boxen maken zowiezo wel genoeg herrie voor 60 wezens.

En wat dat gezever over licht betreft van een, die heeft denk ik wat topics gemist oid en ook daar weer, het was zijn verjaardag. Een licht orgeltje is op een klaarlichte dag leuk genoeg.

Zucht waarom zijn er altijd van die mensen die alles door hun eigen bril bekijken en niet eens door die van een ander[?]
                              Tja, opzich zou je gelijk moeten hebben over het vermogen voor 60 man. Maar tegenwoordig kom je eigenlijk alleen maar tegen dat mensen het harder en harder willen.

Gisteravond toevallig wat geluid moeten verzorgen in een redelijke kroeg.... 4kw aanwezig.
                              De set stond aardig vol te draaien en dan blijven er nogsteeds mensen naar je toe komen dat het NOG harder moet.

Draai je gewoon de gain van een leeg kanaal wat verder open en ze vinden het al prachtig.
                              Als het even kan sta ik dan zelf wel met doppen in, maar ik vind het ook niet echt nodig om het gehoor van anderen te verkloten.

Stefan.

Comment

• DJEM
                                • Jul 2004
                                • 254

citaat:Geplaatst door Stefan17

De set stond aardig vol te draaien en dan blijven er nogsteeds mensen naar je toe komen dat het NOG harder moet.

Draai je gewoon de gain van een leeg kanaal wat verder open en ze vinden het al prachtig.
                                Dus naast het placeboschuifje voor als het zachter moet hebben we ook al een placebo draaiknop voor als het harder moet
                                Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

Working...