[3 juli] Kleine show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juriaan
    • May 2004
    • 190

offtopic en illegaal
    Ik heb nog een setje te koop

voeg me ff toe op msn
    msn@juriaantierie.nl

Weer Ontopic en legaal

Laterz en de

Comment

• DjFx
      • May 2004
      • 307

citaat:Geplaatst door LJ-Martin

@ DjFx,

Klein beginnen doen wa allemaal eh man. Maar huur best voor je eerste feestjes, desnoods in vast contract met een verhuurfirma waar ge de mensen goed van kent. Ze kunnen jou een serieuze % korting geven. Deze korting reken je door aan de klant met wat extra intrest aan je werkuren, ... Je verdient iets bij, ge bied de klant kwaliteit aan, ...
      Zo doe je dat +/- 1 jaar, en dan heb je waarschijnlijk wel geld om eens goede installatiematerialen aan te schaffen, en vanaf dan betaal je nauwelijks nog huur, dus meer geld kan binnenstromen, ...

Snap je 't DjFx ?

Succes, Fou
      Ik snap het,
      maar ik ken niemand die bij een verhuur bedrijf zit, ook familie niet,

O ja en heb even geen behoefte om na me boxen dit jr nog grote inversteringen te doen (gewoon geen geld)

Comment

• VERVALLEN

citaat:
        Ik snap het,
        maar ik ken niemand die bij een verhuur bedrijf zit, ook familie niet,

O ja en heb even geen behoefte om na me boxen dit jr nog grote inversteringen te doen (gewoon geen geld)
        Zeker niet bij de pakken blijven zitten he. En als je geen mensen kent binnen de verhuurwereld, dan kan je deze zeer snel leren kennen. Meestal zijn dit mensen die er enorm veel van kennen, zeer vriendelijk zijn, ...
        En ... wie weet kan je na x aantal huurdagen geen zeer schoon 2e hands setje aanschaffen tegen bodemprijzen!

Zeker horen moest ik van jou zijn Fx!!!

Succes ermee

Comment

• tomv
          • Jun 2003
          • 331

of af en toe meegaan on the road bij dat verhuurbedrijf of ... of ....
          Tom

Comment

• DeMennooos
            • Aug 2000
            • 1416

Wat een oeverloos gelul is dit zeg. 8 pagina's en we hangen nu bij het onderwerp "Ga mee met een verhuurbedrijf", hoever moeten we nog voordat we gaan voorstellen dat ie maar een bod moet gaan doen op Ampco en Flashlight?

Hij is 12, laat dat een belletje rinkelen?

Voor een 12 jarige doet ie het nog helemaal zo beroerd nog niet. En helemaal niet in 7 maanden tijd.

Het willen hebben van Pioneer CD spelers, grote mengtafels en zware PA's is voor iedereen een grote wens. Misschien wel iets groter als je 12 bent en nu al geld krijgt voor iets wat je echt leuk vind.

Eigenlijk kun je hier enorm veel tips geven. Welke geluidsets hij moet kopen of in welk licht hij moet investeren. En andere kosten? CD's, vervoer, onderhoud en reparatie. Pa is nu denk ik degene die de chauffeur uithangt en dat wellicht de komende 6 jaar wel zal blijven doen. Alleen gok ik niet dat ie dat al die jaren voor niks blijft doen.

Het enige wat ik FX als tip aan de hand wil doen is dat ie zich vooral niet gek moet laten maken op een pro forum als dit of door op te kijken tegen de grote jongens. Probeer dan te kijken hoe zij dingen doen die je zelf kleiner en goedkoper kunt nadoen. Neem er de tijd voor om iets goed en degelijk op te bouwen. Verdiep je in de materie, leer de theorie voer dat in de praktijk uit en dan leer je dat het in de praktijk toch vaak anders is. Geeft niet, is leerzaam.

Dat je geluid als eerste aan een upgrade toe is ben je zelf al achter, ook hiervoor bouw het rustig op. Het heeft geen zin om een set voor 250 mensen te kopen als je feesten zich beperken tot 15 of 50 mensen, maar speel daar wel op in.
            Licht, laat maar even zo. Het knippert en beweegt. Dat is genoeg voor nu.

Mocht je nou de kans krijgen om op een groter feest te draaien. Zoek dan een verhuurbedrijf in de buurt. Het is geen schande, het laat wel zien dat je serieus met je klant bezig bent.

Je zegt op je website dat je een lokatie bezoekt om een lichtplan te maken en om te bepalen waar je het geluid neer zet. Ik zou die regel eraf halen. Met de beperkte hoeveelheid apparatuur die je nu nog hebt valt er weinig te bepalen. En je prijs? Bepaal zelf wat je een redelijk bedrag vind voor hetgeen jij je klant biedt.

Ik zal er eens een nachtje rustig over slapen. Misschien heb ik morgen nog wel een frissere kijk op het hele verhaal. [8D]
            Greetz,

DeMennooos

Stagehands are the infantry of show business

Comment

• ralph
              Banned
              • Aug 2000
              • 2649

Mooi gesproken ...en 10x zinvoller dan de zoveelste zeur over een wit snoertje!

Comment

• Juriaan
                • May 2004
                • 190

Menno heeft gesproken.....

Comment

• VERVALLEN

Menno heeft idd zeer mooie repliek gegeven. Fx, luister naar mij wat huren betreft, en luister naar Meno voor de andere tips van hem!
                  Ge gaat zien dat ge snel een goede zaak zal hebben.

Alvast nog veel succes!

P.S. Geen contracten van mij afpakken eh of 'k weet je te vinden hoor [8D][B)]

Comment

• RDH
                    • Aug 2001
                    • 298

ik moet toch ook nog even kwijt dat djfx zijn website netjes op orde heeft (op wat spellingsfoutjes na). Maar inderdaad die regel over het 'lichtplan' zou ik ook weghalen, dat kun je simpelweg niet serieus nemen met een flowertje en een looplichtje.

Comment

• Dropsen
                      • Jan 2004
                      • 375

Ook heb ik gemerkt dat je met www.djfx.nl gewoon de site op kunt, dus haal overal (ook op je site) dat .tt weg, want .nl staat altijd professioneler. En ik weet wel zeker dat als je bovengenoemde aanwijzingen probeert op te volgen, het helemaal goed komt. Vergeet trouwens niet he, het is nog steeds je hobby! Je leven hangt er (zo ver ik weet) niet vanaf... [)]
                      Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• Juriaan
                        • May 2004
                        • 190

heey
                        ik keek ff in je agenda
                        en Als ik jou was
                        zou ik geen feestjes geven van mensen boven jou leeftijd

Vb: 10 Juli
                        Dansavond
                        In Goes (de Pit)
                        Toegang 18 jr.

Comment

• DJ.T
                          • Nov 2002
                          • 1502

En waarom dan wel niet?
                          Ik draai toch ook op 40/50+ feesten?
                          Ik ben 16 jaar, het gaat altijd goed, klant tevreden, wij tevreden.
                          Ik zie het probleem niet zo.
                          We're ready to party, are you?

Comment

• DjFx
                            • May 2004
                            • 307

Ik ook niet, je hoeft alleen je muziek stijlen wat aan te passen,
                            Ik heb daar helemaal geen problemen mee

Trouwens djfx.nl wordt pas in de vakantie geupdate

Comment

• Juriaan
                              • May 2004
                              • 190

16 is wat andersd
                              maar om als 12 jarige op een 18jr feest te draaien
                              en dan met jouw app

Comment

• ralph
                                Banned
                                • Aug 2000
                                • 2649

Gelukkig heeft dj fx maling aan de opvatting van Jurgen en doet hij gewoon azn ding...volgens mij maakt het dan niets uit of je voor 60+ of 8-12 jaar staat te draaien.

Die mensen hebben hem niet zonder reden gevraagd...

Ik ben op wat latere leeftijd begonnen, maar had ik mn prutsperiode ook wel eens een gast dj mee van 14... die stond dan fijn relight my fire te draaien op een hockeyfeestje

Comment

Working...