[3 juli] Kleine show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DJ-Ridoo
    • Jun 2004
    • 48

Leuke filmpjes.
    Spijtig dat er geen rookmachine stond ==> effect des te groter!
    Grtz

X-Plosion Events
    DJ's - Parties - Karaoké

Comment

• showband
      • May 2001
      • 4516

@ DJFx

even buiten alle kommentaar.

Als je een vlag met de zin "HOERA" ophangt bij je spullen. (foto's 3 juli)

Zorg dan dat hij goed vastgezet is. Ik lees nu iets véél minder feestelijks dan je waarschijnlijk van plan was.

(ik moest er wel ENORM om lachen. Dank je [:I])
      lekker belangrijk!

Comment

• RDH
        • Aug 2001
        • 298

klopt helemaal showband! dat was idd een smakelijke grap...

Comment

• kwaak
          • Jun 2003
          • 177

jongens, laat hem idd lekker: hij begint net! velen van ons zijn ooit 'slecht' begonnen, maar je moet ergens beginnen toch? hier op dit forum geven we alleen maar Commentaar op de kleintjes, dat moet anders! maar dit is mijn mening!!!
          greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• ljanton
            • Sep 2003
            • 373

ja dat vind ik ook ...
            ik heb vroeger ook veel afbrekende kritiek gehad van de grote onder ons ... omdat ik een fout zei ...

greetzz ljanton

Comment

• Stefan17
              • Dec 2003
              • 66

citaat:Geplaatst door kwaak

jongens, laat hem idd lekker: hij begint net! velen van ons zijn ooit 'slecht' begonnen, maar je moet ergens beginnen toch? hier op dit forum geven we alleen maar Commentaar op de kleintjes, dat moet anders! maar dit is mijn mening!!!
              Waar slaat dat nou weer op?

citaat:
              Lever maar wat commetaar
              DjFx vraagt er zelf om in zijn post. Wat natuurlijk ook helemaal niet fout is, omdat je daar veel van kan leren.

In pagina 1 a 2 wordt al genoeg onderbouwde kritiek en handige tips gegeven.
              Maar daarna begint iedereen elkaar te herhalen en mede daardoor is dit topic opeens 7 pagina's lang.
              Bekijk dan eerst eens wat er al allemaal gezegd is en wacht daarna gewoon op de volgende foto's om eventuele verbeteringen te zien.

En kleintjes afbranden?
              Simpel… dan moet je maar niet op een “professioneel licht&geluid forum” gaan posten. Want daar hoort DjFx (dan) nog niet thuis.

Als ik mijn auto wil gaan “tunen” dan ga ik ook niet meteen reacties vragen op een autoforum als ik net 1 bumpertje geverfd heb. Dan lees ik eerst eens mee en probeer ik op een wat hoger “niveau” te komen.
              Slecht voorbeeld, maar wat ik er mee bedoel lijkt mij nu wel duidelijk.

Helemaal niks mis mee dat DjFx hier commentaar vraagt, maar het verdere verloop van zo’n topic is dan totaal zinloos, omdat er meteen gepoogd wordt een hele drive-in show op te zetten.

We wachten op de volgende foto’s met nieuwe speakers!
              Succes!
              Stefan.

Comment

• DjFx
                • May 2004
                • 307

citaat:Geplaatst door showband

@ DJFx

even buiten alle kommentaar.

Als je een vlag met de zin "HOERA" ophangt bij je spullen. (foto's 3 juli)

Zorg dan dat hij goed vastgezet is. Ik lees nu iets véél minder feestelijks dan je waarschijnlijk van plan was.

(ik moest er wel ENORM om lachen. Dank je [:I])
                Je hebt inderdaad gelijk

[quote]citaat:Geplaatst door Stefan17

Geplaatst door kwaak

We wachten op de volgende foto’s met nieuwe speakers!
                Succes!
                1 augustus moet ik weer draaien, ik weet niet of ik voor 1 aug. me nieuwe spreakers mag kopen,

Ik weet dat ik ze hard nodig heb.

Comment

• DjFx
                  • May 2004
                  • 307

gelukt, mag ze kopen onder 1 voorwaarde:
                  Moet ze zelf 100% betalen en mag niks lenen of er wordt niks voor geschoten

ach ja, ik krijg ze: alleen niet voor 1 aug

Comment

• RDH
                    • Aug 2001
                    • 298

Dat is ook de beste manier, geloof mij door alles met hard werken te verdienen kom je des te verder.

Comment

• Olaf Duffhuës
                      • Oct 2000
                      • 2477

citaat:En kleintjes afbranden?
                      Simpel… dan moet je maar niet op een “professioneel licht&geluid forum” gaan posten. Want daar hoort DjFx (dan) nog niet thuis.
                      Ik neem aan dat jij je brood ermee verdiend?

Graag bij het onderwerp houden en niet uitmaken of iemand nu pro is of niet. Mensen komen hier ook om van elkaar te leren....Tips en tricks zijn voor iedereen welkom...
                      Olaf Duffhuës

**Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

Comment

• VERVALLEN

citaat:
                        1 augustus moet ik weer draaien

Laat dat feestje op 1 augustus verzorgen door een professional, of huur een installatie. Desnoods zonder licht en gebruik je eigen licht.
                        Huur gewoon een versterker met boxen. En maak dan "kwalitatieve reklame" die avond, en zorg dat ge dan iets "verdient". Dus geen 50€ vragen en voor 150€ huren. Omgekeerd is beter.

Comment

• DjFx
                          • May 2004
                          • 307

Opzich heb ik die boxen op 1 aug niet zo hard nodig, zover ik weet is het achtergrond muziek (waarschijnlijk buiten)

Comment

• Juriaan
                            • May 2004
                            • 190

Waarom zeg je dat dan eerst wel

Comment

• DjFx
                              • May 2004
                              • 307

omdat ik ze liever wel wil hebben voor 1 aug. maar het maakt niet zo veel uit, alleen met me nieuwe zal het veel zuiverder klinken...

Comment

• VERVALLEN

@ DjFx,

Klein beginnen doen wa allemaal eh man. Maar huur best voor je eerste feestjes, desnoods in vast contract met een verhuurfirma waar ge de mensen goed van kent. Ze kunnen jou een serieuze % korting geven. Deze korting reken je door aan de klant met wat extra intrest aan je werkuren, ... Je verdient iets bij, ge bied de klant kwaliteit aan, ...
                                Zo doe je dat +/- 1 jaar, en dan heb je waarschijnlijk wel geld om eens goede installatiematerialen aan te schaffen, en vanaf dan betaal je nauwelijks nog huur, dus meer geld kan binnenstromen, ...

Snap je 't DjFx ?

Succes, Fou

Comment

Working...