[3 juli] Kleine show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zjeten
    • Mar 2003
    • 331

hallo
    Als ik van jouw was zou ik kiezen voor 2xcdj100 pioneer.
    Een jb mengertje en een paar boxen van rond de 3-400 watt rms met een inter-m versterker.
    Nog 4 par spots zou leuk zijn.
    Effe over de site -->die vond ik iets te groots gemaakt.
    Als je iets hebt,kun je er mee uitpakken maar als je bijna niets hebt moet je niet zeggen dat je grootse dingen hebt en "de beste bent"
    Wie is er de beste??iedereen is goed in zijn stijl.
    Ik draai meest groove ,deephouse,house,... en de hitjes.
    Ik weet ook dat ik niet moet beginnen met fuiven te draaien voor hardrock fanaten.dus...
    mvg jeffrey

Comment

• Stefan17
      • Dec 2003
      • 66

citaat:
      zoals?
      Als je zelf geen betere reden kan verzinnen dan de "geld" kwestie, dan moet je toch echt bij jezelf ten raden gaan of je weet waar je mee bezig bent.

Speel eens een mp3'tje af op een redelijke PA-installatie en je weet niet wat je hoord. [xx(]

Misschien is een "muziek-systeem"(pc) beter geschikt voor je?!
      Je betaald natuurlijk wel een aardig abbonenment, maar het blijft goedkoper dan elke maand een stapel cd's inslaan.

De kwaliteit van dat geluid ligd ver boven die van mp3, hoewel dat ook per systeem kan verschillen. Vooral de hardware is erg van belang. (Die je zelf niet mag vervangen.)

Dan zit je ook qua rechten een stuk beter.

Ik krijg meer het idee dat je het niet wil snappen. We beginnen hier met de reacties ook al aardig in de herhaling te vallen.
      Probeer gewoon wat minder "groot" te doen en leer van anderen.

Succes!
      Stefan.

Comment

• Fritz
        • Oct 2001
        • 621

citaat:Geplaatst door DjFx

zoals?
        Je reden zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat je liever met originele CD's aankomt bij de klant...
        Ik dacht dat je daarom meer CD's wilde gaan aanschaffen, maar jij gaat CD's aanschaffen alleen omdat je ze niet makkelijk kan downloaden, wat natuurlijk complete onzin is, omdat er nog tal van mogelijkheden over zijn, maargoed.

Comment

• Fritz
          • Oct 2001
          • 621

[quote]citaat:Geplaatst door jurjen_barel
          Vind je??? Met zeven maanden kun je al veel verder zijn! Dan heb je al een goede mixer, 4 parren + controller, een meubel, zo'n ShowTec Trussje en speakers!
          Eeeeuh jij kent DJFx? Of weet je toevallig wat hij verdiend? Wat hij aan zakgeld krijgt? Wat hij met z'n verjaardag krijgt? Of vergelijk je het met je eigen situatie?
          Ik vind het in ieder geval een beetje vreemd om voor iemand anders te gaan bepalen, wat hij al had kunnen aanschaffen

Comment

• Drive inn tnt
            • Sep 2003
            • 1082

[quote]citaat:Geplaatst door Fritz

citaat:Geplaatst door jurjen_barel
            Vind je??? Met zeven maanden kun je al veel verder zijn! Dan heb je al een goede mixer, 4 parren + controller, een meubel, zo'n ShowTec Trussje en speakers!
            Eeeeuh jij kent DJFx? Of weet je toevallig wat hij verdiend? Wat hij aan zakgeld krijgt? Wat hij met z'n verjaardag krijgt? Of vergelijk je het met je eigen situatie?
            Ik vind het in ieder geval een beetje vreemd om voor iemand anders te gaan bepalen, wat hij al had kunnen aanschaffen
            Ook weer niet helemaal goed want na 7 maanden, en je noemt jezelf al een professionele drive in dan kan je toch minstens verwachten dat je een paar "fatsoenlijke" speakers hebt etc. Je kan 4 effectjes met een skytec setje geen drive in noemen[xx(]
            Niet lullig bedoeld maar ik denk dat een aantal mensen het wel met mij eens zullen zijn qua spullen.
            Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Juriaan
              • May 2004
              • 190

Jep
              kijk ik ben 2 maanden bezig
              en ik vindt mijn apparatuur lijst wel ietstje beter
              Zorg voor dat je een baan(tje) hebt
              sparen
              en soms wat bij je ouders lenen
              en dan een deal sluiten

En Qua cds
              ik draai ook met mp3s
              die zijn gewoon gratis:P
              maar ondertussen koop ik ook singles in
              en albums
              dus het kan alle2

enne op Driveinn tnt
              Hij vindt zichzelf dus prof:P
              hoeven andere mensen dat niet te vinden

kijk tot dat er iemand bij hem komt
              kan je op een fuif van 500 man draaien
              en dan komt ie met z'n skytec

en ik heb op me site duidelijk vermeld staan met eigen apparatuur tot 50/100 man
              hoger dan dat moet ik huren

Comment

• Dropsen
                • Jan 2004
                • 375

Tja ik snap wel waarom we liever met mp3tjes draaien, het scheelt je zoveel in de kosten. Maar aan de andere kant, de kwaliteit is bagger als je ze op een mooi systeem afdraait... nu bestaan er idd wel van die systemen dat je per maand zoveel nummers kan downloaden, maar zijn die dan wel van dezelfde kwaliteit als op een originele cd?

citaat:Koop best een gewone dubbele CD speler van bijv. numark, Dap, JB, ...
                Denon is ook dan weer hoog gegrepen.
                Ik vind de DN-D4000 nog wel meevallen... Met al die functies voor een redelijke prijs (€ 725,)
                Tja 725 euro is niet veel voor die Denon. Maar voor 300 tot 400 euro heb je al een DAP of JB spelertje, die eigenlijk precies hetzelfde doen. En als je ziet wat hij nu heeft en hij aan moet schaffen om er iets mee te kunnen doen, lijkt mij die goedkopere speler zat. Bovendien, zou jij het verschil merken als hij tijdens een avondje achter z'n tafeltje staat en jij ervoor?
                Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• Drive inn tnt
                  • Sep 2003
                  • 1082

citaat:Geplaatst door Dropsen

Tja ik snap wel waarom we liever met mp3tjes draaien, het scheelt je zoveel in de kosten. Maar aan de andere kant, de kwaliteit is bagger als je ze op een mooi systeem afdraait... nu bestaan er idd wel van die systemen dat je per maand zoveel nummers kan downloaden, maar zijn die dan wel van dezelfde kwaliteit als op een originele cd?
                  Maar ja er zit ook altijd nog een kansje in dat je gepakt word en dat is ook niet echt prettig
                  Ik vindt orginele cd's een goede investering. Wij hebben ook 2 koffers vol met orginele cd's. Gewoon elke keer in een appart potje geld voor de cdtjes stoppen.
                  Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• vasco
                    • Oct 2003
                    • 2567

Ik denk dat een jongen van 12 (want daar hebben we het hier over volgens zijn profiel) dus nog niet verder kan zijn omdat hij officieel niet mag werken. Dus hij moet het met zakgeld doen. Zijn ouders willen en zullen vast niet even een hele drive-in in 7 maanden voor hem kopen. En ik heb wel meer drive-in's gezien die na 5 jaar zelfs nog amper wat hebben staan

Comment

• Drive inn tnt
                      • Sep 2003
                      • 1082

Even van de website:

Bij Dj Fx Drive in shows is er 1 standaard show voor een lage prijs.

Elke show wordt op maat gemaakt door de organisatie van het evenement.

Wie moet hier nou de show leveren?[B)]
                      En er is er maar 1 hoe kan je nou elke show op maat leveren[B)]
                      Ik snap het niet hoor[:I]
                      Vette boksuh meneer

Comment

• Juriaan
                        • May 2004
                        • 190

Ik ben 14 en heb nu ook al 2 jaar een kranten wijk
                        ga binnenkort bij de supermarkt werken dus...

Comment

• VERVALLEN

[quote]citaat:Geplaatst door Fritz

Frits,

Daar moet ik je gelijk in geven!!! Trouwens, 7 maanden is ook niets in vergelijking met een mensenleven. Als gewone student op 7maanden zonder inkomen zoiets opbouwen vind ik chapeau!
                          Ik ben ook zelf nog lang niet de grootste drive in hoor!

Comment

• Drive inn tnt
                            • Sep 2003
                            • 1082

citaat:Geplaatst door Juriaan

Ik ben 14 en heb nu ook al 2 jaar een kranten wijk
                            ga binnenkort bij de supermarkt werken dus...
                            dus wat [/quote]

[/quote]
                            Dat is nog altijd 2 jaar verschil
                            Mischien kan je daar geen kranten wijk nemen maar nu aan we wel heel erg off topic.[xx(]
                            Vette boksuh meneer

Comment

• jurjen_barel
                              • Jun 2003
                              • 3150

citaat:Geplaatst door Fritz
                              Even vergelijken... Linkje naar fotoboek van mijn allereerste feest.Ik heb in 6 maanden alles bij elkaar gespaard, alleen me mengpaneel had ik al. (ik geef toe, pc stelt weinig voor en de speakers + versterker komen van mijn vader af, maar toch)

Daar komt bij: ik had toen nog geen zakgeld en een baantje voor € 7,50 per week. Trek je conclusie...

Comment

• Juriaan
                                • May 2004
                                • 190

dat alles in die tijd goedkoper was!

Comment

Working...