[3 juli] Kleine show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DjFx
    • May 2004
    • 307

of hij was wel erg snel, want ik had ik tikfout gemaakt (0 vergeten)

Comment

• F.V.D.88
      • May 2004
      • 58

citaat:Geplaatst door Dropsen

Jouw citaat klopt niet, er staat wel degelijk 1000 euro!
      Dan heeft hij in de tussentijd zijn post ge-edit.
      Want er stond echt 100 euro.
      Want ik heb het letterlijk gecopyd... maarja...
      MVG, Frank

Comment

• DjFx
        • May 2004
        • 307

lees me vorige reactie, ik zei toch dat ik een 0 vergeten te typen was

Comment

• F.V.D.88
          • May 2004
          • 58

Die had ik ook gelezen... maar waarschijnlijk hadden we onze reacties tegelijk gepost... (of mijn pc was weer heel erg sloom [xx(])

Maar om even weer ontopic te praten. Die mixer die je uitgekozen had is inderdaad een veel betere mixer om mee te beginnen maar je kunt ook nog een andere mixer overwegen,
          namelijk de Behringer DX 1000.
          Heel veel mensen hebben deze mixer en zijn er tevreden over (valt ook veel over te vinden op het forum..)
          En hij voldoet aan je eisenlijstje.
          MVG, Frank

Comment

• DjFx
            • May 2004
            • 307

we zaten ondertussen op het zelfde tijd stip onze reactie te typen,
            Nu ff ontopic!

Comment

• Stefan17
              • Dec 2003
              • 66

citaat:Geplaatst door DjFx

we zaten ondertussen op het zelfde tijs stip onze reactie te typen,
              Nu ff ontopic!
              Wat wil je dan horen?
              Dat 100 man je foto's (en dus "show") gaan afkraken?

Er zijn lijkt mij al genoeg tips, op- en aanmerkingen genoemd.
              En voor offtopic vragen als... -welke cd-speler? -welke geluidsset? kan je gewoon de search gebruiken.

Niet lullig bedoeld ofzo, maar meer valt er op dit moment niet echt over je "show" te vertellen.

Succes!
              Stefan.

Comment

• Dropsen
                • Jan 2004
                • 375

Zoals ik al eerder zei, check ff het newbie-forum. Daar lopen hele topics over dit onderwerp. Daar vind je vast wat je weten wil en wat bij je budget past. Ik denk dat we je hier niet veel verder kunnen helpen, dan allerlei merken geven die in het newbie-forum uitvoerig besproken worden! Suc6!
                Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• VERVALLEN

Beste,

Voor 7 maanden bezig te zijn bezit je al flink wat materiaal vind ik. Iedereen moet "klein" beginnen ook he. Doe je eigenlijk veel feesten / fuiven / party's? Of enkel voor vrienden "thuis" ?

Wat uw geluidssetje betreft --> goed voor op de slaapkamer te oefenen, maar zeker niet voor in zalen te gaan draaien. Uw geluid opengooien met zo'n klein ding kan nooit echt goed klinken. En dan "irriteer" je uw publiek. Best voorlopig lijkt mij "huren" van PA-installatie als je buiten huis gaat draaien. Huur wel niet te veel zodat je er aan overhoud, en dus winst boekt. Deze winst spaar je dan best voor wat geluidsmateriaal. Licht is voorlopig bijzaak. Trouwens mensen komen niet naar je drive-in voor het licht, maar voor de stijlen muziek, je draaitalent, of je de ambiance er dik kan inbrengen, ...

En eum ... zeker eens een LM-400 aankopen met 4 of 8 par 56's van 300W. En misschien ook nog een kleine fogmachine (antari F80z kost maar 50 euro)

Wat uw "verlangenlijst" betreft:

Ga niet meteen voor 't kopen van de CDJ-1000's. Deze zijn veel "te" hoog gegrepen voor hetgene wat je gaat doen. Laat deze CD-spelers maar staan bij de grootste DJ's en evenementen.
                  Trouwens, met zo'n cd-spelers ben je niets als uw PA niet kwalitatief is.
                  Koop best een gewone dubbele CD speler van bijv. numark, Dap, JB, ...
                  Denon is ook dan weer hoog gegrepen.

Voor de rest zou 'k zeggen,
                  veel succes nog met je drive in!

Greets, Fou

Comment

• Max
                    • Feb 2003
                    • 680

Zoals vele het al gezegt hadden, doe iets aan de verzorging van je show (dus netjes afrokken)
                    Kan an mij liggen, maar die T-bar hangt erg scheef, ook is het neit verkeerd je statief wat hoger te zetten dan heb je wat meer "effect".
                    ik neem aan dat je deze set gebruikt voor feestjes van familie/kennissen,
                    Maar als je serieuze feesten wil doen ben je beter af de set te verkopen en dan gewoon een goede par set en geluidsset te huren voor de feesten ! (kan je ondertussen verder sparen voro een goede set)

Comment

• Juriaan
                      • May 2004
                      • 190

Wat ik ook bij jou zie
                      een hele kist met illegale cds
                      of ligt dat aan mijn ogen?
                      enne Tot Volgend jaaR:P

Comment

• DjFx
                        • May 2004
                        • 307

citaat:Geplaatst door Max

Zoals vele het al gezegt hadden, doe iets aan de verzorging van je show (dus netjes afrokken)
                        Kan an mij liggen, maar die T-bar hangt erg scheef, ook is het neit verkeerd je statief wat hoger te zetten dan heb je wat meer "effect".
                        ik neem aan dat je deze set gebruikt voor feestjes van familie/kennissen,
                        Maar als je serieuze feesten wil doen ben je beter af de set te verkopen en dan gewoon een goede par set en geluidsset te huren voor de feesten ! (kan je ondertussen verder sparen voro een goede set)
                        t-bar hingt inderdaat iets scheef, ik had hem voor deze avond iets verkeerd belast
                        citaat:Geplaatst door Juriaan

Wat ik ook bij jou zie
                        een hele kist met illegale cds
                        of ligt dat aan mijn ogen?
                        enne Tot Volgend jaaR:P
                        Alle 2 door elkaar, ik probeer steeds meer muziek te kopen i.p.v te downloaden (reden is omdat er nog maar weinig site's zijn waar je echt muziek van kan downloaden)
                        En waarom tot volgend jaar[?]

Comment

• Fritz
                          • Oct 2001
                          • 621

citaat:Geplaatst door DjFx
                          Alle 2 door elkaar, ik probeer steeds meer muziek te kopen i.p.v te downloaden (reden is omdat er nog maar weinig site's zijn waar je echt muziek van kan downloaden)
                          Eeeeuh ik zat eerder aan andere redenen te denken...

Comment

• DjFx
                            • May 2004
                            • 307

zoals?

Comment

• ronny
                              • Dec 2002
                              • 2139

omdat originele cd's veel geld kosten, zeker een koffer vol. Ik denk niet dat jij zo een budget hebt dat je ieder week een paar nieuwe cd-tjes kan kopen....

mvg
                              ronny
                              niet zagen, gewoon doen!

Comment

• jurjen_barel
                                • Jun 2003
                                • 3150

citaat:Geplaatst door fou_69

Voor 7 maanden bezig te zijn bezit je al flink wat materiaal vind ik.
                                Vind je??? Met zeven maanden kun je al veel verder zijn! Dan heb je al een goede mixer, 4 parren + controller, een meubel, zo'n ShowTec Trussje en speakers!

citaat:Koop best een gewone dubbele CD speler van bijv. numark, Dap, JB, ...
                                Denon is ook dan weer hoog gegrepen.
                                Ik vind de DN-D4000 nog wel meevallen... Met al die functies voor een redelijke prijs (€ 725,- )

Ik ben t wel eens met dat het geluid voorop staat. Toch moet je een basislichtsetje hebben. Dus eerst zorgen dat je voldoende geluid hebt (nog ff met je SkyTec setje erop), dan 4x PAR 56 + controller (DC-4P of zo) en dan goede cd-spelers + mengpaneel...

Er zijn al meerdere topics geweest over wat je het best in welke volgorde kan kopen... k zou die nog even opzoeken

Comment

Working...