[3 juli] Kleine show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

Die 2x Pioneer CDJ-1000 lijkt me behoorlijk onrealistisch.

Ik weet niet goed waar ik moet beginnen met commentaar...
    - Skytec-set meteen de deur uit. Begin met een simpele dubbele cd-speler met alle basisfuncties. Zorg ook voor anti-shock. Denon heeft ook een paar leuke spelers voor een betaalbare prijs. Gemini heeft leuke betaalbare mixertjes.

- Koop 4 PAR 56's met een controller, dan is je lichtshow al veel verder.

- Zorg voor een meubel en fc's. Desnoods een tafel afrokken met een doek.

- Als geluidset kun je een kant-en-klaar setje kiezen (bijv. DAP SoundMate oid)

Comment

• Stefan17
      • Dec 2003
      • 66

citaat:Geplaatst door DjFx

2* Pioneer - CDJ 1000 mkII http://www.feedback.nl/pages/popup.php?bar=CDJ1000MK2 (Heb er in de winkel mee gedraait tering wat een lekkere cd speler!)
      1* Soundcraft - ES http://www.feedback.nl/pages/popup.php?bar=SPIRITES (Moet wel zeker weten dat ik hierzo een laptop aan kan hangen)
      1* Behringer - HPX 2000 http://www.feedback.nl/pages/popup.php?bar=HPX2000 (kan natuurlijk veranderen)
      1* 2 x MC-12 + Palladium/Vintage 500 http://www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=8272
      2* DAP Luidspreker statief met airpress safety http://www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=8324
      en
      1* laptop
      en een flightcase

Dat was ut wel zo'n beetje
      Niet dat ik dit voor 1 jan 2005
      Waarom dan toch weer dat Dap setje?
      Veel verder als een grote huiskamer kom je nu nogsteeds niet.
      Bespaar dan wat op je cd-spelers. Waarom b.v. niet een pioneer cdj-100 als je voor pioneer wil gaan. Dan heb je weer wat meer geld voor een geluidssetje.

Maar wat was nu je doel met dit topic?
      Nu post je een lijstje met waar je voor wil sparen, maar als ik het zo inschat wordt dat voorlopig nog geen realiteit.

Leg je er gewoon voorlopig bij neer dat je nog niet echt mee kan komen in het drive-in gebeuren.
      Spaar lekker door en stap wat "hoger" in.
      Stefan.

Comment

• Juriaan
        • May 2004
        • 190

Sluit ik me bij aan

Comment

• Dropsen
          • Jan 2004
          • 375

En wat wil je gaan doen met een laptop en dubbele cd-speler? Alles door elkaar mixen ofzo ??
          Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• Juriaan
            • May 2004
            • 190

Dropsen, dat heb ik ook
            want omdat ik nog niet zoveel cds heb
            en wel mp3s

Comment

• F.V.D.88
              • May 2004
              • 58

Ik heb ook nog een aantal vragen over je website... (sorry als ik teveel vraag! )

Maarre hier even een citaat van je website:

Dj FX drive in shows verzorgt niet alleen
              Geluid en lichtshows,
              Maar ook nog goedkoop en met kwaliteit!
              Elke show wordt naar wens gemaakt en afgestemd op het plubliek

Wat voor shows verzorg je dan nog meer? En wat voor licht en geluid gebruik je dan bij deze shows? Huur je daar veel apparatuur voor?
              Want ik neem aan dat je met die 4 lichteffecten die je hebt niet bedoelt dat dat je lichtshow is of wel?

MVG, Frank

Comment

• Dropsen
                • Jan 2004
                • 375

Dan is er idd heel veel variatie mogelijk ja. 1 lichteffect, of 2. 2,5 lichteffecten! Woei!

Met die lichteffecten zul je niet een heel grote show neerzetten. Als je gaat voor wat parren komt het er allemaal veel bter uit te zien.... maja nu val ik in herhaling. Je gaat wel de goede kant op!

Comment

• DjFx
                  • May 2004
                  • 307

Wat zouden jullie een redelijk set vinden?
                  (betaalbaar)
                  Ik koop niet alles in 1 x

Ik zat eerst te denken aan boxenset + statieven en dan denk ik cdspelers

Laat het me horen
                  citaat:Geplaatst door ronny

wat wilt ge trouwens als dj zijnde met een pa tafel gaan aanvangen??

ik bedoel dus dit:
                  citaat:1* Soundcraft - ES http://www.feedback.nl/pages/popup.php?bar=SPIRITES (Moet wel zeker weten dat ik hierzo een laptop aan kan hangen)
                  mvg
                  ronny
                  Dan klopt me lijstje al helemaal niet meer

Comment

• Dropsen
                    • Jan 2004
                    • 375

ja ... wat is een goede set... opnieuw de bekende vraag: wat wil je er mee gaan doen? hoeveel man? budget?

Comment

• DjFx
                      • May 2004
                      • 307

Nieuwe mixers gezocht:

Voor de mensen die zich vervelen en tyoch ook willen zoeken om wat te doen te hebben:
                      minimaal 5 kanalen
                      crossfader MAG (hoeft dus NIET)
                      Moet een laptop aangehangen kunnen worden
                      Vu meters (liefst met per kanaal en master (aleuk ma na te kijken))
                      Tonen Ja (duh)
                      Koptel./mirco uitgang (duh)

En een beetje betaalbaar dus niet 1000 euro

Comment

• ronny
                        • Dec 2002
                        • 2139

@ dj fx:

ik denk dat je veel vragen hebt, maar op al die vragen zijn genoeg antwoorden te vinden op dit forum. Gebruik daarom ook eens eerst de zoekfunctie van dit forum. Rechts bovenaan en dan zoek...

Daar vind je genoeg argumenten, pro's/contra's over bestaande geluidssetjes.

mvg
                        ronny

niet zagen, gewoon doen!

Comment

• DjFx
                          • May 2004
                          • 307

Dus laten we gewoon weer over me startes post disucseren[^]

Comment

• F.V.D.88
                            • May 2004
                            • 58

Nieuwe mixers gezocht:

Voor de mensen die zich vervelen en tyoch ook willen zoeken om wat te doen te hebben:
                            minimaal 5 kanalen
                            Tonen Ja (duh)

En een beetje betaalbaar dus niet 100 euro
                            Dit snap ik niet helemaal hoor... Je laat een mixer zien van 289 euro's en daarna zeg je dat de mixer een beetje betaalbaar moet zijn... dus niet 100 euro. Waarmee je dus suggereert dat je een mixer wil hebben onder de 100 euro. Waarom kom je dan met die JB Systems Mixer aandragen?

En ik denk dat je sowieso geen degelijke mixer met minimaal 5 kanalen voor onder de 100 euro hebt... misschien 2de hands maar dat kan ik me ook niet voorstellen.

Maar wat bedoel je dus precies met die 100 euro? Dan kunnen we je hier meer over vertellen!

Maar zoals ronny al zei: gebruik eerst ff de zoekfunctie!
                            MVG, Frank

Comment

• Dropsen
                              • Jan 2004
                              • 375

op het newbie-forum loopt daar volgens mij een topic over... kijk daar eens!

Comment

• Dropsen
                                • Jan 2004
                                • 375

citaat:Geplaatst door F.V.D.88

Nieuwe mixers gezocht:

minimaal 5 kanalen
                                Tonen Ja (duh)

En een beetje betaalbaar dus niet 100 euro
                                Dit snap ik niet helemaal hoor... Je laat een mixer zien van 289 euro's en daarna zeg je dat de mixer een beetje betaalbaar moet zijn... dus niet 100 euro. Waarmee je dus suggereert dat je een mixer wil hebben onder de 100 euro. Waarom kom je dan met die JB Systems Mixer aandragen?

En ik denk dat je sowieso geen degelijke mixer met minimaal 5 kanalen voor onder de 100 euro hebt... misschien 2de hands maar dat kan ik me ook niet voorstellen.

Maar wat bedoel je dus precies met die 100 euro? Dan kunnen we je hier meer over vertellen!

Maar zoals ronny al zei: gebruik eerst ff de zoekfunctie!
                                Jouw citaat klopt niet, er staat wel degelijk 1000 euro!

Comment

Working...