[3 juli] Kleine show

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DjFx
    • May 2004
    • 307

[3 juli] Kleine show

Heyz
    Ik had gisteren (3 juli) een optreden
    Evenement soort: (thuis) disco
    Dj's: Dj Fx en Dj Richard
    Aantal mensjes: 15
    1 spel: quiz

En dit keer doe ik is lkkr geen foto's
    Dus dan 2 filpmjes
    Film 1: http://www.internetdorp.nl/djfx/fotos/film1.MPG
    Film 2: http://www.internetdorp.nl/djfx/fotos/film2.MPG

Foto's:
    www.djfx.nl (klik ma op fotoboek en dan 3 juli ) (kijk niet na de laatste foto want ik sta r op als een flikkertje [V])

Ik ben zelf een beginnertje (nu 7 maanden bezig) [8D] dus me app. is beginnerachtig en ik werk met een licht statief [xx(]

Wat er stond:

Geluid:
    1* Skytec home set (compleet)

Licht:
    1* Lichtstatiefie [xx(]
    1* Mushroom
    1* Moonflower
    1* Dataflower
    1* Stroboscoop
    1* Lichtorgel

Lever maar wat commetaar

Groetjes!
  • F.V.D.88
    • May 2004
    • 58

Weet je zeker dat je commentaar wil?

Maarja... dat laat ik maar aan de andere mensen over...

Ik stel wel ff een vraag... waarom heb je die mushroom helemaal op de muur gericht staan? zodat je maar een klein beetje van de stralen en van het effect ziet (zie filmpje 1)?

En werkt die skytec apparatuur [xx(], dat 'home mix' systeem werkt dat goed? Het lijkt mij niet echt het handigste systeem om mee te mixen.
    MVG, Frank

Comment

• pieterjan
      • Dec 2001
      • 395

Waar had je je geluid staan want ik zie op de foto's alleen maar 2 dj monitors staan.
      Pieter-jan Jochems
      Danstoko.nl

Comment

• F.V.D.88
        • May 2004
        • 58

citaat:Geplaatst door pieterjan

Waar had je je geluid staan want ik zie op de foto's alleen maar 2 dj monitors staan.
        Dat is zijn geluidsset!
        Daarom zei ik ook al dat ik geen commentaar erop zou leveren...
        Want dat zou dan toch alleen maar negatief zijn...
        MVG, Frank

Comment

• DjFlo
          • Jun 2003
          • 332

Tja zo ben ik ook begonnen
          Ik vind dit best netjes als je pas 7 maanden bezig bent maar je moet wel ff wat aan je afwerking doen.. Je hebt al zwarte kabels ds een plus punt maar leg er wat overheen ofzo

groeten

floris

Comment

• Stefan17
            • Dec 2003
            • 66

Ach, zo zijn we natuurlijk eigenlijk allemaal begonnen.

Maar in hoeverre dit dan in een "Drive in show" topic thuis hoort van een professioneel licht & geluid forum??

Maar tips / kritiek waar je wat mee kan.....

-Koop eens een leuk lapje zwarte stof bij b.v. de Ikea. Dat staat al een stuk netter voor over een tafel.

-Probeer eens wat parren op de kop te tikken, die effectjes zijn leuk.... Maar het komt er vaak wel op neer, dat het daardoor altijd veel te donker is. Gewoon wat basis licht.

Ik weet niet hoe oud je bent en in hoeverre je kan sparen? Maar probeer eens wat geld te sparen en / of te lenen, zodat je een "echt" beginners setje kan kopen.
            Zodra je een huiskamer uit wil red je dat echt niet meer met je "skytec" geluid.
            En ga in zo'n geval nou niet 10 hifi torentjes aan elkaar knopen! [B)]

Op je site zie ik je ook over lichtplannen en offertes praten?!
            Huur of leen je dan meer licht / geluid in? Of is dit meer een beetje groot doenerij.... In dat laatste geval... doe dat gewoon niet, daar krijg je alleen maar ontevreden mensen mee, die meer van je drive-in verwacht hadden.

Plus puntje van de site?
            .nl adres staat altijd professioneel en site ziet er helemaal niet zo slecht uit.
            Zo'n titel als "de beste en goedkoopste" zou ik alleen zelf nooit gebruiken.

Ik hoop dat je hier wat mee kan!
            Succes! [8D]
            Stefan.

Comment

• DjFx
              • May 2004
              • 307

citaat:Geplaatst door F.V.D.88

Weet je zeker dat je commentaar wil?

Maarja... dat laat ik maar aan de andere mensen over...

Ik stel wel ff een vraag... waarom heb je die mushroom helemaal op de muur gericht staan? zodat je maar een klein beetje van de stralen en van het effect ziet (zie filmpje 1)?

En werkt die skytec apparatuur [xx(], dat 'home mix' systeem werkt dat goed? Het lijkt mij niet echt het handigste systeem om mee te mixen.
              Mushroom helemaal op de muur is niet waar, een stukje van de stralen op de muur [xx(] de rest lkkr in de kamer

Skytec home set, hmmz op te beginnen, je kan er een avond mee vol beuken ma echt lekker nee
              Ben aan ut sparen voor een nieuw setje [^]

Comment

• DJP-BIM
                • Jan 2004
                • 289

tis niet om je site af te kraken ofzo. maar kijk eens goed naar je banner (typefoutje)
                maargoed. ik ben zo ook begonnen 1 statiefje, wat lampjes eraan en draaien met die hap
                succes verder!
                bimshowequipment.nl

Comment

• DjFx
                  • May 2004
                  • 307

Ik weet dat er een tikfout in zit [V] ik heb de psd (photoshop) bestand gezocht ma die kan ik niet vinden [xx(]
                  En nog bedankt voor het succes (nja jij ook )

Comment

• F.V.D.88
                    • May 2004
                    • 58

citaat:Geplaatst door DjFx
                    Mushroom helemaal op de muur is niet waar, een stukje van de stralen op de muur [xx(] de rest lkkr in de kamer
                    Ok dat heb ik dan verkeerd gezien... sorry [:I]

citaat:Geplaatst door DJFx
                    Ben aan ut sparen voor een nieuw setje [^]
                    En dan ben ik weer benieuwd voor wat voor nieuw setje je aan het sparen bent...

MVG, Frank

Comment

• DjFx
                      • May 2004
                      • 307

2* Pioneer - CDJ 1000 mkII http://www.feedback.nl/pages/popup.php?bar=CDJ1000MK2 (Heb er in de winkel mee gedraait tering wat een lekkere cd speler!)
                      1* Soundcraft - ES http://www.feedback.nl/pages/popup.php?bar=SPIRITES (Moet wel zeker weten dat ik hierzo een laptop aan kan hangen)
                      1* Behringer - HPX 2000 http://www.feedback.nl/pages/popup.php?bar=HPX2000 (kan natuurlijk veranderen)
                      1* 2 x MC-12 + Palladium/Vintage 500 http://www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=8272
                      2* DAP Luidspreker statief met airpress safety http://www.shop.licht-geluid.nl/detail.aspx?ID=8324
                      en
                      1* laptop
                      en een flightcase

Dat was ut wel zo'n beetje
                      Niet dat ik dit voor 1 jan 2005

Je hoeft hierzo niet meer op te reageren, lijstje klopt niet
                      [i]Reageer dan ook niet op de zin daarboven [xx(][/b]

Comment

• Drive inn tnt
                        • Sep 2003
                        • 1082

Ik geloof er geen r*k van. Dit voor over een paar jaar (10) of zo. Maar jij ga me nou niet vertellen dat je van skypech zomaar overstapt naar pioneers.
                        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• ronny
                          • Dec 2002
                          • 2139

wat wilt ge trouwens als dj zijnde met een pa tafel gaan aanvangen??

ik bedoel dus dit:
                          citaat:1* Soundcraft - ES http://www.feedback.nl/pages/popup.php?bar=SPIRITES (Moet wel zeker weten dat ik hierzo een laptop aan kan hangen)
                          mvg
                          ronny
                          niet zagen, gewoon doen!

Comment

• MSSS
                            • Jul 2003
                            • 365

Je hebt er idd niks aan. Je kan net zo goed gewoon een dj tafeltje kopen daar kan je ook een laptop aan hangen!
                            oleole ik heb EV :)

Comment

• Dropsen
                              • Jan 2004
                              • 375

Ik heb ff uit zitten rekenen:

1x skytec set: 360 euro

2x pioneer cdj 1000 mkII: 2600 euro
                              1x Soundcraft ES: 480 euro
                              1x Behringer HPX 2000: 30 euro
                              1x DAP geluidsset: 360 euro
                              2x DAP luidsprekerstatief: 75 euro

-->> 3545 euro !!

Uhmz ... nu zie ik die overstap in als iets te groot. Bovendien vind ik deze set ook helemaal niet bij elkaar passen: Pioneer met DAP. Ik wil je droom niet afkraken, maar als jij geen suikeroompje hebt, kan je nog wel ff doorsparen... ik heb trouwens nog niet eens een laptop meegerekend.
                              Ik zou eerst eens gaan kijken naar wat ander spul van JB, DAP of andere budgetmerken, dan ga je in ieder geval er al een stuk op vooruit. (misschien eens tweedehands kijken...)

Owja... denk ook aan je licht, een paar parren doen wonderen tussen die lichteffecten van jou!

Rob
                              Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

Working...