Nieuwe Meubels

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • VERVALLEN

citaat:Geplaatst door vasco

citaat:Geplaatst door Spiderman

Vallen toch weg achter het statief, en zo veel maakt het nu ook weer nie uit hoor
    FOUT... maakt wel uit [)]. Altijd zwarte kabel gebruiken. Het ziet er gewoon niet uit die witte zooi. Het valt nooit 100% weg achter een statief en staat niet professioneel. En zwarte kabel is net zo duur als witte kabel
    Maar .... als men voor de drive in show al een hele boel witte kabel heeft, dan is het zonde deze niet te gebruiken, en ook beetje nutteloos om zwarte aan te kopen. Ik gebruik ook witte kabel en witte stekkerboxen, enkel mijn boxkabels, dmx kabels en verlengkabels zijn zwart. Mijn multikabel voor de par cans is grijs.

Comment

• DJP-BIM
      • Jan 2004
      • 289

nu we het toch over cases hebben ik heb ook nieuwe:

Kabelkistje!!

verder mooie kistjes, zoals gezegd schuim erin!
      bimshowequipment.nl

Comment

• Spiderman
        • Jun 2004
        • 6

heb je de handvaten er niet wat te hoog in gezet ?, heb je ook foto van de onderkant wil graag zien hoe je de wielen er op hebt gezet. Verder nette kist.
        Hardcore is hoe ze het noemen maar ik zou jouw maar niet lelijk noemen !

Comment

• vasco
          • Oct 2003
          • 2567

citaat:Geplaatst door tds
          Denk het niet, deze kereltjes zullen 3x0.75mm overal voor gebruiken
          Ok, niet aan gedacht dat zij met te dunne aders werken, heb je gelijk in dan is de zwarte kabel ietsje pietsje duurder per meter

citaat:Geplaatst door fou_69
          Maar .... als men voor de drive in show al een hele boel witte kabel heeft, dan is het zonde deze niet te gebruiken, en ook beetje nutteloos om zwarte aan te kopen. Ik gebruik ook witte kabel en witte stekkerboxen...
          En zoals het al zo vaak is herhaald op dit forum. Denk na voordat je geld uitgeeft. Met witte kabel kun je dus alles weggooien en opnieuw aankopen als je echt professioneel wilt gaan draaien en overkomen. Is toch "The Finishing Touch" op je installatie

En die witte kabel... die komt vast nog wel van pas als je op jezelf gaat wonen en verlengsnoeren in huis nodig hebt

Comment

• Iko
            • Feb 2002
            • 766

Is 1 handvat per kant niet heeeeel erg weinig voor een kabelkisje?? Bij die van ons zitte er aan elke zijde 2, 4 hoog en 4 laag. Zo kan je t kisje altijd goed pakken en tippen etc..

Comment

• ronny
              • Dec 2002
              • 2139

lijkt me ook ja dat 1 handvat veel te weinig per kant is. zo kan je de kist niet stabiel houden en al helemaal niet hoog heffen...

mvg
              ronny
              niet zagen, gewoon doen!

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3150

Nette kist, DJP-BIM!!!
                Alleen is het niet handiger om op elke kant 2 handgrepen te zetten? Zo kun je de kist aan beide kanten met 2 handen vastpakken als ie erg zwaar is.

Verder: ik gebruik witte kabels onder me meubel, ziet niemand ze!
                In me truss gebruik ik wel zwarte kabels!

Comment

• DJP-BIM
                  • Jan 2004
                  • 289

@spidy handgreep zit inderdaad wat hoog (inschattingsfoutje) foto zal ik even maken,

tjah 2 handgrepen, ik hoef hem eigenlijk nergens op te beuren, aanhanger heeft oprijklep, mischien op lokatie maar dan pak je hem toch eventjes bij de onderkant,
                  bimshowequipment.nl

Comment

• vasco
                    • Oct 2003
                    • 2567

citaat:Geplaatst door jurjen_barel
                    ik gebruik witte kabels onder me meubel, ziet niemand ze!
                    In me truss gebruik ik wel zwarte kabels!
                    In je meubel UIT het zicht is het nog een beetje te verdedigen maar buiten je meubel dus echt niet.

Trouwens moet ik wel zeggen dat je meubel en cases er goed uitzien. Ik zou ook meer handgrepen willen hebben op voormaat cases als jou kabelcase. Heeft ook met arbowet te maken hoe je zou moeten tillen. Denk alleen dat de arbowet niet op jou van toepassing is

Comment

• Upgrading your system
                      • May 2003
                      • 1684

Het is wel weer de oeroude discussie maar ik wil er toch ook wat over kwijt.

Als je voor je drive-in zulke nette flights gaat maken om alles netjes in te verpakken, een Bar maakt om alles netjes op te zetten maar dan witte kabels, stekkerdozen en van die afschuwelijke ongeaarde oranje tuinsnoeren gaat gebruiken zan zijn je flights en je bar echt een vlag op een modderschuit.
                      Je denkt dat je klant het niet ziet of dat het ze niet uitmaakt; maar dat doet het dus wel.

Dit zijn nou juist de dingetjes die het plaatje afmaken of de hele handel verzieken.
                      Neem van mij aan, als je er te lang mee wacht dan heb je op een gegeven moment zo veel witte kabel dat het te duur wordt om alles te opeens te vervangen voor zwart en als je eenmaal een aardig formaat bereikt hebt dan wil je dit vanzelf. Dus doe jezelf een lol en begin gelijk met zwarte kabel, is iets duurder maar in dit geval is goedkoop echt duurkoop

en het is zonde als je je nette drive-in laat vergallen door zulke onbenullige dingetjes
                      Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Freddie
                        • Nov 2002
                        • 195

Mooie kistjes Spiderman, Alleen 1 vraag, heb jij onder je kisten voor de parreken en die andere ook nog iets van wieltjes? Want het is niet echt een formaat kist om lekker meet te tillen, of is dat gezichtsbedrog
                        Als het licht uit is................. Is het donker

Comment

• Spiderman
                          • Jun 2004
                          • 6

Kisten zijn 145 lang, kan je wel mee tillen.
                          Wij hebben als het kan een kar met wieletje er onder.
                          Werkt heel erg makkelijk
                          Hardcore is hoe ze het noemen maar ik zou jouw maar niet lelijk noemen !

Comment

• VERVALLEN

Dan valt da wel allemaal mee! Tenslotte werkt ieder met zijn eigen cases eh

Comment

Working...