hoi mensen dit zijn de eerste foto's die wij hier plaatsen.ze zijn gemaakt op feest van het jeugdwaterpolotoernooi. De eerste zijn van de vrijdag avond (soort van pre party voor de zaterdag was op het zwembad zelf)hier stond aan apperatuur:
4xrcf esw1018
2x ev ecs 12/2
crest ca 12 en 6 en proccesor ev dx34a
mixer was een dateq 7.2
licht stond er 2xparbalk op een statiefje+strobo 1500w aangestuurd door een ma 12/2 taveltje
ik gok dat er op de vrijdag zo'n 250 mensen waren
de zaterdagavond was er feest in een zalencentrum (Kerkemijer)toen stond er aan apperatuur
8x rcf esw 1018
2xdas st 215
2xev ecs12/2
crest versterkers 2xca12laag maar 1 aangesloten 2 was niet bepaalt nodig ca9 mid voor de st215 ca6 voor het hoog op de st215 en ca 6 voor op de evtjes
laag +ev ging via de dx 34a proccessor van ev
en de st215 ging via een dbx driverrack
daarvoor eq berhinger + singaal splitter ook van berhinger
dateq 7.2 mixer computer + cd speler
licht bestond uit vier balken par + 2x strobo 1500w
en 6 trackspots scans, voor de scans aan te sturen maakten we gebruik van een ma scancomander en voor de strobo en parren van een 12/2 tavel voor de rest 2xvmb 076statieven ik geloof 5 meter trus en nog twee losse statieven voor twee parbalkjes.
er waren op dit feest ongeveer 7a800mensen.
en natuurlijk de belangrijkste voor een avond lol
het weekend hier voor hebben we ook nog gedraad op het senioren toernooi, op de vrijdag avond hier waren zo'n 600mensen. Hier hebben we alleen geen foto's van omdat toen de camera leeg was.
graag hoor ik jullie commetaar
gr arie
4xrcf esw1018
2x ev ecs 12/2
crest ca 12 en 6 en proccesor ev dx34a
mixer was een dateq 7.2
licht stond er 2xparbalk op een statiefje+strobo 1500w aangestuurd door een ma 12/2 taveltje
ik gok dat er op de vrijdag zo'n 250 mensen waren
de zaterdagavond was er feest in een zalencentrum (Kerkemijer)toen stond er aan apperatuur
8x rcf esw 1018
2xdas st 215
2xev ecs12/2
crest versterkers 2xca12laag maar 1 aangesloten 2 was niet bepaalt nodig ca9 mid voor de st215 ca6 voor het hoog op de st215 en ca 6 voor op de evtjes
laag +ev ging via de dx 34a proccessor van ev
en de st215 ging via een dbx driverrack
daarvoor eq berhinger + singaal splitter ook van berhinger
dateq 7.2 mixer computer + cd speler
licht bestond uit vier balken par + 2x strobo 1500w
en 6 trackspots scans, voor de scans aan te sturen maakten we gebruik van een ma scancomander en voor de strobo en parren van een 12/2 tavel voor de rest 2xvmb 076statieven ik geloof 5 meter trus en nog twee losse statieven voor twee parbalkjes.
er waren op dit feest ongeveer 7a800mensen.
en natuurlijk de belangrijkste voor een avond lol
het weekend hier voor hebben we ook nog gedraad op het senioren toernooi, op de vrijdag avond hier waren zo'n 600mensen. Hier hebben we alleen geen foto's van omdat toen de camera leeg was.
graag hoor ik jullie commetaar
gr arie
Comment