partytent te zevenhuizen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dj Jasper
    • Apr 2003
    • 82

partytent te zevenhuizen

Ik had afgelopen vrijdag een feest in en partytent. Normaal ga ik altijd mee met iemand, helpen op en afbouwen, en nu mocht ik het zelf doen. Alles werd op- en afgebouwd, omdat deze show een paar dagen nodig was. Deze show was van Ambitious Entertainment, en ik mocht plaatjes aan elkaar draaien
    Was niet zoveel publiek, maar uiteindelijk heel gezellig geworden!

• Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

wat stond er? Is het niet een beetje weinig voor een tent?
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• STim
      • Dec 2003
      • 55

Ik vind je parren eigenlijk niet netjes afgesteld, niet erg symmetrisch. En was het niet mooier geweest om je discobar in het midden te zetten ipv zo in een hoekje ? Zag er idd wel gezellig uit !

Comment

• Dj Jasper
        • Apr 2003
        • 82

To Stim: Ik heb het verder niet zelf opgebouwd, dus daar weet ik niks van.

Een Lijstje:

8 parren op statief, aangestuurd door een botex DC4P.
        dateq XTC
        Denon 4000
        Dynacord powermax 5 setje (top en sub per kant) aangestuurd door een P2600
        meubel

Dat dynacord setje was genoeg voor die tent. Voorin waar ik stond gewoon mooi geluid en hard genoeg. En achterin de tent was het een beetje sfeermuziek, niet echt zo hard.

Comment

• DJP-BIM
          • Jan 2004
          • 289

Is dit niet onhandig draaien??

mij lijkt het persoonlijk fijner als de controller boven of onder de mixer zit

verders ziet het er leuk uit!
          bimshowequipment.nl

Comment

• AJB
            • Jul 2003
            • 2289

Weinig uitstraling, en slechte afwerking naast de dj-bar (losse bekabeling, niet ff netjes afgetaped, strakhangende kabels).

Verder is al eerder genoemd het slordige stellen der parren, en daarbij wil ik nog graag het kleurgebruik toevoegen...
            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
            ------------------------------------------------
            Arvid Buit
            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• Dj Jasper
              • Apr 2003
              • 82

@DJP-BIM: Ik vind het zo wel lekker werken, en je hebt alle ruimte, en voor zo'n klein iemand als ik is dit perfect.

At AJB: Ik heb het verder niet zo opgebouwd, meost er gewoon heen om te draaien, meer niet. Niet afbouwen en opbouwen. Ik heb er verder niet aangezeten.

Comment

• showband
                • May 2001
                • 4524

Dj Jasper ik ga je een geheimpje vertellen.
                Het publiek weet niet wie er een installatie heeft neergezet. Het publiek weet zelfs niet wie er besloten heeft wat voor sóórt DJ er komt.

Maar als jij op een avondje staat te draaien zal iedereen in de zaal JOU er op aankijken op hoe de show er uit ziet en wat je draait. De aanpak "moest er gewoon heen om te draaien, meer niet. Niet afbouwen en opbouwen." is NIET de manier om een veelgevraagde DJ te worden.

En in dit geval zullen ze jou aankijken op het feit of de boel er netjes bijstaat of niet. Carriërematig lig je dus achter op je collega die een andere keer is/wordt gestuurt. Als die goser wel gelijk de boel aan kant maakt voor hij gaat draaien. Even de parretjes netjes stellen. Misschien wat extra programmatjes maken of wat zaalspotjes verstellen. Snoertjes wegwerken met je eigen rol stagetape. (die heb je toch bij je?) De hand schudden met de organisator en vragen naar wensen. Eventuele colavlekken van de vorige verhuur even van je discobar wegpoetsen. Je flightcases even uit het zicht werken. enz enz. Breng jouw lege glazen zelf naar de bar aub?

De verhuurders pleuren een discobarretje neer en gaan weer verder. Als jij dan de man bent om die avond de sfeer te maken, dan hangt daar meer aan vast dan een paar plaatjes op de speler te keilen.

Dit gaat ook vaak op voor onervaren DJ's hun platenkoffertje.Als je als DJ voor een seventies-avond bij een sportcluppie gehuurt wordt. Kan het zijn dat er na enen alleen countryliefhebbers over zijn. dan zul je eenvoudig kunnen scoren als je mentaliteit niet is "ik ben gehuurd voor seventies dus doe ik seventies". Begrijp je wat ik bedoel? [8)]
                lekker belangrijk!

Comment

• Dj Jasper
                  • Apr 2003
                  • 82

Ja, je hebt gelijk, dat zal ik de volgende keer zeker doen! Staat inderdaad veel netter, ook voor mijn eigen imago. Bedankt voor de adviezen![8D]

Comment

• Dropsen
                    • Jan 2004
                    • 375

zeg Japer, vraagje: Hoe lang draai jij al ?
                    Lange tijd werd bier beschouwd als een gezonde vorm van drinkwater...

Comment

• Dj Jasper
                      • Apr 2003
                      • 82

Ik zelf ongeveer 9 maanden bij een kinder/jeugd disco hier in de buurt, maar ben daarvoor en in de tussentijd al vaak meegeweest met andere mensen, zo best wel veel geleerd.

Ik verbaas mezelf er wel over dat ik al best veel cds heb, en ook al aardig all-round kan draaien, dat is echt snel gegaan. Vandaar dat dit feestje ook wel spannend was, dit was mijn eerste keer alleen met een drive in, en dat vond ik best anders dan een buurthuis.

Comment

• gerard
                        • Aug 2003
                        • 21

Pffff jah ik ga helemaal mee met "showband" want ik zit zelf al 4/5 jaar in deze sferen en kom ook vaak genoeg dit tegen. Probeer de naam van het verhuur bedrijf te onfutselen zodat je hen aan kunt spreken op hun slorigheid. en zorg er iig voor dat je zelf ik de picture komt te staan door sowieso 1 par naar je toe te zetten.

Mvg Gerard
                        Wie wil nou geen rock 'n roll leven?? kunnen alleen mensen zijn in de muziek... en ik als lichttekkie :D

Comment

• djroyS
                          • Aug 2004
                          • 132

Hey die tent ziet er erg vol en sweerfol uit. Maar die set kan nooit genoeg zijn geweest voor zoon tent, de mensen die erin te zien zijn zijn voornamelijk allemaal jong tot midelbare leeftijd ik zie geen oude mensen dus als er achter in de zaal sweermuziek was tjah....!

Verder is de bekabeling niet netjes maarjah dat is allemaal al gezegt. En voortaan eventjes netjes de parren recht zetten en bij jezelf een lichtje maken.
                          Met vriendelijke groet. RoyS

Comment

• FiëstaLj
                            • Oct 2000
                            • 2068

citaat:Geplaatst door djroyS

Hey die tent ziet er erg vol en sweerfol uit. Maar die set kan nooit genoeg zijn geweest voor zoon tent, de mensen die erin te zien zijn zijn voornamelijk allemaal jong tot midelbare leeftijd ik zie geen oude mensen dus als er achter in de zaal sweermuziek was tjah....!

Verder is de bekabeling niet netjes maarjah dat is allemaal al gezegt. En voortaan eventjes netjes de parren recht zetten en bij jezelf een lichtje maken.
                            Heey roy je bent volgens mij nieuw op dit forum. Maar het is niet de bedoeling om samenvattigen van andere postings te maken. En probeer verder niet teveel ouwe koeien uit de sloot te halen..
                            Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• DJEM
                              • Jul 2004
                              • 254

Veel dingen die opvielen zijn al gezegd, doch zie ik op de foto van de voorkant de zwarte flightcases met apparatuur op een wit meubel staan, met daarnaast een zilvergrijze koffer. Zelf vind ik dit altijd lijken op "muziek draaien op grootmoeders keukentafel"

Verders nog geen last van RSI? Als ik zo zie hoe hoog deze meubel staat in verhouding tot jou... Mischienvolgende keer iets van podium bouwen met paar kratten en plank zodat je wat hoger staat in betere houding, kun je trouwens ook beter over publiek in zaal kijken en zien ze jou ook beters.

Wat dat sfeer geluid betreft, vaak wel prettig ervaren, achterin een tent is het vaak toch het kippenhok gedeelte.
                              Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

Working...