Nieuw setje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RonnieB
    • Jan 2003
    • 9

ik zou nog voor wat extra ventilatie zorgen voor die behringer x-over, heb zelf een 2310, en deze heeft wel eens kuren gehad tijdens een feestje, en dit lag blijkbaar aan de warmte!
    Druk zoekend naar een goeie speakerset...

Comment

• Contour
      • Feb 2001
      • 1018

140 man met een 13cm middenspeakertje?... Gaat dat speakertje dan niet enorm over de zeik?

MVG Contour

Comment

• DJEM
        • Jul 2004
        • 254

Ziet er leuk uit, maar die toppies vallen wel erg in het niet bij die sub's Verders wat heb je allemaal in die flightcase gepropt aan stuff? Ga je ook nog een case maken voor dat mpanel en de cdpl?

Bovendien zie ik op de eerste foto een ander mengpaneel dan op een foto welk verder op staat?![]
        Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jonge

Comment

• speakerfreak
          • May 2002
          • 1446

dacht ik ook maar valt reuze mee, hoog is wat schreeuwerig maar is niet zo dat je een over zn nek gaande set hoort, en de conus van t speakertje is trouwens 15 cm
          maar subs moesten zo wel te hoog gecrosd worden (wat opzich wel kan door de wat kleine kasten) MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR

daarom heb ik de kastjes van frederik over gekocht

deze 8 inchers

en als hoog

Der 1-Zoll Treiber mit Titan-Membran und 5 1/4 Zoll Durchmesser für Anschluß nachfolgende Hörner über den Flansch. Er eignet sich für den Frequenzbereich von 1,5-20 kHz.
          Belastbarkeit (RMS): 80 W (ab 1,6 Khz @18db)
          Impedanz 8 Ohm
          Resonanzfrequenz fs = 580 Hz
          Gleichstromwiderstand Re = 6,6 Ohm
          Kennschalldruck an Testhorn SPL = 110 dB (1W; 1m)
          Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• speakerfreak
            • May 2002
            • 1446

citaat:Geplaatst door xsystems

citaat:Geplaatst door speakerfreak

welke bouwtekening? klinkt nogal onduidelijk?
            Boutekenigen van de sub's die jij ook gebouwd heb...

(sorry voor de onduidelijkheid)
            dat zijn de kasten die ik heb
            Derbi Gpr Project aan de gang

Comment

• gerard
              • Aug 2003
              • 21

Heb je altijd je cross freqeuntie zo ver staan?? dus je hebt zelfs mid/hoge tonen op je bassen staan!! aj aj maar iig een lief setje!!

Mvg Gerard
              Wie wil nou geen rock 'n roll leven?? kunnen alleen mensen zijn in de muziek... en ik als lichttekkie :D

Comment

Working...