ik zou nog voor wat extra ventilatie zorgen voor die behringer x-over, heb zelf een 2310, en deze heeft wel eens kuren gehad tijdens een feestje, en dit lag blijkbaar aan de warmte!
Nieuw setje
Collapse
X
-
Ziet er leuk uit, maar die toppies vallen wel erg in het niet bij die sub's Verders wat heb je allemaal in die flightcase gepropt aan stuff? Ga je ook nog een case maken voor dat mpanel en de cdpl?
Bovendien zie ik op de eerste foto een ander mengpaneel dan op een foto welk verder op staat?![]
Ik ben geen miljonair en geen knappe jonge, ik houd van een sjaggie en een glaasje jongeComment
-
dacht ik ook maar valt reuze mee, hoog is wat schreeuwerig maar is niet zo dat je een over zn nek gaande set hoort, en de conus van t speakertje is trouwens 15 cm
maar subs moesten zo wel te hoog gecrosd worden (wat opzich wel kan door de wat kleine kasten) MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR
daarom heb ik de kastjes van frederik over gekocht
deze 8 inchers
en als hoog
Der 1-Zoll Treiber mit Titan-Membran und 5 1/4 Zoll Durchmesser für Anschluß nachfolgende Hörner über den Flansch. Er eignet sich für den Frequenzbereich von 1,5-20 kHz.
Belastbarkeit (RMS): 80 W (ab 1,6 Khz @18db)
Impedanz 8 Ohm
Resonanzfrequenz fs = 580 Hz
Gleichstromwiderstand Re = 6,6 Ohm
Kennschalldruck an Testhorn SPL = 110 dB (1W; 1m)
Derbi Gpr Project aan de gangComment
Comment