Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Begint nu eindelijk is een keer ergens op te lijken.
Nieuwe mixer van Numark best geinig ding met nog steeds 2 dappies toploaders als cd speler, bevalt me prima.
Nu eindelijk alle versterker enz netjes in case, met 1 kabel naar subs en vandaar naar tops ziet er ook wel netjes uit.
Moet alleen noh wat schuim voor de topjes
Speakers zijn zelfbouw, de subs zijn aan de hand van de tekening van speakerstore gemaakt met de PZB40 van B&C erin, topjes heb ik zelf bedacht, en zit een PEV13 van B&C in met een 1inch driver van eminence.
P2000 van dap doet het nog steeds prima en doet wat ie doen moet[^]
sgattig he
zoals het nu is met deze versterking en topjes, rond de 140man zoiets, gaat flink hard...
alleen achter de subs staat nu 600/700 watt rms en moet ongeveer het dubbele opkomen dus dat zal ook nog flinke schelen maar ach het is lekker compact zo dus[^]
Is de hele set nieuw of alleen een deel? Aan je reactie zie ik alleen de Numark-mixer en het kistje (zonder inhoud)...
Netjes iig, DAP TL-1500's lijken niets, maar presteren toch niet slecht (op de loop-functie na), heb ze ook en vind ze prima werken. Alleen raar dat ze uit de handel zijn, zoveel fouten erin???
mjah flightcase is ook van dap [:I] spelers bevallen me ook prima, loop is inderdaad niet bruikbaar majah, had laatste wel dat 1 speler met -30% pitch speelde er ook niet vanaf wou, was wel raar[]
Heb trouwens de bouwtekening eens opgezocht en er een 10" schaalmodel van gemaakt, nu alleen nog ff de juistte speaker erin kopen (word denk kappa delta 10).
...:: waarom makkelijk doen als het moeilijk kan ::...
Comment