ledub 2004

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ws Soundexpresse
    • Jun 2001
    • 1007

ledub 2004

Hallo,

We hebben weer n leuk tent feestje gehad..... Zie hier de foto's:

Meer foto's op: http://www.mega-roadshows.nl/images/...edub-tournooi/

Wat stond er:
    Geluid:
    Dubbel D&B c4 (gehuurd) (2x subs 4basjes en 4 topjes per kant)
    DJ set ,et dateq apollo en denon 2600
    4x A.S.S. monitor met daarachter dynacord s-1200 amps
    Tape rackje T.b.v. Artiesten met A&H mixer, md speler enz (al eerder op het forum gestaan)

Licht:
    6x Movitec sl-250
    2x HMI 575 scan (showtec, gaan eruit)
    4x 6bar par64 1000watt
    2x Robe DJ roller
    2x Blinder 4lamps
    Jands Event
    Antari Z-1500
    en wat truss enz.....
    Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor
  • Jasper-Lichtbron
    • Jun 2001
    • 2155

Heb jij wel foto's Ik stond er vrijdag met band, maar helaas camera vergeten... bij jullie ook volop biergooi festijn zeker? Heb weer fijn met doekjes over de mengtafel & monitor kunnen werken. Maar al met al elke keer weer een leuk feest daar!!

Comment

• Ws Soundexpresse
      • Jun 2001
      • 1007

heys, op de site www.vcledub.nl staan wel foto's van de vrijdag.......

En ja, was weer n biergooi festijn...... maar wij zijn niet met zooi in de zaal gaan staan, hebben lekker alles bij het podium gelaten. Zat vrijdag de tent ook zo afgelade vol? dat het was van 3 eruit 3erin? Zaterdag wel.... Was goed geslaagd, was de 1e keer op zaterdag!

Comment

• Jasper-Lichtbron
        • Jun 2001
        • 2155

Jep vrijdag hetzelfde inderdaad, lekker duwen en trekken om in de kleedkamer te komen, maar dat is elk jaar daar; wel gezellig! En die foto's had ik inderdaad al gezien maar daar staat maar weinig band op, en al zeker geen fatsoenlijke lichtplaatjes... ach ja een volgende keer beter!
        Budel was ooit de eerste klus waar ik mee naar toe ging, altijd nog goeie herinneringen aan overgehouden... 1e keer zaterdag betekend dat jullie vorig jaar vrijdag deden? Weet niet meer precies welke jaren wij er stonden, om-en-om ofzo?
        Had ik 't maar geweten, dan had ik op een nader af te spreken plaats wel een herkenningtekentje achter gelaten Mn darmen zijn nog steeds van streek van die broodjes ui met vlees

Comment

• Upgrading your system
          • May 2003
          • 1684

Ziet er goed uit,Ter ere van wat was dit??

kwam met die fotolink op een site van een vereniging en hierboven staat iets over een toernooi.. Ze hebben wel een aardig budget dan als ze dit 2 dagen doen

Of begrijp ik het niet goed?? :-P
          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

Internationaal toernooi van de Volleybal vereniging; met inderdaad een prima budget. Erg jaar een leuk feest om te doen!

Comment

• Ws Soundexpresse
              • Jun 2001
              • 1007

Tja wat is aardig budget?

Valt nog tegen als je kijkt dat ze de drank zelf in eigen beheer verkopen en daar nog flinke winst op pakken.........

Maar je kan voor het budget leuke dingen doen idd....

Kwa feest was het altijd alleen op vrijdag, en altijd n band!
              Nu hebben ze dit jaar voor het eerst (omdat contracten met Horeca afliepen) de zaterdag ook n feest georganiseerd, en is voor de organisatie goed bevallen.

Helaas alttijd mensen die toch liever n band zijn, maarja, daar doe je niets aan! Al met al was het wel erg gezellig!

Comment

Working...