Dj meubel
Collapse
X
-
Ziet er wel aardig uit, maar je had beter die kabels voor je langs naar beneden kunnen laten gaan.
Dan heb jij er misschien wel last van, maar je klant niet! Het staat dan een stuk netter. Mooi een opzetstukje op je meubel maken, zodat mensen niet makkelijk de kabeltjes zien enzo...Comment
-
Misschien in het tafelblad zelf bovenin een paar kleine gaten maken waar je je snoeren door kan laten vallen. Die gaten voor kun je misschien leuk opvullen met een paar gekleurde gloeilampjesComment
-
Die kabels zien er inderdaad niet uit, het idee van jurjen vind ik wel een goed idee.
Ik neem aan dat je dit niet gaat vervoeren?Barry K.
Wij werken met EV ole ole
In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824Comment
-
ja oke is geef jullie gelijk dat het niet mooi staat maar dat waren we helemaal vergeten weg te werken.
maar wat jurjen zei kan ik wel een gaan proberen.
en ja ik heb het 1 keer vervoerd maar kijk het zijn 8 meubelplaten die aan elkaar komen door ringentjes en oogjes. ik vond dat zelf een makelijke oplossing.
en als ik die 8 meubelplaten heb staan dan komt daar een lange meubelplaat boven op en die is volgens mij uit me hoofd 1.40 M lang.
maar wat hebben jullie nou voor meubel want deze is zeer groot want ik heb namelijk geen busje.
Marc {The Soundboys}Comment
-
Ik heb een dikke tafel waar me cd-spelers en mixer in verzonken zijn. Onder deze flightcase kan ik 4 poten schroeven (met de hand). De deksel kan ik m.b.v. een hulpstuk (met m'n logo erop) gebruiken om de voorkant af te dekken, zodat niemand die t*ringzooi snoeren ziet.
Daarnaast heb ik een grote flightcase waar ik mijn pc-monitor op kan zetten en mijn kast erin. Daar zet ik ook mijn lichtpanelen in. Tijdens vervoer gebruik ik 'm om alle snoeren en apparaten gewoon in te stapelen.Comment
-
ik heb 3 groote flightcases naast elkaar.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
mijn tafel, beetje donker en niet op de rare speakertjes letten[}]
er zit een bak aan de binnekant deze gaat eruit, en dan vouw ik de tafel zo op tot een dikte van 15 cm!bimshowequipment.nlComment
-
Hey DJP-BIM dat is een lekkere donkere foto. heb je niets iets beter ?
DJ-Marc... kijk maar eens op mijn site voor het meubel. http://www.galaxy-disco.nl
Er staan verschillende opbouwmogelijkheden op afgebeeld.16 februari 2008... PA-markt !Comment
-
ja ja
kijk ik heb geen eigen uit dus aangezien dat ik ook pas 14 ben
maar wij hebben een opel astra stationwagen en daar moet dan 4 boxen in het gehele meubel 2 cd spelers 1 krat met kabels 2 kraten met disco lampen. dus ja
hebben jullie een oplossing of bouwtekening van een makelijk meubel wat niet veel ruimte in beslag neemt
en heb ik nog een vraagje met welke disco lampen kun je nou het best mee beginnen ik heb al een lichtorgel 1 grote disco bol 1 blacklight en 1 stroboscoop en 1 moonflower wat moet ik nog meer voor licht hebben?Marc {The Soundboys}Comment
-
Idd, zoek eens op "Begin drive-in" en je krijgt denk ik zelfs wel meerdere topics met wat je als eerste moet kopen, als tweede, etc...
Misschien moet je eens nadenken over een aanhangertje voor achter de auto?Comment
-
citaat:Geplaatst door jurjen_barel
Misschien moet je eens nadenken over een aanhangertje voor achter de auto?
werkt vaak goed.
groetjes,
BasComment
Comment