Diverse shows van afgelopen dagen

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Overdrive
    • Feb 2002
    • 717

Diverse shows van afgelopen dagen

Zo eindelijk tijd gehad om ff de site bij te werken en alle foto's ff online te zetten van de laatste paar keer. Hebben het redelijk druk gehad:

30-4-2004: Club X Party

Equipuit mn hoofd)
    2x 4-bar 64
    2x 4-bar 36
    2x martin mania vuureffect
    2x Vlammeneffect 1m70
    4x Winnerscan
    4x stealth laser
    2x fl1800 strobe
    1x antari z-1000 rookdoos
    -Truss constructie met 2 bogen (omgekeerde u-tjes) en in het midden een soort dak constructie deels getakeld, allemaal met zijl.
    meubel met:
    2x cdj-800 (van de discotheek)
    2x technics (van de discotheek)
    1x dateq 8.3 (van de discotheek)
    1x sennheiser EW135 wireless
    Verder nog standaard licht (clay paky, enigma) en geluid (JBL set) van de zaal.

1-5-2004: Gala Stadpark Paviljoen Groningen

Equipuit mn hoofd)
    4x T4 56
    2x 4-bar 64
    2x 4-bar 36
    4x winnerscan
    1x stealth laser
    1x fl1800 strobe
    -Truss kruis 3m hoog 4x4m plus 5m truss op wind-ups op podium.
    EV Rx set:
    2x 212 + 4x 118 aangestuurd door 1202 en 2x 1201
    meubel met:
    2x cdj100
    1x behringer dx1000
    1x pioneer cmx3000 (van de dj)

7-5-2004: Bruiloft Brinkhotel Zuidlaren

2x 4-bar 64
    1x flower lichteffect
    HK Audio geluidset aangestuurd door Peavy PV1200
    meubel met:
    2x cdj100
    1x dx1000

Groeten Joost
  • DjFlo
    • Jun 2003
    • 332

Ik vind er erg gaaf uitzien! Vooral die 4 stealth lasers...
    Maar mijn complimenten(k mocht wille dat ik het had

groeten

floris

Comment

• erik_gj
      • Jan 2004
      • 129

strakke lichtshow! echt goed bezig echt wat ik versta onder een goeie show
      zoveel knoppen het lijkt wel lente!

Comment

• pro`d`user
        • Jun 2002
        • 534

Ik vind het er allemaal erg verzorgd uitzien. Echt erg mooi.

Bij het feestje in Gala Stadpark Paviljoen Groningen mis ik alleen
        de baseplates bij je trussconstructie, maar vind het wel een leuk opgezet (heb het zelf niet eerder gezien [B)] )
        Dat Rx-setje dat je daar hebt neergezet, hoeveel man kan je daarmee aan? Ben je te spreken over de versterkers die je hebt?

Barry K.
        Wij werken met EV ole ole
        In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• Overdrive
          • Feb 2002
          • 717

citaat:Geplaatst door pro`d`user

Ik vind het er allemaal erg verzorgd uitzien. Echt erg mooi.

Bij het feestje in Gala Stadpark Paviljoen Groningen mis ik alleen
          de baseplates bij je trussconstructie, maar vind het wel een leuk opgezet (heb het zelf niet eerder gezien [B)] )
          Dat Rx-setje dat je daar hebt neergezet, hoeveel man kan je daarmee aan? Ben je te spreken over de versterkers die je hebt?
          Baseplates...tja je hebt helemaal gelijk maar die waren niet tot onze beschikking [}].
          Rx setje: Tja altijd lastig uit te drukken hoeveel man je ermee aan kan. Op dit gala waren ongeveer 400 man in onze zaal en we hadden nog 6 db over.
          Gewone feestjes: +/- 500 man
          House feesten: +/- 300 man
          Die versterkers geven genoeg vermogen en hebben dmv de modules een goede beveiliging. Echter draai ik liever met bv een P3000 op het hoog en laag in combinatie met een dx38, geeft je net wat extra vermogen en meer headroom én kun je bovendien wat makkelijker spelen met de instellingen.

Groeten Joost

Comment

• dj_lucv
            • Aug 2001
            • 616

Ziet er inderdaad erg goed uit! Complimenten!

Hele kleine dingen doe je ook erg netjes, zoals de kleuren van de pars op die bruiloft.
            Hadden de dj's op die clubx party alleen allemaal rugklachten o.i.d.? Iedereen staat daar voorover gebogen. Of had je gewoon een mooi uitzicht als je zo over de tafel keek?

Comment

• Overdrive
              • Feb 2002
              • 717

citaat:Hadden de dj's op die clubx party alleen allemaal rugklachten o.i.d.?
              Vroeg me al af wanneer daar vragen over kwamen .
              Kijk het zit zo, we gebruiken onder onze meubels altijd dezelfde truss-pootjes, die zijn geloof ik 75cm, niet erg hoog dus. Maar aangezien mijn collega (hij is DJ, ik LJ) niet er groot is, past hij er perfect achter en is hij helemaal tevreden over de hoogte. Ik had altijd nog het idee om de truss-pootjes te kunnen verhogen met een soort zelf gemaakte blokjes onder de truss-poot in de sfeer van een soort romeins aflopend trappetje zeg maar (wie volgt het nog []).

Comment

• LuPuS
                • Dec 2002
                • 457

Allemaal mooie constructies, mooie shows, en zalen zitten overal lekker vol!
                ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3150

Mooie feestjes, cker de lichtshow van de Club X Party is echt WREED!

Bij het schoolfeest een beetje weinig effectjes, maar aangezien het een gala was misschien niet zo erg nodig.

Bij de bruiloft heb je het licht goed rustig gehouden... Geen complete lasershow, maar lekker rustig 2 T-bartjes en een flowertje voor de afwisseling.

Houden zo!!! [8D]

Comment

• Knakkerz
                    • Feb 2004
                    • 47

zeer mooie flightcase heb je voor je mengpaneel cdspelers en platendraaiers

ik ben nog beginner... maar na het filmpje ... denk ik pfu nu weet ik pas echt waar ik voor ga!
                    Professional...nee / Beginnertje... ja

Comment

• jurjen_barel
                      • Jun 2003
                      • 3150

citaat:Geplaatst door Knakkerz
                      zeer mooie flightcase heb je voor je mengpaneel cdspelers en platendraaiers
                      http://www.drive-in.demon.nl/shows/clubxparty30_4_2004/images/PIC_0232.jpg
                      Als ik t me goed kan herinneren was er ooit een topic over het maken van deze kist. Ineens doordat deze foto extra werd genoemd, zag ik pas goed hoe ie eruit zag en ik herkende het model meteen

Comment

• discodeluxe
                        • Oct 2003
                        • 17

Ja da's wel dik in orde man!! Zo ZOT, ik wil ook zo'n madam achter mijn draaitafel, tzou er alleszins veel beter uitzien. haha

Comment

Working...