Ski feestje in Monickendam

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • LuPuS
    • Dec 2002
    • 457

Mja, waar, maar het enige dat ik doe aan mijn versterker is hem volledig openzetten .

Daarboven steek ik natuurlijk wel limiter & cross over omdat je daar makkelijk moet kunnen aan werken.

~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• Ws Soundexpresse
      • Jun 2001
      • 1007

Wat betreft de versterkers:
      vind het er A mooier uitzien zo
      B het is idd makkelijker, ook hier heb je 4 knoppen bediening......
      de versterker rust uiteraard wel op een stuk hout wat eronder geklemt zit.
      Daarbij, is het in sommige gevallen zo makkelijker en mooier, omdat je meteen onderde kist door weg met je kabels kan.

En we hebben bij alle rackjes de aansluitingen onderaan zitten, is stukken netter als je een paar rackjes naast elkaar hebt staan.
      Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• DJ_Robin
        • Jul 2001
        • 610

Hier worden ook alle ampracks met de patchplaten aan de onderkant voorzien. Het is netter omdat je kabels niet meer omhoog lopen voor de versterkers langs , je kan ze onder de racks door doen. Ik vind het mooier als bovenin en tussenin vind ik persoonlijk erg lelijk. Maar dat is natuurlijk waar je zelf voor kiest, iedereen heb ze eigen werkwijze.

M.V.G
        EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• emillio
          • Jan 2004
          • 54

Prachtig om te zien dat er bijna in elke flightcase wel een paar kooibouten en moeren ontbreken!!
          Moet toegeven ben zelf geen haar beter!!
          Meneer, wilt u de Dire Straits draaien? Dan wordt het gezellig

Comment

• LuPuS
            • Dec 2002
            • 457

Welke versterker zat er achter de speakers, want echte specificaties staan er niet bij.

Over versterkeraansluitingen, ieder natuurlijk zijn eigen ding
            ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• wouter_jp
              • Aug 2003
              • 105

alle aansluitingen aan de achterkant kan natuurlijk ook..
              spelen !!

Comment

• Sjörske
                • Jun 2003
                • 55

citaat:Geplaatst door LuPuS

Welke versterker zat er achter de speakers, want echte specificaties staan er niet bij.

Over versterkeraansluitingen, ieder natuurlijk zijn eigen ding
                Ik denk een Dynacord XA 2600. Dit zijn de standaart versterkers voor deze sets. Wij gebruiken zelf ook die Dynacord sets. Klinken lekker. In grotere tenten staat dan een dubbelle set met extra tops(4 F-150's) en bassen(6 aangepaste pm baskasten met Ev 18-b's). Die worden dan aangestuurd met PM 2600's.

De extra bassen staan trouwens onder het podium.

Comment

• Ws Soundexpresse
                  • Jun 2001
                  • 1007

idd, hing dus de XA-2600 achter, zoals op deze foto te zien was:

En, tja, werkt idd erg lekker deze sets, en het is compact.
                  Voor grote klussen, zetten we n dubbele set weg, met per kant er nog een 2 f18 baskisten onder, die dmv. de lem processors en een s-1200 in bridge worden aangestuurd.
                  Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• Pieter Huijgen
                    • Sep 2003
                    • 766

De meeste versterkers hebben aan de achterkant ook een profiel om de versterker te ondersteunen. Dit kan je vastzetten in een speciaal dwars geplaatst profiel of gewoon
                    met een blokje hout erlangs en vastschroeven maar. Ook als de versterkers op de bodem
                    staan verdient het toch de voorkeur deze ondersteuning te gebruiken. (bijv. als je kist
                    Belgisch getipt wordt....)
                    Lid van het Front tegen zijlicht

Comment

Working...