Ski feestje in Monickendam

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ws Soundexpresse
    • Jun 2001
    • 1007

Ski feestje in Monickendam

Ja hier weer wat foto's van mij.
    Meeste foto's zijn in het begin van de middag gemaakt:

Wat er stond:
    Dynacord geluid
    DJ set met dateq en denon
    6x movitec headje
    jands event
    monitor setje van a.s.s.
    drlz. micro
    skigondel
    truss + lifters
    8x multipar
    2x sneeuw
    1x antarie fazer

Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor
  • moderator
    Moderator
    • Apr 2001
    • 5950

Ik wil beslist geen party-pooper zijn, maar wat is het doel van plaatsen van dit onderwerp anders dan: heb een feestje gedaan?
    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• LuPuS
      • Dec 2002
      • 457

Waarom de versterker niet laten rusten op het houd van de flightcase en de aansluitingen boven steken? Zo doe ik het toch...
      ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• Jasper-Lichtbron
        • Jun 2001
        • 2155

citaat:Geplaatst door moderator

Ik wil beslist geen party-pooper zijn, maar wat is het doel van plaatsen van dit onderwerp anders dan: heb een feestje gedaan?
        Eeeh ik ook niet, maar waar is dan de foto sectie van het drive-in forum voor?

Comment

• BoogiePimp
          • Feb 2004
          • 46

Leuk shirt...
          Touren is da bomb!

Comment

• Ws Soundexpresse
            • Jun 2001
            • 1007

dan maar geen foto's meer plaatsen.
            Snap het hele nut van een foto forum niet meer.
            Als zelfs een moderator dit soort opmerkingen gaat geven, dan wordt je deelname aan het forum hier echt gewaardeerd zeg!

Heb foto's weer terug gezet, maar vraag me toch af wat het nut is van een foto forum moderator als er geen foto's neergezet mogen worden

Bedankt..........

Comment

• DjFlo
              • Jun 2003
              • 332

Wacht ff!
              De moderator vind het misschien niet leuk maar ik wel!! en veel mense van dit forum denk ik ook!

Ik snap de reactie van de moderator ook niet hoor.. je mag toch best foto's plaatsen? waar is idd het foto forum dan voor?

Dus wil je please de foto's er weer op zetten want ik wil ze graag zien!

groeten

floris

Comment

• BAJ productions
                • Jul 2003
                • 587

ikke ook
                groetjes,
                Bas

Comment

• emillio
                  • Jan 2004
                  • 54

Ik heb nog eens even rondgeneusd in de diverse andere postings, maar meestal knalt men er wat foto's neer, en een apparatuurlijstje....commentaar volgt vanzelf.
                  ik geloof niet dat Mod. je verplichtte in zijn reaktie tot het verwijderen van je foto's, misschien zijn opmerking om wat reakties los te peuteren o.i.d.
                  Oftewel knal die foto's terug, hebben we tenminste nog iets om naar te kijken
                  Meneer, wilt u de Dire Straits draaien? Dan wordt het gezellig

Comment

• moderator
                    Moderator
                    • Apr 2001
                    • 5950

nah, als je al niet eens meer mag zeggen wat je vindt...
                    Ik vind deze fotoos een niewuswaarde hebben van 0,0...dat wilde ik zeggen met mijn reactie. Er staat simpelweg niets in dit onderwerp wat niet al in een ander onderwerp is geplaatst, de skigondel, meubel, alles...vandaar mijn enigzins kritische opmerking, als dat wordt opgevat als: dan haal ik mn fotoos weg", lijkt mij dat kort door de bocht, of erger: mijn gelijk dat het plaatsen geen nut heeft!
                    Fotoos zijn leuk, maar mag het ergens over gaan aub?!
                    Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• erik_gj
                      • Jan 2004
                      • 129

nou ach ik vind het altijd leuk om te zien wat andere mensen ervan bakken. en sja het is een FOTO forum dus we discussieren over de FOTO'S die zijn dan toch het onderwerp... toch vind ik dat wat uitleg over waarom het er staat en wat het inhield niet onaardig (bijv waarom die mh's op het doek?). maargoed misschien ben ik nog niet lang genoeg bij dit forum om er iets van te kunnen zeggen.

en ook van deze vind ik het aanzicht goed die doeken maken echt de sfeer. die stoelen zijn voor de stoelen dans ofzo?
                      zoveel knoppen het lijkt wel lente!

Comment

• Jasper-Lichtbron
                        • Jun 2001
                        • 2155

citaat:Geplaatst door moderator

nah, als je al niet eens meer mag zeggen wat je vindt...
                        Ik vind deze fotoos een niewuswaarde hebben van 0,0...dat wilde ik zeggen met mijn reactie. Er staat simpelweg niets in dit onderwerp wat niet al in een ander onderwerp is geplaatst, de skigondel, meubel, alles...vandaar mijn enigzins kritische opmerking, als dat wordt opgevat als: dan haal ik mn fotoos weg", lijkt mij dat kort door de bocht, of erger: mijn gelijk dat het plaatsen geen nut heeft!
                        Fotoos zijn leuk, maar mag het ergens over gaan aub?!
                        Eeeh juist ja. Ik quote uit de hoofdpagina:
                        citaat:Link's naar foto's met als onderwerp disco en drive-in show.
                        Dit zijn toch foto's met als onderwerp disco en drive-in show. Beetje een vage policy op deze manier. Hoeveel mods zijn er tegenwoordig trouwens? Licht/Geluid/Admin en .. ?

Hoe dan ook Soundexpresse: leuke foto's ziet er netjes & verzorgd uit dus echt gewoon niks op aan te merken! Het enige dat me opvalt is dat de tent helemaal over je truss zakt, zo'n doek weegt ook niet niks dus ik neem aan dat je daar rekening mee gehouden hebt t.o.v. je statieven! (waarom trouwens? anders geen genoeg hoogte?)

Comment

• Ws Soundexpresse
                          • Jun 2001
                          • 1007

Hallo,

De tent was al zo, en idd, anders hadden we niet genoeg hoogte.
                          De rede waarom de movinghead op het doek staan gericht, is omdat er op dat tijstip nog een kapel ging spelen, daar zijn dus ook de stoelen voor.

Later in de middag zijn de movingheads ook gaan moven

Het was dus een thema feest, ala aprés-ski voor 100jaar rabobank.
                          Dat scherm waar de movingheadjes op schijnen, hing er al, dus hebben daar maar dankbaar gebruik van gemaakt.........

Comment

• LuPuS
                            • Dec 2002
                            • 457

2de maal: Waarom de versterker niet laten rusten op het houd van de flightcase en de aansluitingen boven steken? Zo doe ik het toch...
                            ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• ronny
                              • Dec 2002
                              • 2139

dan zitten je kabels niet in de weg voor de bediening van de versterker... in dit geval zou het niet zoveel maken, maar wanneer je meerdere versterkers in een rack hebt zitten is dat wel behoorlijk irritant als daar kabels voor zitten.

mvg
                              ronny
                              niet zagen, gewoon doen!

Comment

Working...