feestjuh !

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Banned
    Banned
    • Dec 2003
    • 951

feestjuh !

Hee hallo, hier een paar fototjus ( ahum ) van de reunie Kadans. Een lekkere hardcore party met Dj Francois - Bountyhunter - Darkraver - Neophyte ( live ) - Reza - Yves - Buzzfuzz - Mol - Raveroy - Woozybob.
    Het was klein opgezet ( 500 personen )

Apparatuur :

2 Technics SL1200
    1 Rodec MX180
    Dubbele VP3 set van Master
    6M truss Prolyte X30
    8 par 56 spot
    1 centrum effect FAL
    1 strobo 1800
    4 Winners
    2 fazers
    1 Sunlite lichtsturing
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

Ziet er iig gezellig uit! Maar of je hier echt 500 personen un kwijt kunt? Ziet er niet direct zo uit, was er nog een tweede zaal oid?

En jij was van de drive-in show, neem ik aan? Mogen we dan misschien je lijstje iets uitgebreider zien? De technics zullen ongetwijfeld 2 platenspelers zijn, de rodec de mixer. Maar de VP3-set... zaten daar versterkers bij, zoja, welke (sorry, ken de set ook verder nog niet) En wat voor truss had je? Verder dan driehoekstruss kom ik niet.

Comment

• djbirdie
      • Oct 2002
      • 509

[8D][8D] Dark Raver! [8D][8D]

Ziet er netjes uit maar kun je iets aan het formaat van de foto's doen?
      grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• Banned
        Banned
        • Dec 2003
        • 951

De VP 3 set is van Master ( een wat ouder systeem ) eigenlijk een van de eerste grotere systemen en deze bestaat uit dubbel 18 per kant en dubbel 12 hoorn geladen met 2" driver. Aangestuurd door 3 versterkers AD1300 AD700 AD300 met Processor 3 weg aktief per set. In totaal dus 7 versterkers. ( Voor de set die ik daar gebruikte )

Twee monitors ( zelfbouw ) dubbel 12" coaxiaal Beyma met versterker 2* 750W.

Verder de oude bekende SL1200 van Technikcs natuurlijk en de MX180 van Rodec.

De truss is idd van Prolyte ( X30 ) driehoeks ( mijn laatste 8 meter ) op foto trouwens 6M ! Ben overgegaan naar vierkant truss ( sterker en minder hoekwerk )

Het leukste van deze klus was dat de DJ's weigerde om met de FREEFLOATS te draaien !!!!

Daarom maar Earthquakejes !!!!
        Wel grappig !!

Zelf vind ik ze ook beter qua stabiliteit. De Freefloats geven wel minder of geen resonantie's dus veel meer laag op hoog volume !!!

De vijfhonderd man zitten over de hele zaal verspreid op de foto's is alleen de dansvloer te zien.

Boven had je twee ballustrades en natuurlijk ook onder de balustrades was er ruimte van de zaal.

Ook was er een tweede verdieping open voor een chill out ruimte ( Niet veel bijzonder vandaar geen foto's ) Dj setje 2* technics 1200 met Pioneer DJM500 dubbel 15" sub per kant ( 18sound ) en 12" top ( 18sound ) met processor en twee versterkers van 750W.

Comment

• Iko
          • Feb 2002
          • 766

citaat:Het leukste van deze klus was dat de DJ's weigerde om met de FREEFLOATS te draaien !!!!

Daarom maar Earthquakejes !!!!
          Wel grappig !!
          Dat is volgens mij bijna altijd.. Ik leg ze ook weer elke keer neer en uiteindelijk willen ze ze er altijd onderuit hebben eigelijk [xx(]

Comment

• LJ Chris
            • Jul 2002
            • 477

Wooww heb jij grote PAR's zeg!
            Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• Banned
              Banned
              • Dec 2003
              • 951

Hahahahaha BSL Dat zijn Super PARS ( PAR 365 ) hahahaha !!! Foutje met de foto's

Comment

• fredjuhh
                • Sep 2002
                • 215

blij dat er ook nog groot formaat pics in de dir. stonden, want op zulke kleine pics helpt zelfs een vergrootglas niet dj booth ziet er trouwens ook leuk uit, dat traanplaat+truss ziet dr lekker grof uit
                ---hier staat nix--->

Comment

• - -Niels- -
                  • Aug 2003
                  • 253

Wow; Neophyte was er ook! Echt MIJN LIEVELINGS-DJ [:I][:I][:I]

Ziet er mooi uit jah! Alleen de foto's zijn erg klein!

Comment

• DJP-BIM
                    • Jan 2004
                    • 289

foto's op de site zijn ook dial-up onvriendelijk [8D], maargoed kan iemand vertellen hoe je zon dj boot maakt? want ziet er dik vet uit! [^]
                    bimshowequipment.nl

Comment

• Banned
                      Banned
                      • Dec 2003
                      • 951

Hahahaha heb je geen vergrootglas ????? Als je grotere foto's wil zien moet je naar twistedmindz.nl gaan.

Comment

• Banned
                        Banned
                        • Dec 2003
                        • 951

Is toch simpel....... je neemt wat ouwe truss die je niet meer gebruikt, timmer het in elkaar, koop bij de plaatselijke ijzerboer een paar traanplaten en klaar is je bar.

afwerken met verlichting geeft net iets meer effect. op deze bar heb ik moodlights zitten ( 2 stuks ).

Ik had zoveel ouwe truss liggen dat ik meerdere barren heb !!!

Met wat fantasie en handigheid kom je een eind !!!

Maar het kost wel wat .....................

Maar dan heb je ook wat !!!!!!!!!!

Comment

• Upgrading your system
                          • May 2003
                          • 1684

Ziet er vet uit, btje kleine pic's maar die vergeef ik je..

zal wel gezellig zijn geweest is het niet wat overdreven trouwens voor 500 man??
                          dan hadden ze een aardig budget
                          Je leeft maar 1 keer, maar als je het goed aanpakt heb je aan die ene keer genoeg.

Comment

• Banned
                            Banned
                            • Dec 2003
                            • 951

Tja wat is overdreven ?? Ik bedoel voor een party ( in dit geval 500 ) reken je toch 10W per persoon. Heb je geluid genoeg en kunnen de dj's zich ook eens uitleven. Qua licht hing er niet veel op andere feesten van de organisatie is het allemaal wat groter met nog meer sound and light. Maar als je weet dat ik bij alle feesten die ik doe op z'n hardst 50% uitstuur begrijp je dat ik nooit problemen heb met mijn geluid !!!! 9 van de 10 gevallen durven de Dj's niet harder te gaan ( wilt al wat zeggen ) normaal gaat het nooit hard genoeg !!!! Dus ik draai half vermogen ( Vaak minder ) ligt aan de ruimte en set die ik bij heb. Geluid is lekker relaxed ( toch belangrijk ) Publiek tevreden organisatie tevreden en dj tevreden ( Hoor je niet vaak ) Ik heb genoeg complimenten van party magazines ( die verslagenover feesten maken ) voor mijn geluid. Waardoor ik ook steeds meer aanvraag krijg van de grotere organisaties !!

En budget Tja wat moet ik daar van zeggen ( als een organisatie kwaliteit wilt moet er ook voor betaald worden ) deze organisatie heeft al zoveel aanbiedingen gehad van andere bedrijven en prutsers ( Zo was er een die voor 250 euro licht geluid en laser wilde neerzetten voor een feest van 1000 man ) tja dan vraag je toch dat de klant naar een ander gaat Of ik zie het verkeerd !!! Maar de meeste organisatie's zijn trevreden met minder licht en geluid MET kwaliteit. Als een berg licht en geluid ZONDER kwaliteit.

Comment

Working...