Kokkenennefuif 2004 te Torhout (BE)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Michel_G
    • Dec 2003
    • 376

Ik zie dat floris al geantwoord heeft en mijn uitspraak uitgelegd heeft.
    Is weer terug !

Comment

• Staaf
      • Feb 2003
      • 398

Ach zo;

Is eigenlijk wel nog een voordeel (had het zo nog niet bekeken)

Trouwens; ik moet dringend in mijn bedje kruipen.[|)]
      Nobody is a virgin; life fucks us all!

Comment

• LuPuS
        • Dec 2002
        • 457

Mja, er waren geen putjes hoor achteraf!
        ~ Dj Guytn ~ your favourite all-round party deejay...

Comment

• Michel_G
          • Dec 2003
          • 376

citaat:Geplaatst door LuPuS

Mja, er waren geen putjes hoor achteraf!
          hahaha, al waren er wel putjes geweest, zou me er niet druk om maken.

Ong. duizend man die een avond lang staan te dansen op zo'n vloer is ook niet goed, dus als ze over putjes waren gaan zeuren........

en het gewicht aan de stellatie was nog redelijk gering dus zullen er inderdaad niet zo snel putjes komen
          Is weer terug !

Comment

• Jasper-Lichtbron
            • Jun 2001
            • 2155

citaat:Geplaatst door dj_spike

Ong. duizend man die een avond lang staan te dansen op zo'n vloer is ook niet goed, dus als ze over putjes waren gaan zeuren........

en het gewicht aan de stellatie was nog redelijk gering dus zullen er inderdaad niet zo snel putjes komen
            Met die instelling krijg je vanzelf een keer problemen, let maar op .
            Gewoon netjes baseplates gebruiken, want ze komen ten eerste de vloer ten goede, en ten tweede je constructie (betere krachtenverdeling). En daarbij is het een kleine moeite die praktisch niets duurder is dan ze niet te gebruiken.

Comment

• Michel_G
              • Dec 2003
              • 376

citaat:Geplaatst door (iCe)

citaat:Geplaatst door dj_spike

Met die instelling krijg je vanzelf een keer problemen, let maar op .
              Gewoon netjes baseplates gebruiken, want ze komen ten eerste de vloer ten goede, en ten tweede je constructie (betere krachtenverdeling). En daarbij is het een kleine moeite die praktisch niets duurder is dan ze niet te gebruiken.
              Ja weet het, niet de goede instelling. Maar ik zou wel baseplates gebruiken overigens, dat je nu niet de conclusie trekt dat ik me daarom ook niet druk zou maken. Maar ok, was een beetje een verkeerde opmerking en mijn excuses daar voor. Ik zal voortaan het goede voorbeeld geven over een goede instelling.
              Is weer terug !

Comment

• lj djcenter
                • Jul 2003
                • 148

Lupus congrats met het mooi setje. Is niet echt speciaal maar toch een mooi begin om aan grotere structuren te beginnnen, het begint met een simpel carretje maar op den duur wilde toch wel meer... Ja baseplates mochten toch wel bijgevraagd worden maarja de verhuurder doet dat ook niets gratis en als da er nie bijgevraagd wordt zal hij dat ook niet leveren... Kzie ook op één van de foto's een ev versterker[8D] was deze voor de bass
                Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

Comment

• Djoene
                  • Dec 2002
                  • 26

EV versterker was voor een van de tops. Die eronder is een ram-audio versterker als ik me niet vergis!

Nog even toevoegen: veel mensen klaagden over teveel bas, dit hebben we dus nog nooit meegemaakt.

Comment

• Staaf
                    • Feb 2003
                    • 398

citaat:Geplaatst door lj djcenter

Ja baseplates mochten toch wel bijgevraagd worden maarja de verhuurder doet dat ook niets gratis en [u]als da er nie bijgevraagd wordt zal hij dat ook niet leveren... </u>

Maakt die verhuurder zich dan geen zorgen over eventuele beschadigingen aan zijn truss? Trouwens bij zo een setje kan hij de baseplates er wel zo netjes bijleveren. Je bespaart toch op niet op spigots ed?.
                    Nobody is a virgin; life fucks us all!

Comment

• LuPuS
                      • Dec 2002
                      • 457

De truss hebben we aan een supper voordelige prijs kunnen huren.
                      Baseplaten gebruikt hij niet...

We hebben ook prijs gevraagd bij dj center, de persoon met nick lj djcenter weet dat waarschijnlijk wel, en de prijs zat er echt wel goed onder.

Versterkers:

De kleinste set (blauwe) was een Linear Pro set van 2 x 1,2 kw.
                      Versterker top: Crest Audio 4801 Pro Amplifier
                      Versterker bass: Crest Audio 4801 Pro Amplifier

De Middelgrote was een zelfbouw met eminence speakers van 2 x 1,5 kw.
                      Versterker top: EV Q66
                      Versterker bass: Ram Audio MB 1900

De grootste was ook zelfbouw met eminence speakers erin van 2 x 1,2 kw.
                      Versterker top: InterM M1000
                      Versterker bass: InterM M1500

Versterker monitor:
                      InterM M1500

En er werd idd beklag gedaan dat er teveel bass was, heel raar vonden we...
                      Volgend jaar misschien iets meer top, en iets hoger plaatsen, en bass plat leggen ofzo.

Comment

• LuPuS
                        • Dec 2002
                        • 457

PS: ik had wel baseplaats bijgevraagd (ask Djoene die hier ook post gedaan heeft )

Comment

• lj djcenter
                          • Jul 2003
                          • 148

citaat:Geplaatst door LuPuS

De truss hebben we aan een supper voordelige prijs kunnen huren.
                          Baseplaten gebruikt hij niet...

We hebben ook prijs gevraagd bij dj center, de persoon met nick lj djcenter weet dat waarschijnlijk wel, en de prijs zat er echt wel goed onder.
                          Je krijgt natuurlijk waar je voor betaald. Het bestek dat gemaakt was, was uiterst laag voor de hetgeen je kreeg.... Kben wel eens nieuwsgierig hoeveel je voor de carre moeten betalen hebben. Je mag het eventueel doormailen

greetz tom
                          Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

Comment

• LuPuS
                            • Dec 2002
                            • 457

Heb een mailtje gezonden

Comment

• erik_gj
                              • Jan 2004
                              • 129

leuke show hoor! geluid zat vast wel goed. maar wat ik me af vraag meer voor de zaal beheerders waarom ze geen zeil/doek hadden liggen. zo al die mensen die over je vloer hossen en die truss en je kisten waar het in kwam lijkt me niet bevordelijk voor je vloer.
                              zoveel knoppen het lijkt wel lente!

Comment

• LuPuS
                                • Dec 2002
                                • 457

Mja, die vloer is bedoeld voor sport op te beoefenen, maar ik ook gemaakt om op te fuifen. Want het was de hoofdbedoeling van die zaal om fuifen in te laten doorgaan.

Daar hebben ze ettelijke €'s tegenaan gesmeten.

Nu blijkt dat die vloer toch niet sterk genoeg is, en gaan ze in de toekomst waarschijnlijk moeten matten leggen voor ze er een fuif geven.

Nuja ze zien wel...

PS: Die zaal kan in drie delen ingedeeld worden door een verschuifbare wand te gebruiken.
                                Deze fuif was op 2/3, goed voor een fuif van max. 1000 à 1200 mensen. In het 1/3 deel kunnen er ongeveer 500 à 600 mensen binnen. In de volledige zaal 2000 à 2500, want het laatste deel is groter.

Comment

Working...