Ook maar eens wat plaatsen :)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

Dan maar ff een bijdrage voor on-topic []

Ziet er niet slecht uit. Alleen op foto 5 lijkt t alsof je een beetje te weinig licht voor achter in de zaal hebt. Klopt dit, of lijkt de zaal alleen maar zo groot?

Comment

• Barthez
      • Dec 2003
      • 256

On-topic moet ik zeggen, het ziet er best leuk uit [^]

off-topic wil ik zeggen, daarvoor is toch de uitspraak; "hier heb je mn nummer, bel me maar als je 18 bent" (in mijn geval zeg ik altijd 16, ik doe nog niet moeilijk[]) [)]
      Goed plan! ...doen we niet!

Comment

• Niek...
        • Nov 2001
        • 1094

He Joost,

heb n.a.v. ons gesprek toch maar eens even gekeken. Ziet er allemaal goed uit, vooral een net geheel. Mooie lichtopbrengst met een dergelijke installatie in die grote Grundel zaal.

Foto's Harlekijn zijn alweer wat achterhaalt, dus waar blijven de foto's van 2003/2004 []
        <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• cnsjoost
          • Mar 2002
          • 25

Euh foto's van dit jaar lagen idd in de planning, maar laat ik nou een camera zonder batterijen mee hebben gehad. Heb dus wel foto's gemaakt met de camera van de Harlekijn...die zijn helaas nog niet aanwezig hier.
          Zal binnenkort nog wel wat nieuw materiaal plaatsen

Wat betreft die zaal in de Grundel... ja die is best groot, alleen zo groot als ie op foto5 lijkt [?]

Zou natuurlijk wel gaaf zijn om wat in de zaal te kunnen hangen, maar daar komt het weer vast te zitten op de te besteden euri's. [V]

Comment

Working...