ook weer eens een paar foto's

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Joost van Ens
    • Jan 2001
    • 628

ook weer eens een paar foto's

Hier wat foto's van een disco klusje rond oud en nieuw.

en nog een paar van een ander klusje maar ongeveer zelfde opzet.

feest in een garage, (brug als bar[]) lichtslang niet van mij.

Wat hing en staat er.
    Geluid
    1 x hi-tec met crown ma 2400, crown ma 1200 en 1 x jamo versterker
    2 x rcf art 300 met dynacord s1200 voor monitor
    1 x dateq lpm 7.3
    2 x pioneer cdj 100
    microfoon
    koptelefoon

licht
    4 x t4 par 64 lang chroom 500W relicht
    2 x t4 par 56 lang zwart 500W relicht
    1 x t4 par 56 short zwart 300W relight (als soort van aircraft)
    6 x mad scan
    1 x 1500W strobo
    1 x tripple derby
    2 x kleine flower
    1 x martin rainbow
    rookapparaat

truss
    1e klus, portaal van 6 x 5 x 3 (plafond is niet hoger)
    achtertruss van 6 meter
    4 x te 034 statief

2e klus, portaal 4 x 4 x 3 (weer hoogte te kort)
    achtertrus van 3 meter.

beide klussen nog wat kabel enzo.

groetsels.
  • ljanton
    • Sep 2003
    • 373

amai goed verzorgd precies , en dat van die negen gekleurde lampen ondereen in je case , is dat een mooi effect ? en laat je die op de muziek gaan ? hoeveel watt zijn ze het stuk ? vind ik een goed idee en wat voor lampen zijn dat ? met een E27 fitting ?

greet's ljanton

de mensen met iets eenvoudigs entertainen is de kunst

Comment

• DJ_Snaky
      • Sep 2002
      • 272

ziet er mooi uit dat wit, maar blijft dat zo? verder hele nette show, mooi aangekleed
      zeer netjes afgewerkt, ziet er sfeervol uit,
      kkep up the good work
      [:D] zin in een feestjuh [:D]
      <center>groeten <b>DJ <font color=\"red\">Snaky</font id=\"red\"></b></center>

Comment

• ljanton
        • Sep 2003
        • 373

sorry , nog vergeten te vragen , van welk merk zijn die "madscans" ? en welke licht controllers heb je gebruikt?

greet's ljanton

de mensen met iets simpel entertainen is de kunst

Comment

• - -Niels- -
          • Aug 2003
          • 253

Ja, ziet er keurig uit hoor! Maareh; wat heeft de 'dj' een leuke brettels om...[)]

Comment

• Joost van Ens
            • Jan 2001
            • 628

mad scans zijn van het merk mad
            gekleurde lampen zijn er trouwens 12, gewoon gekleurde persglaslampen met e 27 fitting op een simpele chaser.

lichtsturingen
            1 x madcontroller voor scans
            1 x botex mingle voor de rest (incl rook en effecten)
            1 x dmx merger voor het samenvoegen van beide controllers op 1 dmx lijn
            en 1 x chaser voor lampen in het meubel.

en ja, wit blijft goed, af en toe een doekje maar dat moet overal. maar de flightware begint wel hier en daar sporen van roest te tonen. Maar wat wil je, dit meubel is zeker al 12 jaar oud, en sinds het in mijn bezit is (jaar of 6 schat ik) staat het opgeslagen in een schuur zonder verwarming. Maar ik stoor me er nog niet aan, en zodra dat wel gebeurd moet er maar nieuw spul in en op

en die bretels ach ja, een beetje show, hoewel ik toch wel al wat steviger wordt misschien maar vast nieuw kopen voor de toekomst[]

groeten

Comment

• test12
              • Jan 2003
              • 901

Ziet er goed uit.
              citaat:en die bretels ach ja, een beetje show, hoewel ik toch wel al wat steviger wordt misschien maar vast nieuw kopen voor de toekomst
              Die bretels rekken nog wel wat mee.[:I][:0]

m.v.g. Herman

Comment

• djbirdie
                • Oct 2002
                • 509

Ziet er goed uit, alleen lijkt de indeling van je mixer en cd-spelers me niet echt handig....
                grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• Michel_G
                  • Dec 2003
                  • 376

Een vraagje: Hoe heb jij die t4 balkjes/barretjes "gesaved" (sorry, kan even geen zinniger woord bedenken) of heb je ze toevallig niet gesaved ? Ik zit namelijk te twijfelen waar ik mijn safety's zal bevestigen.
                  Is weer terug !

Comment

• jurjen_barel
                    • Jun 2003
                    • 3150

Direct boven je meubel heb je volgens mij de T-bar opgehangen die je aanduidt met 'soort van aircraft'.
                    Wat heb je daar gedaan en waarom heb je ze filterloos gelaten (als het idd aircraft is, moet je ook geen verschillende kleurenfilters erin doen, maar dat ter zijde)

Comment

• Joost van Ens
                      • Jan 2001
                      • 628

Hallo, alle t- bars zijn gesafed d.m.v. 2 korte safetys om de middelste 2 lampen en om de t-bar zelf. 2 lange safety's door de buitenste 2 lampen en om de t4 en de truss. dus elke par gezekerd en de balk op 2 plaatsen. Moet wel heel wat te gelijk loskomen wil dit de zwaartekrachtproef krijgen. Het is op de foto's idd moeilijk te zien, maar als je heel goed kijkt kun je af en toe bij de chromen parren een stukje zwart zien dat omhoog verdwijnt, dat zijn de safety's maar erg onduidelijk op de foto's

nogmaals, de lampen boven het meubel, zijn gewone short par 56 met een 300W relight pit, alle kanalen het zelfde adres geven en je krijgt een soort blinder/aircraft effect. Oke, als er een lamp ploft zit er geen bescherming voor. klopt, maar als dit gebeurt, zal het grove gaas van een short par de scherven van een relight niet tegenhouden. Er moet dus eigenlijk een filter voor wat als schervenvanger dient. Zal er eens over denken, misschien een 151 kleurtje of zo, Maar ik had zo berekend dat ik in de afgelopen 15 jaar wel veel ontplofte lampen, pars, gasontlading heb gezien, maar nog nooit een relight. Bij mij is altijd het gloeidraadje stuk. Mocht hij toch ploffen, twijfel ik of zo'n dun filterpapiertje het houd. (remmen doet het zeker) dan sta ik zelf te draaien dus ben als eerste aan de beurt in geval van boem. nogmaals zal er nog eens over denken, maar een supergroot risico vond ik het niet.

groeten

Comment

• DjJeroen
                        • Oct 2000
                        • 288

Dacht dat er normaal wel explosieroosters in een par zitten?

Een filtertje zal idd niet veel tegenhouden!

Groeten Jeroen

Comment

• denkomieken
                          • Jan 2004
                          • 111

Ja mooi echt..

Persoonlijk vindt ik het kleur wit een beetje tegenvallen maar dat zijn smaken en die verschillen nog wel eens he.
                          Maar het ziet er wel net uit, je bent een voorbeeld voor ons allen
                          ik zeg altijd--&gt; geen klank zonder drank

Comment

• bob
                            • Jun 2002
                            • 333

Ziet er zeer zeker goed uit
                            Zag dat je een Jamo versterker gebruikt, is dit een ProAmp 200 of een A300?, en hoe bevalt die?
                            Gebruik de A300 zelf en ben er erg over te spreken

Comment

• Joost van Ens
                              • Jan 2001
                              • 628

Die Jamo is een pro amp 200. Was een van de eerste aankopen ooit dus gaat al zo'n 15 jaar mee, waarvan de laatste 8? jaar als versterker voor het hoog van de hi-tec kasten. Ik wel ooit eens een 300 gehad, maar die heeft me alleen maar ellende en geld gekost. Die was dus lang niet zo degelijk. Maar misschien had ik het maamdagmorgen model

groetsels

Comment

Working...