Schoolgala 9 januari 2004

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3148

Schoolgala 9 januari 2004

Ok, eindelijk toetsweek achter de rug, wat mij de tijd gaf om de foto's te plaatsen van het gala. Ik plaats ze niet direct hier op de site aangezien:
    1. Die website geen direct-linking toestaat
    2. Het zijn een beetje asociaal veel foto's [:I] (ruim 70)

Dit is de hyperlink: http://www.wepsite.net/zandvliettc/gala.htm

Spullen:

[u]Geluid:</u>
    2x DAP TL-1500 cd-spelers*
    Gemini BPM1000 mixer*
    ProDJuser 107 MKII koptelefoon*
    Peavy amp. (geen idee welke)
    2x 2-weg-speakers (zelfbouw van school)
    2x 3-weg-speakers (zelfbouw van school)
    DAP KB-115A actieve subwoofer
    Computer om mp3z af te spelen en voor catalogusprogramma voor me cd's

[u]Licht:</u>
    Lite-puter CX-5 scancontroller (voor statisch licht [xx(])
    2x Botex DPX-602 dimmerpacks
    4x CCT-spot
    4x PAR 56
    4x PC-spot
    Moonflower JB-Systems* [:I]
    2x Showtec Mushroom*
    Stroboscoop 1500W
    Spiegelbol (80 cm geloof k) met daarop gericht:
    2x volgspot (geen idee welk en hoeveel vermogen)
    2x lichtslang*

Alles met een * gemarkeerd heb ik van thuis meegenomen, de step-truss ook. Ik had m'n eigen spullen meegenomen, omdat de DJ-setup van school kl*te is (studiomixer + halfkapotte Conrad dubbele cd-speler), dus dat was echt nodig. Verder is een beetje bewegend licht ook nooit weg.

Vragen, suggesties, opmerkingen? Altijd welkom, plaatsen....
  • musicjohn
    • Aug 2001
    • 1102

Hoi Jurjen,

Het ziet er allemaal heel erg gezellig uit. Maar ik denk toch dat je een hoop licht tekort kwam. Ietsjes meer licht doet wonderen voor de totale sfeer.

Het geluid kan ik niet over oordelen... de foto's laten mij niet horen hoe het klonk. Maar als ik die menigte zie, en ik kijk naar jouw lijstje met wat er stond, dan zou ik eigenlijk moeten concluderen dat je ook wat het geluid betreft een beetje tekort kwam.

Greetzzz... [;)]

John

Wilt U de allernieuwste updates nu installeren? Klik dan <b>---&gt;&gt;&gt; HIER &lt;&lt;&lt;---</b>

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3148

We hadden ook nog een 2de wind-up geplanned tegenover de eerste, maar de schroef was kapot, dus konden we m uberhaupt niet eens uitzetten. Anders hadden we nog wat PARs extra ingehangen.
      Aan bewegend licht hebben we op school niets en ik heb ook niet meer meegenomen, omdat de school op de een of andere manier zowiezo geen spullen van leerlingen wil huren. (Rare logica)

Het geluid was ok, de eerste paar meters dan. Aan de andere kant was het met volle zaal toch iets zachter qua volume.
      Maarja, dat heb je op een school met een klein budget voor de leerlingenvereniging.

Comment

• erik_gj
        • Jan 2004
        • 129

ziet er gezellig druk uit. heb je de foto's allemaal met flits genomen dat het er een beetje grijs, grouw uit ziet en dat zo het licht niet uitkomt?

wat is het vermogen zelfbouwkasten dan?

hebben ze bij jou op school een pc met (illegale)mp3'tjes? dat is wel vet, komt er bij ons niet in []. zit je zelf ook in die technische commissie van school of was je alleen de dj van die avond?
        zoveel knoppen het lijkt wel lente!

Comment

• pro`d`user
          • Jun 2002
          • 534

Ik vind het niet vet dat die school illegaal mp3tjes heeft, maar ja
          laten we er niet zo'n discussie van maken.

Het ziet er wel netjes uit, had wat meer geluid en licht mogen staan
          maar als het budget er niet is jammer dan.

Waarvoor huren jullie eigenlijk niet?
          Barry K.
          Wij werken met EV ole ole
          In de studio: Tascam, AKG, Shure en Mackie Hr-824

Comment

• AJB
            • Jul 2003
            • 2289

Wat een stumpers...Allemaal van die losers in pak...wat een onvoorstelbaar drama... Verder sluit ik me UITERAARD aan bij John wat betreft de verlichting ter plekke... Absoluut niet toereikend, en ook allesbehalve sfeerverhogend !

zo... dat was allemaal niet aardig...maar iets beters kan ik er met deze foto's niet van maken....

positief punt is wel dat het met deze set licht-meuk ook amper mogelijk is in een dergelijke ruimte, dus waarschijnlijk lag het niet aan jou jurgen...[8)]
            If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
            ------------------------------------------------
            Arvid Buit
            Creative-Director / Artist-Manager

Comment

• jurjen_barel
              • Jun 2003
              • 3148

Ja, ik weet dat het allemaal nihil is, maar het is 'traditie' dat het TC het gala draait i.p.v. een grote drive-in. (En ja, ik zit ook in het TC, ben zelfs commissieleider)

En de PC met mp3'tjes is van mij. Ik heb heel veel op cd, maar als ik dan net niet dat ene nummer heb... Je kent het wel. Overigens wordt er altijd wel Buma/Stemra betaald, geloof k. Dus da is dan weer een meevaller.

En over de speakers: ik heb geen idee wat voor speakers er in die kasten zitten. Ik weet wel dat er een aantal al tig keer vervangen zijn, omdat het vorige TC wel eens 3 speakers op 1 uitgang heeft gezet. Ik weet het ook niet precies. K krijg alle verhalen van de TOA's door die ons moeten begeleiden. Het oude TC is ook weggestuurd, omdat ze absoluut niet zuinig erop waren en zelfs af en toe iets achter over drukten. Ik zit er dus pas sinds 1 jaar in, dus weet ook niet wat voor spul er allemaal op school staat.

Wel mogen we weer wat spullen aanschaffen, dus moeten er cd-spelers komen, een normale DJ-mixer en we kope nog wat lampen voor de musical die voor de deur staat. Maar we mogen niet voor duizenden euro's aanschaffen, dus het gaat allemaal zeer langzaam!

Comment

• AJB
                • Jul 2003
                • 2289

Nogmaals Jurgen, ik snap heel goed dat jij alleen moet proberen om met de zooi van school iets leuks te maken; no offence dus... Maar als ik al die hopelozen zie staan op de dansvloer...in slecht zittend C&A pak... Krijg ik toch sterk het gevoel dat er een hoop werklozen bij gaan komen in de toekomst...
                Arvid Buit

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3148

Ja, op de mensen zullen we maar ff niet letten.
                  Sommige die hebben ook alleen voor dit gala een pak nodig, dus gaan ze weinig geld uittrekken. Een ander TC-lid had zelfs het Madurodam-uniform van z'n moeder meegekregen Zag er niet uit!!!

Gelukkig heb ik iets beters (Panmo), maar ja, nu de techniek...

t Was idd niet veel, maar toch geprobeerd er iets van te maken, zoals AJB al zei (overigens ben je vandaag overal best negatief bezig, ook in andere topics las k)

Maar ja, onze musical staat voor de deur, dus daar moeten we cker onze best op doen!

Comment

• AJB
                    • Jul 2003
                    • 2289

Hehe...volgens mij heb je gelijk Jurgen Gister beetje (over)vermoeid... Ben dan niet echt subtiel

Was nogmaals niet gemeen bedoelt tegen jou he !
                    Arvid Buit

Comment

• Koszmo
                      • Nov 2002
                      • 185

'k geef AJB en john gelijk met te weinig licht... erg jammer maar goed ligt aan de school, niks aan te doen.

Maar wat ik niet snap zijn jou DAP cdspelers nou veel beter dan die conrad zooi?? [:I]...

Maar goed.. jammer maar veel succes met je musical!

Wij binnenkort ook musical... zal dan ook ff verslag uitbrengen + wat fotootjes...

Grtz,

Koszmo
                      Profiel - Mailtje

Comment

• jurjen_barel
                        • Jun 2003
                        • 3148

citaat:Geplaatst door AJB
                        Gister beetje (over)vermoeid... Ben dan niet echt subtiel Was nogmaals niet gemeen bedoelt tegen jou he!
                        Zit al goed, joh
                        citaat:Maar wat ik niet snap zijn jou DAP cdspelers nou veel beter dan die conrad zooi?? [:I]...
                        Nou, allereerst: alles is beter dan Conrad
                        Maar er is ook nooit gezegd dat DAP veel beter is dan Conrad. Ik had deze aangeschaft toen ik pas begon... Wilde graag toploaders, maar deze kwamen als een van de weinige binnen me budget. Een andere optie was SkyTec, 3x raden wat dan op nummer 1 komt...
                        Ze doen het tot dusver redelijk (alleen de loop is een tragisch geval, maar die gebruik ik ook verder nooit)
                        citaat:Wij binnenkort ook musical... zal dan ook ff verslag uitbrengen + wat fotootjes...
                        We wachten vol spanning

Comment

Working...