Afgelopen zaterdag dus dat feestje, was leuk en gezellig maarja natuurlijk vergeet ik weer me digi cam dus dat is balen!!! Mischien binnen kort pics die door iemand daar zijn genomen(mailt diegene nog naar mij)
Feestje in Renesse
Collapse
X
-
Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT] -
citaat:jurjen_barel Geplaatst - 18/04/2004 : 18:16:04
--------------------------------------------------------------------------------
Zo veel hebben jullie toch ook weer niet? Ik heb een meervoud van jullie spullen en ook alles op zo'n simpel lichtbrugje...
Ik zou eerder investeren in 2 fourbars. Die op twee aparte statieven zetten om het gewicht te verdelen en eventueel 2 mushrooms erbij.
ik denk namelijk niet dat deze heel veel meer kunnen hebben dan dit.
Dit is toch de truss met kuntstof koppelingen??[?]
greetzz
vic [|)]Comment
-
ja klopt met die kunstof koppelingen, nu zijn die koppelingen voor de t barren inmiddels al kapot. En binnen kort komen er ook nog 2 t4 barren met 4 par 56 er aan.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
citaat:Geplaatst door truster
JA Leuk hoor, maar ik zou toch zeker ook sparen voor een nevel machine. Dat veranders zoveel aan je flower bvb.Vette boksuh meneer
[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]Comment
-
citaat:Geplaatst door Drive inn tnt
En binnen kort komen er ook nog 2 t4 barren met 4 par 56 er aan.]
Vette boksuh meneer
-
citaat:Geplaatst door Drive inn tnt
Afgelopen zaterdag dus dat feestje, was leuk en gezellig maarja natuurlijk vergeet ik weer me digi cam dus dat is balen!!! Mischien binnen kort pics die door iemand daar zijn genomen(mailt diegene nog naar mij)
en truster, er staat toch een rookdoos op de foto [B)]bimshowequipment.nlComment
-
ja die foto's zijn er maar zijn niet echt veel anders dan deze.Vette boksuh meneer
-
citaat:Geplaatst door ribbe
Hej Tim,
waar in Renesse was het precies?
keep it up
]
Vette boksuh meneer
Comment