Feestje in Renesse

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Drive inn tnt
    • Sep 2003
    • 1082

Feestje in Renesse

Dit is mijn eerste post op het forum met pic's van mijn eigen spullen.
    Ik wil graag weten wat jullie er van vinden.

Wat staat en hangt er:
    Geluid:
    2x pioneer cdj 500 in fc
    1x jb talent mixer
    1x ohio versterker[xx(]
    2x dap audio rw 15
    1x dap audio rw 18b

Licht:
    1 stukje 30x30x30 truss van 2m
    1 lichtbrugje
    1 licht schakel kastje van jb
    1 prisma moon
    1 moonflower
    2x par 56 short
    spiegel bol setje
    2x stoboscoop
    licht bol weet niet hoe die heet geeft wel leuk effecje

Het meubel bestaat uit 2 fc met wielen die op hun kant staan en een 16 HE fc in het midden dit alles staat nog op een lange fc voor statieven om het nog wat hoger te maken.

Ja stom maar je ziet een wit stekker blokje hangen[:I] (gelukkig zit er wel een donkere kabel er aan)
    Ik was zo stom om de zwarten niet mee te nemen maar er zaten er gelukkig nog een paar in de fc[]

Meer pic volgen
    Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]
  • reflection
    • Mar 2002
    • 413

leuk om te zien, maar die a4tjes voor op je muebel zien er vrij goedkoop uit.

meer foto's zou leuk zijn.. en ik vraag me af waarom die gast 2 handen nodig heeft voor 1 dc speler.. valt ie anders van tafel?
    Energy base Light & Sound Logic Systems, Turbosound, Dateq, Pioneer, Labgruppen, Qsc

Comment

• DJ.T
      • Nov 2002
      • 1502

Was het niet mogelijk om je topkasten voor je truss te plaatsen?
      Vind ik er altijd net wat mooier uitzien dan er zo achter weg verstopt, of je geluid er beter van wordt zou ik eigenlijk niet weten.
      Waar had je dat stukkie 30x30x30 gelaten, op de foto kan ik hem niet terug vinden?
      We're ready to party, are you?

Comment

• Drive inn tnt
        • Sep 2003
        • 1082

ik ben die gast maar met de ene hand stond ik een nummer op te zoeken en met de ander op de jog schijf te draaien.
        En die a4tjes ja ik weet het maar dat waren wat foldertjes die roy (rechts op de foto) heeft gebruikt om zogenaamt af te rokken.
        Vette boksuh meneer

[FONT=Verdana]Licht is sneller dan geluid, daarom zien veel mensen er intelligent uit, tot je hen hoort spreken.[/FONT]

Comment

• Drive inn tnt
          • Sep 2003
          • 1082

die 30x30x30 truss lag op het balken systeem van dat gebouw dus boven het publiek het lag vast met 2 safety kabeltjes.
          Ik wou hem voor het meubel op de grond leggen met 2 parretjes er aan zoals ik bij andere feestjes doe maar dat kon hier niet. Wat die speakers betreft ja ik vin het ook mooier als ze er achter staan maar er warren naast ons 2 openslaande deuren waar constand mensen door heen liepen dus dat kon niet.
          Vette boksuh meneer

Comment

• jurjen_barel
            • Jun 2003
            • 3150

citaat:Geplaatst door Drive inn tnt
            die 30x30x30 truss lag op het balken systeem van dat gebouw dus boven het publiek het lag vast met 2 safety kabeltjes.
            Betrouwbaar klinkt anders [B)][V]

Verder: Als ik een tip over het aanschaffen mag geven: nog 2 tot 6 parcans erbij. Statisch licht is vaak de basis.

Voor de rest: ziet er wel leuk uit. Hoe lang bestaan jullie al?

Comment

• Radar
              Moderator
              • Jul 2002
              • 890

Niet mijn ding om te reageren op postings als deze maar gezien de leeftijd van poster toch maar even.
              Ziet er goed uit, beter kan altijd, maar dat gaat geld kosten.
              Presentatie ziet er leuk uit en afrokken is inderdaad ook een vak.
              Luidsprekers staan daar prima op hun statief ben ik van mening, dingen zijn redelijk topzwaar op die statieven.
              Laat eens wat meer foto's zien hier van de show en dat ladder trussje kun je later altijd nog gebruiken om achter je neer te zetten met een doek eraan geknoopt.
              Heren, gaat zo door, blijf op de kleine, schijnbaar, nietige dingen letten zoals een wit verdeelblok, maar verlies 1 ding niet uit het oog, dat bij goeie spullen een goeie prijs hoort.
              Ik doe niet aan bijgeloof.
              Dat brengt ongeluk.

Comment

• Drive inn tnt
                • Sep 2003
                • 1082

ik besta ongeveer een jaar. ( ja ik wou het al langere maar ik wou eerst wat "goede" spullen hebben.)
                Roy (de rechtse op de foto) gaat nu ongeveer 2 maanden met mij mee.
                Het mengpaneel en 1 cd koffer is van hem omdat ik nog steeds om mijn jb sytems classic nine zit te wachten.
                Bedankt voor jullie commentaar heb ik teminste wat aan!
                Vette boksuh meneer

Comment

• Drive inn tnt
                  • Sep 2003
                  • 1082

Ik ga op de PA markt op zoek naar een versterker dat is wel nodig.
                  Vette boksuh meneer

Comment

• Drive inn tnt
                    • Sep 2003
                    • 1082

Nieuwe scans en parren erbij!
                    Vette boksuh meneer

Comment

• jurjen_barel
                      • Jun 2003
                      • 3150

gefeliciteerd!!! Maak foto's, vermeld welke het zijn, etc.!

Comment

• kwaak
                        • Jun 2003
                        • 177

ook gelijk een nieuwe lichtbrug?
                        greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• Drive inn tnt
                          • Sep 2003
                          • 1082

Ja er komt zeker nieuwe truss etc etc.
                          Anders is het niet veilig meer denk ik.[xx(]
                          Volgend weekend nog een feestje zal wel wat pics nemen
                          Vette boksuh meneer

Comment

• kwaak
                            • Jun 2003
                            • 177

jaah daar doelde ik idd op, de veiligheid!
                            ik kijk al uit naar de foto's
                            wat voor truss/statieven worden het?
                            greetz,

LJ Kwaak (Jeroen)

Comment

• jurjen_barel
                              • Jun 2003
                              • 3150

Zo veel hebben jullie toch ook weer niet? Ik heb een meervoud van jullie spullen en ook alles op zo'n simpel lichtbrugje...

Ik zou eerder investeren in 2 fourbars. Die op twee aparte statieven zetten om het gewicht te verdelen en eventueel 2 mushrooms erbij.

Comment

Working...