Als je de laatste foto bekeken had zie je daar een verdeelblok met een vrij grote multikabel 'stekker'.
Voor de 'glijbaan' liefhebbers
Collapse
X
-
Oeps, ja idd. Socapex heten die stekkers toch? (die grote dus)citaat:Geplaatst door Jurrie
Als je de laatste foto bekeken had zie je daar een verdeelblok met een vrij grote multikabel 'stekker'.Comment
-
Ohja? Wanneer?[citaat:Ze komen komend jaar naar Europa... met het hele systeem.
][
][
]
Dan kom ik luisteren (and ofcourse 'voelen'!!!)! én ik ga op de eerste rij staan, samen met jurjen_barel
[^] (lefgozer die 'k ben! ([8D]))
Comment
-
-
Dat iig niet, 15" glijbanen zijn 60x60x100 en de bovenkanten vancitaat:Volgens mij zijn het 15" glijbanen hoor...
de kasten op de foto's zijn niet echt vierkant zoals de 60x60 bij een
15" glijbaan<font size=\"1\">
Groeten,
Jaap
<b>
-[GSXke :)]-
</font id=\"size1\"></b>Comment
-
Hebben die 15"-ers dan altijd dezelfde afmeting? Want dan heb ik weeer iets geleerdcitaat
at iig niet, 15" glijbanen zijn 60x60x100 en de bovenkanten van
de kasten op de foto's zijn niet echt vierkant zoals de 60x60 bij een
15" glijbaan
Comment
-
Zeg, is wel leuk hoor, dat hele rijtje brandhout, maar uuh, waar ik dan benieuwd naar ben, zijn die rijtjes met versterkertjes.......
En natuurlijk het agregaat die dat spul gaat voeden [:P]cheers,
DeeJ
zohee pappie, die tafel van die meneer is echt wel grootComment
-
-
k hoop wat minder (2 per versterker of zo), want anders hebben de loopjongens strax cker wete een herniacitaat:Geplaatst door - -Niels- -
Ik neem aan; per glijbaan 1 versterker?
Comment
-
voor zover ik weet zijn er nooit glijbanen omgerekend naar 18" vanuit de bekende 15" jbl afmetingen hoor, maar wanneer ze er wel zijn: ik wil de tekeningen hebben!
Trouwens leveren die glijbanen wel een groot probleem op hoor, ikzelf werk met dubbele 15", origineel jbl met gaussen erin, aangestuurd door dynacords.
Nu willen we al een tijd overstappen naar een compacter en net zo goed klinkend systeem in het laag, als er mensen zijn die ze kennen, graag een reactie! tesplaten die geluisterd worden zijn: Breakdown-Kate B, in the air tonight-Phil collins en nog enkele echte jaren 80 newbeat en soortgelijke platen :-)
maar blijft mooi hoor, de glijbanen van JBl en de W-bins van Martin en SA weigeren gewoon uit te sterven, en worden zelfs opnieuw gewaardeerd!
RalphComment
-
We zijn nog maar net 3 dagen, 1uur en een 20tal minuten ver in 2004, maar dit lijkt me wel de quote van het jaar te worden!!!!citaat:Geplaatst door - -Niels- -
Hebben die 15"-ers dan altijd dezelfde afmeting?

If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!Comment

Comment