Personeelsfeest Fujitsu Siemens met J&H Apparatuur

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • backintime
    • Nov 2003
    • 4

Personeelsfeest Fujitsu Siemens met J&H Apparatuur

http://home.tiscali.nl/ingepaul/ingepaul/Foto's%20FSC%20Feest.htm

Prima 70's 80's feest gedraaid in het Hart van Holland in Nijkerk. Spullen van J&H:

Partyset 1 met lichtshow
    2 CDJ 100
    Technofog
    Cyberbeam
    Strobo
    Destroyer

Met wat licht en geluidondersteuning van Hart van Holland prima feest. Spullen door J&H perfect op tijd geleverd !

Zijn nu een paar maanden met de drive in bezig. Omdat het puur hobby is huren we alles via J&H. Tot VOLLE tevredenheid. Eerste boekingen voor eind dit jaar en volgend jaar alweer binnen.
  • Roeltej
    • May 2001
    • 761

waarom loopt der iemand met die rookdoos rond te lopen:

?
    Vitality Show

Comment

• backintime
      • Nov 2003
      • 4

Moest ff verplaatst worden. Meer nie

Comment

• scaleo
        • Dec 2003
        • 18

misschien een rare vraag maar heb je toevallig een playlist van je muziek die je gedraaid hebt? want ik heb binnenkort ook een 70's feest en ik zou bij*** niet weten welke muziek nou goed is....

mijn emailadres is: impreza555freak@hotmail.com

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

citaat:Geplaatst door scaleo
          misschien een rare vraag maar heb je toevallig een playlist van je muziek die je gedraaid hebt? want ik heb binnenkort ook een 70's feest en ik zou bij*** niet weten welke muziek nou goed is....
          1. Volgens mij zijn er al meerdere topics aan gewijd. Daarvoor hebben we hier zo'n mooie zoekfunctie
          2. Meestal kun je niet zomaar met een vaste playlist werken. Het is een mix van ervaring, verzoekjes en de smaak van het publiek. Als je gewoon maar zorgt dat je 'de vaste prik' er ook tussen hebt zitten! (paradise by the dashboard light, Venus, YMCA, Grease, Pointer Sisters, dat soort nummers)

@Paul (backintime): t zag er best ok uit! (toch nog ff on-topic geweest )

Comment

• backintime
            • Nov 2003
            • 4

Je kan even kijken op www.hetdiscofeest.nl Daar staat ergens een top 40.

Maar met alle respect, hoe kan je trouwens een feest aannemen terwijl je geen idee heb van de muziek die hier gespeeld moet worden ?

Comment

• scaleo
              • Dec 2003
              • 18

oh maar dat weet ik wel. jaren 70 muziek :P en daar hebben we kazaa voor hehehe

Comment

• jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3150

citaat:Geplaatst door scaleo
                oh maar dat weet ik wel. jaren 70 muziek :P en daar hebben we kazaa voor hehehe
                Ja, dat is zo. Maar er hoeft maar 1x inspectie langs te komen en je kan je opbrengsten van het optreden meteen afdragen als boete [B)]

Comment

• moderator
                  Moderator
                  • Apr 2001
                  • 5950

zullen we het verder ff bij het onderwerp houden, fijn dank u
                  Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...