Bruiloft Eenrum

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Overdrive
    • Feb 2002
    • 717

Bruiloft Eenrum

Heej!

Vorig weekend een bruiloft gehad met een middel grote show.
    Nadat ik mijn meubel afhad kon hij meteen mee op klus []:

Apparatuur:
    Licht:
    - 2x 4-bar 64 500w
    - 1x musroom
    - 2x easyscan
    - 1x antari z-1000
    - 1x ecstasy controller
    - 1x switch panel

Geluid:
    2x cdj-100s
    1x behringer dx-1000
    2x EV sx300
    4x EV s-181
    2x EV P1250
    1x DBX crossover

Oja er was geen ruimte meer voor een backdrop, ze hadden ons verkeerde informatie gegeven over de afmetingen van de zaal [}].

Graag uw commentaar !

Groeten Joost
  • Eclipse
    • Aug 2002
    • 4

Hey Joost,

Je show ziet er echt superstrak uit en je nieuwe meubel staat er erg mooi bij [^]

Groetjes Ingmar

Comment

• LJ Chris
      • Jul 2002
      • 477

Ziet er een gezellig feestje uit, mooi meubel trouwens!

Hoe staat die trussconstructie daar eigenlijk?
      Moeten je pio's niet vlak liggen en je Behringer rechtop?

groetjes
      Chris
      Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• quincman
        • Mar 2003
        • 66

staat je truss alleen op baseplates? of niet? want ik kan het niet zo goed zien. en staat dat stevig?

Comment

• MatthiasB
          • May 2003
          • 674

leuke show

maar zou het niet handiger zijn van al je amp's in 1 case te steken ?
          NIET-ROKERS sterven ook

Comment

• Overdrive
            • Feb 2002
            • 717

citaat:Geplaatst door BSL

Ziet er een gezellig feestje uit, mooi meubel trouwens!

Hoe staat die trussconstructie daar eigenlijk?
            Moeten je pio's niet vlak liggen en je Behringer rechtop?

groetjes
            Chris
            Truss staat een soort rechthoekige baseplates, je kunt ze net zien op foto 1 en 3. Als je er redelijk wat gewicht inhangt (bij ons ongeveer 55kg) dan staat de constructie erg stevig.
            Je vraag over die pio's en mixer snap ik niet helemaal? Die spelers staan schuin om de cd's erin te krijgen, of begrijp ik de vraag even niet?

Groeten Joost

Comment

• LJ Chris
              • Jul 2002
              • 477

Dus je truss staat gewoon op baseplates??? Dit is toch niet zo veilig lijkt mij..
              Is het niet onhandig dat je pio's schuin staan?
              "Normaal" staan je pios vlak en je DX1000, lijkt mij het handigst.

Groetjes
              Chris
              Morgen is de drukste dag van je leven!

Comment

• Overdrive
                • Feb 2002
                • 717

Die basplates zijn speciaal voor deze constructie gemaakt. Het staat echt stevig geloof mij, zelfs als bv een dronken persoon tegen de truss knalt zal deze bijna niet bewegen mits je genoeg gewicht in je truss hebt hangen (en vergeet het eigen gewicht van de truss niet).
                Mijn mixer ligt er toch gewoon vlak in? En als ik die pioneers recht zou zetten dan willen de cd's er immers niet meer in ja [:I]. Normaal zouden ze dan op het schuine stuk boven de mixer staan, maar omdat ik geen draaitafels meehad was dit het handigste.

Groeten Joost

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3150

Hé, de inmiddels bekende meubel eindelijk 's in actie!

Leuke opstelling, alleen vraag k me af of truss op baseplates handig is, cker als je een keer iets hoger moet werken...
                  De Pioneers staan daar idd op de plek van de platenspelers (ja, kep opgelet..) dus staan ze niet optimaal.
                  En die 'LJ-sectie' ziet er een beetje simpeltjes uit, maar waarschijnlijk hebben jullie niet zoveel nodig. Cker ook niet te uitgebreid voor als je eens in je eentje daar staat?

Greetz,
                  Jurjen

Comment

• ralph
                    Banned
                    • Aug 2000
                    • 2649

leuk die truss apex down,. ben zo te lezen niet de enige die vraagtekens heeft bij het plaatsen van die truss op baseplates alleen.

Hele concrete vraag: wat is de afmeting van die baseplates?

andere vraag (als collega platendraaier zijnde) Is het display van je cd spelers onder deze hoek nog lekker leesbaar of moet je over je speler heen buigen?

Andere vraag: Dixobak tevens geschikt gemaakt voor draaitafels of gewoon een 19" ruimte waar nu toevallig je cdj's instaan?

En dan de laatste vraag van mij: heb je aand e onderkant van je disxobak uitsparingen waar die trussvoetjes inpassen?
                    Heb zelf enige jaren met zo'n bak klussen gedaan en met enige regelmaat de bak "op moeten vangen " :-)

Comment

• Overdrive
                      • Feb 2002
                      • 717

citaat:Geplaatst door ralph

leuk die truss apex down,. ben zo te lezen niet de enige die vraagtekens heeft bij het plaatsen van die truss op baseplates alleen.

Hele concrete vraag: wat is de afmeting van die baseplates?

andere vraag (als collega platendraaier zijnde) Is het display van je cd spelers onder deze hoek nog lekker leesbaar of moet je over je speler heen buigen?

Andere vraag: Dixobak tevens geschikt gemaakt voor draaitafels of gewoon een 19" ruimte waar nu toevallig je cdj's instaan?

En dan de laatste vraag van mij: heb je aand e onderkant van je disxobak uitsparingen waar die trussvoetjes inpassen?
                      Heb zelf enige jaren met zo'n bak klussen gedaan en met enige regelmaat de bak "op moeten vangen " :-)
                      - Afmetingen van die baseplates weet ik zo ff niet, zou ik een x moeten opmeten.
                      - Spelers zijn nog makkelijk te lezen, ze moeten nog veel schuiner staan wil je ze niet meer kunnen uitlezen.
                      - Meubel is gemaakt voor 2 draaitafels en de cdj's erboven (zie http://forum.licht-geluid.nl/forum/t...?TOPIC_ID=9173)
                      - Nee er zitten geen uitsparingen voor de pootjes maar die bak is ongeveer 75 kg dus veel bewegen doetie niet. (hadden al wat dronken figuren tegen aan gehangen en kids, viel wel mee allemaal).

Groeten Joost

Comment

• jakobjan
                        • Jul 2002
                        • 599

Ziet er goed uit.. waar heb je die extasy vandaan, lijkt wel op een product uit Leek?
                        Jakob-Jan
                        Lightjockey Beta tester
                        Freelance Licht tekkie

Comment

• Stefke
                          • Sep 2003
                          • 259

Zo zo,

Voor een trouwfeestje? kunnen menig collega's nog wat van opsteken.

Ik wordt ook helemaal ziek als ik zie dat sommige collega's op zo'n trouwfeest enkel 2 staandertjes met geluid bij hebben, een "meubel" waaronder de draden opgerold zichtbaar zijn en als licht 1x 4 bar op statief, dat dan nog niet eens wat afgeregeld wordt maar de hele avond op chaser staat

Knap werk dus!
                          ah zo dan

Comment

• Klaaske
                            • Jun 2003
                            • 571

Hey,

Net showtje, ik zou alleen nog je flightcase afrokken af iets dergelijks,
                            het staat nog een beetje kaal zo vind ik, het zo het geheel mooi afmaken
                            <font size=\"1\">
                            Groeten,
                            Jaap
                            <b>
                            -[GSXke :)]-
                            </font id=\"size1\"></b>

Comment

• Overdrive
                              • Feb 2002
                              • 717

citaat:Ziet er goed uit.. waar heb je die extasy vandaan, lijkt wel op een product uit Leek?
                              Jep en nu is het een product uit groningen []
                              citaat:Ik wordt ook helemaal ziek als ik zie dat sommige collega's op zo'n trouwfeest enkel 2 staandertjes met geluid bij hebben, een "meubel" waaronder de draden opgerold zichtbaar zijn en als licht 1x 4 bar op statief, dat dan nog niet eens wat afgeregeld wordt maar de hele avond op chaser staat
                              Ik hou niet van zuinig doen .
                              citaat:Net showtje, ik zou alleen nog je flightcase afrokken af iets dergelijks,
                              het staat nog een beetje kaal zo vind ik, het zo het geheel mooi afmaken
                              vond ik zelf ook. We waren ook ons reklame bord vergeten voor tussen de truss pootjes [}]. De boel wat afrokken kon idd ook geen kwaad, next time better ?

Groeten Joost

Comment

Working...