Drive-in-Discotheek na een jaartje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MichelB
    • Oct 2003
    • 5

Drive-in-Discotheek na een jaartje

Hallo allemaal,

Ik ben nu ongeveer een klein jaar actief bezig met m'n Drive-in-Discotheek en tot nu toe gaat t allemaal goed. De ene keer wat minder werk dan de andere keer, maar jah... Er zijn in iedergeval nog veel plannen, alleen nog even sparen.

Nu ben ik benieuwd wat jullie ervan vinden. Jullie kunnen een kijkje nemen op m'n site: www.midden-nederland.tk. Graag zou ik van jullie wat reacties willen. Kijk vooral even bij de foto's en even bij "special"

Met vriendelijke groet,

Michel Bekker
    Drive-in-Discotheek Midden Nederland
  • Koszmo
    • Nov 2002
    • 185

Zit helemaal niet verkeerd uit hoor! in vergelijking met een jaar geleden is dit al stukken beter! Ga zo door, netjes.

Trouwens een heel mooi verzorgt meubel

Grtz,

Koszmo
    Profiel - Mailtje

Comment

• MichelB
      • Oct 2003
      • 5

Dank je, alleen t meubel wordt een beetje erg klein. Binnenkort komt er wel een nieuwe...

Gr. Michel

Comment

• skylineshow
        • Oct 2003
        • 71

Goed bezig voor een alround showtje van een jaar.
        Maar zoals anderen al zeiden, dat meubel lijkt me erg klein..... wel netjes gemaakt trouwens.

Comment

• skylineshow
          • Oct 2003
          • 71

maar zoals anderen al zeiden = maar zoals je zelf al zei

Comment

• djbirdie
            • Oct 2002
            • 509

Ziet er netjes uit maar doe ajb wat aan die reclame op je site!
            grtz, Niels

Het is de kunst om van geluidsoverlast een buurtfeest te maken!

Comment

• MichelB
              • Oct 2003
              • 5

Tsja... tis irritant kweet t, maar k ben nog opzoek naar een goede host voor m'n site...

Comment

• Michael
                • Nov 2002
                • 643

Heel mooi. Een goede vooruitgang echter zou ik wel wat aan het licht gaan werken. een non reclame host heb je al vanaf 1,50 euro per maand dus dat zijn de kosten niet. Alleen is je website erg modem onvriendelijk want het duurde bij mij toch erg lang om die site te laden (kan ook aan mijn gare pc liggen[:I]).

Comment

• jurjen_barel
                  • Jun 2003
                  • 3150

citaat:Geplaatst door Michael

Heel mooi. Een goede vooruitgang echter zou ik wel wat aan het licht gaan werken. een non reclame host heb je al vanaf 1,50 euro per maand dus dat zijn de kosten niet. Alleen is je website erg modem onvriendelijk want het duurde bij mij toch erg lang om die site te laden (kan ook aan mijn gare pc liggen[:I]).
                  1. Ik heb een gratis non-reclame webserver (gewoon die van me provider)
                  2. Het ligt niet aan jouw modem Ook de adsl-lite-lijnen doen er iets langer over om een hoogresolutie .avi van 350 kb te laden!

Verder: mooie site (alleen moet je iets anders verzinnen voor die avi, een swf of zo? Is slechts een paar kb) en je hebt een leuke partij spullen als je pas een jaar bezig bent...

Nu ff een paar par-cans aanschaffen en twee behoorlijke cd-spelers. Kun je in het tweede jaar goed van start gaan!

Veel suc6 nog verder,
                  Jurjen

Comment

• MichelB
                    • Oct 2003
                    • 5

Ik kan de website ook op de webserver van mijn provider zetten, maar die accepteert geen frontpage extenties jammer genoeg.

Ik heb veel spullen op m'n verlanglijstje staan, maar t kost allemaal veel geld en ik zou echt even moeten sparen, maar mijn volgende investeringen zullen zeker naar verlichting gaan en uiteraard die cd-spelers... daar komt ook nog eens bij dat ik op het moment heel weinig werk heb. Op dit moment heb ik geen boekingen meer staan.

Hebben jullie daar nog tips voor misschien? p.s. ik weet niet of t jullie is opgevallen van het feest dat ik organiseer, maar als iemand interesse heeft.......

Comment

• jurjen_barel
                      • Jun 2003
                      • 3150

citaat:Geplaatst door MichelB

Ik kan de website ook op de webserver van mijn provider zetten, maar die accepteert geen frontpage extenties jammer genoeg.
                      Bekend probleem... Je kunt bijvoorbeeld eens een tutorial kunnen bezoeken over html, dan zie je dat het heel simpel is om van frontpage-html naar gewone html te gaan. Het is een kwestie van een paar codes verwijderen of aanpassen.

Als je dr echt niet uitkomt, mag je ook eens de html bestanden naar mij sturen, dan kijk ik wat ik voor je kan doen...

En dat probleem met te weinig optredens... Sorry, kan k je niet zo snel mee helpen

Comment

• MichelB
                        • Oct 2003
                        • 5

hahaha nee daar was ik al bang voor

Comment

• RonnieB
                          • Jan 2003
                          • 9

heb hem een minuut geleden aangeklikt, en ik heb nog steeds een grijs scherm....

zorg er voor dat je pagina snel, overzichtelijk EN door alle browsers te openen is. (ik gebruik mozilla ipv internet explorer)
                          en als je een beetje serieus genomen wilt worden, vraag een .nl domein aan... dan weet je zeker dat je site goed te bereiken is, .tk is namelijk vaak erg traag, of zelfs down...
                          (kijk bijvoorbeeld op www.hulcky.nl , das mijn site, is redelijk vlot, en met alle browsers te bekijken!)
                          Druk zoekend naar een goeie speakerset...

Comment

• daverno-v
                            • Dec 2003
                            • 11

hey ,
                            ik vind dat hett er nettjes uitziet voor een jaar oude show
                            allen ga is kijken op de pabeurs( in februari geloof ik weer) of je daar 2 goede statieven met rigging op de kopkan tikken da tis elijk een stuk mooier en veiliger .
                            maar ik vind het er erg netjes uit zie en zoals de andereboven mij al gezegd hebben. heel enet meubel
                            groeten
                            daverno-v
                            daverno-v

Comment

• discodeluxe
                              • Oct 2003
                              • 17

Wanneer je na een jaartje reeds zo'n installatie hebt, ben je zeker niet slecht bezig!!, Belichting is inderdaad belangrijk, maar persoonlijk vind ik dat het geluid altijd op de eerste plaats moet komen. Wat als bv je versterker je in de steek laat, dan sta je daar wel mooi voor schut!! Toen ik m'n drive in startte, heb ik me eerst gefixeerd op geluid en dan op licht, Muziek is toch dat tikkeltje belangrijker!

En wat die boekingen betreft, je naam moet je zelf maken!! eventueel is een reclame advertentie in een plaatselijk reclameblad ook handig (heb ik in het begin ook gedaan) en na een 4-tal jaar heb ik daar niet over te klagen!!

Greetz,

David

Comment

Working...