Disco feestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pauluzzz
    • Jan 2003
    • 11

citaat:Ik heb het licht bij enige productie nog nooit zo zien hangen, dus kan feitelijk niet zeggen dat het enigsinds irriterend is alleen wekken de foto's bij mij toch een zeer grote indruk, mischien wat meningen van buitenstaanderes vragen???
    Het idee van de parren muur kwam, na het bekijken van een oude Queen-Live in Wembley(volgens mij eind jaren 80)
    Nog geen bewegend licht alleen maar parren (en VEEL).
    Maar zoveel parren heb ik niet, dus dan maar anders, toch?
    Maar dan ook zo uigelicht dat het publiek er weinig tot geen last van heeft(ook niet als alles aan staat)

grtz Pauluzzz

Comment

• Jurrie
      • Nov 2002
      • 402

Bij dat concert van Queen @ Wembley was wél bewegend licht, als je de video/dvd goed had bekeken had je dat gezien .

Wel primitief, maar het bewoog.
      Bohemian Rhapsody, zo rond 46:46

Comment

• skylineshow
        • Oct 2003
        • 71

dj robin,

het zal wel een meningsverschil blijven... smaken verschillen immers, maar paulz

Hoe kan jij ooit een artiest met zoveel parren waarvan de postite toch zeker niet herizontaal is en je MFL's gebruikt et zo uitlichtten dat het publiek er geen last van heeft

Ik vind dj robin nog wel geloofwaardig, maar zo'n opmerking............

Comment

• jurjen_barel
          • Jun 2003
          • 3150

k kon m ook moeilijk volgen...

t Lijkt me da je dan narrow spots neemt en dan de lampies uitlicht op de podiumrand of net achter het podium waar nog geen publiek staat (wat hier t geval niet is)

DJ Robin, pas op met wat je zegt, t komt erg onrealistisch over!

Comment

• ljanton
            • Sep 2003
            • 373

tja , dat van queen, dat was nog eens een lichtshow om U tegen te zeggen , weet je , op de dag van vandaag zijn zij nog altijd de enige groep die zo een spectaculaire en grote licht show ooit heeft gedaan met pars , ik heb onlangs nog gelezen dat tijdens "the last tour" van queen ook een 100-tal MH's werden gebruikt , waarvan ik erg geschrokken was , => wist niet dat ze toen al MH's hadden ,, het waren welliswaar 1 van de eerste en de primitiefste ; maar ze waren er he , en die lichtshow met al die enorme par kaders en/of muren die is echt COOL en het is een ware kunst als je zoiets kunt bediene => ik denk dat ze met meerdere LJ's waren tegelijkertijd

greet's ljanton

Comment

• Marciej
              • Nov 2003
              • 45

En als je nou toevallig ff geen zin hebt om voor 76 KW aan parren, alle lampen te verwisselen voor Narrow Spots(mischien ook een beetje duur hè)
              Met één ding was ik het wel eens, er was wel een overvloed aan Backlight.
              Ligt mischien ook een beetje aan de Leun zelf hè paul, weinig ophangpunten midden in de zaal en achterin. Volgende keer maar een sixbar op elk afdakkiej van de bar leggen of op een stand zetten en een mac drnaast. Dan heb je nog een beetje belichting achterin de zaal

Nu ff wat tussendoor
              Je site is down, ligt denk bij The Internet architects, die site is nl. ook plat

M.V.G. Marciej
              Smile, you on TV!

Comment

• moderator
                Moderator
                • Apr 2001
                • 5950

Zeg: dit soort berichten hoort dus NIET op het forum!
                Hiervoor mag je bellen, msnén of wat dan ook, maar hier wordt het als zeer irritant ervaren. Zie de forum spelregels
                Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• Marciej
                  • Nov 2003
                  • 45

owkeej, bericht verwijderd!
                  Smile, you on TV!

Comment

• DjJeroen
                    • Oct 2000
                    • 288

En als je nou gewoon een trusscarrétje neerzet in de Leuningjes, dan heb je achterin wel licht in de zaal!

Groeten Jeroen

Comment

• skylineshow
                      • Oct 2003
                      • 71

marciej,

ik denk dat jij de discussie niet helemaal vat. De mfl's hoefden helemaal niet om gewisseld worden voor VNS's. Het discussiepunt was: of met zoveel parren als backlight in die positie irritatie, voor het publiek kan ontstaan.

Het is logisch dat je de lamepn van je parren niet gaat veranderen, de lampen zijn duurder als de par zelf...... maar wat ik onlogisch vind is om zoveel parren te plaatsen op een positie waar je er wel tegenin moet kijken.....

Comment

• Marciej
                        • Nov 2003
                        • 45

Jah Jeroen dat hadden ze bij jouw feesie gedaan hè?
                        [8D]Dat Filmpje zag er sekers wel bizar strak uit, denk dat ik volgende keer maar eens kom kijken.[]

Ik denk dat Paul het zekere voor het ozekere heeft genomen en géén carrétje heb neergezet omdat je wel eens van die Randdebielen hebt die dan aan je statievaen gaan staan sjorren en er dan wel een kans bestaat dat het zooitje omdonderd.[xx(][B)]

Ik snap dr best wat van maar Jurjen had het erover om dan Narrow Spots te neme en deze net over het randje van het podium uit te lichten.

Als je al die parren in een chase zet en af en toen een heel end dimt dan ontstaat er toch echt geen irritaties, ja okeej, als je langzaam chased dan lijkt het wat op een blinder effect, ik zei in mijn vorige bericht ook dat er wel een overvloed aan Backlicht was. Op dit gebied moeten we ook nog wat experimenteren dus is het voor één van de eerste keren met zoveel Parren niet slecht. Ik heb er de hele avond tegenaan moeten kijken en vond echt niet dat het irriterend was.

Als jij hier dan weer een andere mening over hebt dan kom je de volgende keer zelf maar eens kijken en dan praten we wel weer eens verder.[)]

Greetzz Marciej
                        Smile, you on TV!

Comment

• DjJeroen
                          • Oct 2000
                          • 288

Ja klopt ik heb het daar zelf neergezet.
                          Lijkt me gezellig als je volgende keer ook komt!

Ik heb ooit wel is wat gehoord waarom ze daar geen carre neer willen zetten maar echt een goeie reden heb ik nog nooit gehoord.
                          Maar zo heeft ieder zijn eigen manier!

Comment

Working...