Disco feestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • pauluzzz
    • Jan 2003
    • 11

Disco feestje

hier gebruikt:
    76 par64
    52 m truss
    6 VMB statief
    4 Mac250
    4 Pro 918
    4 Spiegelbol waarvan 3 x 50 cm en 1 x 1 m
    MA Scancommander
    MA 24/6

Geluid

4 x EV MTL2b
    4 x EV RX212
    4 x PS10 Nexo
  • skylineshow
    • Oct 2003
    • 71

mooie show, alleen is de verhouding frontlicht tot backlight (voor de artiesten) niet een beetje uit ballans. Het lijkt me uit het publiek zo lastig kijken, 1 persoon voor 36 parren

Comment

• pauluzzz
      • Jan 2003
      • 11

o ja nog vergeten front licht 5x 2kw

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3150

Niet te zuinig aan gedaan voor de "Boogiewondernight" (of was dat het bedrijf er8er?) Idd lijkt al dat tegenlicht me enigzins irritant voor de bezoekers, maar ja. In ieder geval hadden ze iets groots om van te genieten. (misschien een paar foto'tjes meer?)

Comment

• dome
          • Mar 2002
          • 159

Comment

• Michael
            • Nov 2002
            • 643

Heel netjes. Mooie show, leuke apparatuur en ik vind die par muur wel wat hebben .

Comment

• showband
              • May 2001
              • 4524

IIIIIIIIIEEEK!!!!!!
              Op de reclame site maken jullie major fouten in de namen van de artiesten! Afgezien of het slim is om te adverteren met artiesten-namen als de lookalikes komen, kan Wheater Girls natuurlijk niet. Dan laat je toch zien dat je als DJ geen verstand hebt van de platen die je draait?

Kom op jongens. Het is een reclamefolder voor jezelf. Een spelfout is niet zo een ramp. Maar sommige dingen....[B)]
              lekker belangrijk!

Comment

• pauluzzz
                • Jan 2003
                • 11

ach ja reclame of niet het gaat toch om het showtje of niet soms (of is dit forum alleen om reclame te maken [?][?] Dan had ik het toch anders aangepakt ) De "muur" van parren was zeker niet irritant voor publiek, 500w MFL en ze stonden niet recht de zaal in gemikt....
                O ja het bedrijf achter Boogiewondernight staat onder mijn profiel..

Comment

• skylineshow
                  • Oct 2003
                  • 71

mij lijkt dit licht behoorlijk irritant, omdat parren nu eemaal geen b.v. pc's zijn en dus ook geen scherpe bundelhoek hebben (dus difuus licht hebben, want ik lees hierboven dat je gen verry narrow spot gebruikt) toch behoorlijk irritant zijn, omdat de artiesten (op de foto's te zien) recht voor de lampen staan. Je zet wel 36x 500 watt (nu zullen ze niet allemaal tegelijk,en allemaal volaan brande) achter het beeld waar de aandacht op gevestigd is.......

als ik de informatie die hje gaf goed gelezen/gezien heb

verbeter me als ik het fout heb......

Comment

• skylineshow
                    • Oct 2003
                    • 71

oja die zoals je het licht heb opgehangen op de foto's van de website ziet er een stuk minder irritant uit (misschien niet het juiste topic maare: met wat voor frontgeluid staan jullie?)

Comment

• DJ_Robin
                      • Jul 2001
                      • 610

Ik werk bij Westcoast sound & light , het bedrijf achter Boogie Wondernight.

Als 1e het licht , de parren stonden tijdens de optredens in een chase en niet op full , hierdor had je wel het effect maar niet het hinderlijke van vervelende sots in je gezicht. Tevens stonden de parren over het publiek en niet in het publiek gefocust.

Als P.A. staat er een Electrovoice P.A. met :
                      * 2x RX 212
                      * 2x MTL 2
                      * 1x XI sub (2x 18")
                      * 1x RX 115 als infill

Versterking :
                      * 3x Electrovoice P3000 (kantje per sub)
                      * 2x Crown Macrotech 2400 (kantje per Lo van RX 212)
                      * 1x Digiam Powersoft Q4002 (kantje per hi van RX 212)
                      * 1x Yamaha P3200 (kantje per hi van RX 115)
                      * 1x Yamaha P4500 (kantje per lo van RX 115)

En 3x Electrovoice DX 38 processor

M.V.G
                      EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• skylineshow
                        • Oct 2003
                        • 71

dj robbin het spijt me om te zeggen maar ik ben het niet met je eens.

Ten eerst als je goed leest:

zet wel 36x 500 watt (nu zullen ze niet allemaal tegelijk,en allemaal volaan brande) achter het beeld waar de aandacht op gevestigd is.......

geef ik zelf al aan dat ik dacht dat de parren niet volaan stonden, hierop hoef je me dus niet te verbeteren

Je vertelt dat er in de parren 500w MFL lampen zitten. MFL = medium flood light. Dit betekend dat ze een brede bundelhoek hebben, en over het algemeen geven parren difuus licht (dat terzijde).

Aan de positie's van de parren te zien hangen de balken WEL schuin naar beneden. Dit betekend dat het het licht (ook al richt je ze boven of naast het publiek in je ogen schijnt. Al is het niet de bundel danwel het difusse licht.

Ik weet niet hoe diep de zaal was maar na een meterte of 15 moeten de parren toch zeker wel in je ogen schijnen.

Nu zeg ik niet dat het irriterend is, dat vroeg ik alleen (al is mijn formulering niet helemaal juist geweest, x-cuse moi)

Verder heb ik mijn mening over de show al gegeven. Een mooie show alleen jammer van zo'n opstelkling kwa licht.

Ps. dj robin: volgens mij is dit forum niet voor reclame.

Comment

• DJ_Robin
                          • Jul 2001
                          • 610

@ Skyline show ,

Oke , dan antwoord op je vraag , het was niet irriterend.
                          Door gebruik van eveneens 5 2kw spots als frontlicht en 4 Martin pro 918 scans als top licht kwamen de artiesten mooi uit op het podium.

En het reklame maken vind ik een beetje vreemde opmerking , ik geef alleen aan dat ik daar werk , als dat al reclame is dan bij deze de (piep).

M.V.G
                          EV step up to the next level // RX & X-Array powered by EV P3000 // processed by Lake Contour

Comment

• skylineshow
                            • Oct 2003
                            • 71

citaat:

De "muur" van parren was zeker niet irritant voor publiek, 500w MFL en ze stonden niet recht de zaal in gemikt....
                            O ja het bedrijf achter Boogiewondernight staat onder mijn profiel..

ik weet niet of jullie de betekenis weten van de termen waarmee jullie gooien (500w "MFL"). Zoja dan zou je mijn punt begrijpen..........

Ik heb het licht bij enige productie nog nooit zo zien hangen, dus kan feitelijk niet zeggen dat het enigsinds irriterend is alleen wekken de foto's bij mij toch een zeer grote indruk, mischien wat meningen van buitenstaanderes vragen???

Heb je toevallig ook een foto recht van voren terwijl de parren aanstaat, dit maakt de beoordeling wat makkelijker

MVG

johan

Comment

• DJ_Robin
                              • Jul 2001
                              • 610

Ja idd , MFL medium flood , deze hebben dus een grotere afstraling en zijn idd zoals al aangegeven difuser.
                              Hierdoor krijgt het publiek dus ook niet als het licht van een par in het gezicht maar maar een beetje.
                              Maar ik zal jouw reactie wel verkeerd begrijpen.

M.V.G

Comment

Working...