karaoke showtje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ljanton
    • Sep 2003
    • 373

yeah op dat punt is de kawaman helemaal geluid

people pay for sound en light etc , .....
    dus krijgen ze dat ook => in de meeste gevaalen en daarbij iemand die nog draait met 1 cd spleler en ZONDER platenspelers en dergelijk => die zou ik dan aan raden om nog even te wachten tot hij er een 2de bij heeft
    keeping up the "karaoke" kawaman

greet's ljanton

Comment

• de kawaman
      • Dec 2002
      • 202

citaat:Geplaatst door ljanton

yeah op dat punt (is)heeft de kawaman helemaal gel(ijk)uid

people pay for sound en light etc , .....
      dus krijgen ze dat ook => in de meeste gevallen.
      En daarbij, iemand die nog draait met 1 cd spleler en ZONDER platenspelers en dergelijk => die zou ik aan raden om nog even te wachten tot hij er een 2de bij heeft.

keeping up the "karaoke" kawaman

greet's ljanton
      Niet lullig bedoeld, maar je tekst was voor meerdere uitleg vatbaar, heb ik je zo goed begrepen?
      Alle kleuren zijn mooi, als het maar kawagroen is.

Comment

• moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

Onderwerp opgeschoond.

Alle reacties die NIET over het onderwerp gingen verwijderd onder verwijzing naar de forum spelregels.

Aangaande de opmerking van Niek dat een karaoke set uit misnetsn 2 beeldschermen MOET bestaan:

Alle verhuurbedrijven die karaoke verhuren hebben ook sets in de verhuur met 1 speler en 1 TV (tje), die doen dat vast niet omdat er geen vraag naar is.

Als ervaren (mag je dat van jezelf zeggen) karaoke presentator mag ik tevens melden dat het gebruik van 1 beeldplaatspeler prima te doen is, kwestie van een leuke babbel maken met je artiesten.
        Uiteraard werkt het lekkerder met 2 spelers, maar ook hier weer: alle verhuurbedrijven die karaoke in de verhur hebbenb bieden sets aan met 1 speler, doen ze dat ook omdat het hun klanten niet bevalt?

De vergelijking met twee cd spelers raakt kant nog wal, ga ik niet eens toelichten.
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

• de kawaman
          • Dec 2002
          • 202

buiten dat had ik een dubbele cd speler staan en de karaoke set. Deed een paar plaatjes draaien en dan weer zingen, heel de avond dat geschreeuw is ook niks he!
          Alle kleuren zijn mooi, als het maar kawagroen is.

Comment

Working...