XPLIZ!T MusiC ServicE (xms) (veel fotos!)

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ws Soundexpresse
    • Jun 2001
    • 1007

hallo koelkast,

Over het algemeen is de bedoeling van het goedkoop inhuren bij een collega bedrijf, dat jij wel de normale prijzen telt, het verschil tussen jouw prijs en de prijs van het groot bedrijf hoort dan jouw winst te zijn.

Als je het gewoon 1op1 doorberekend ben je dus wel n marktverzieker!
    Sorry dat ik het zo zeg, maar denk dat er meer mensen hier zijn die het ermee eens zijn, dit is namelijk de rede waarom er onderling n bepaalde korting gegeven wordt tussen bedrijven, zodat de gemiddelde prijs in nederland hetzelfde blijft voor de klant.

Verder ziet het er netjes uit, zou alleen dat laatste deel, ook voorzien van n naam plaatje. Oogt naar mijn mening toch wat netter.
    Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

Comment

• Jurrie
      • Nov 2002
      • 402

soundexpresse heeft gelijk, het is mij nou ook niet echt duidelijk of je de prijs wél of niet verhoogd...

En dat belasting verhaal vind ik ook maar vaag.

Comment

• djkoelkast
        • Oct 2003
        • 24

Ik denk niet dat jullie het helemaal begrijpen.

Wij staan onder onze eigen naam, maar worden ingehuurd via een groot licht-geluid verhuurbedrijf die dit boekt als Drive in Show, op die manier is alles belastingtechnisch geregeld.

Wij staan op basis van budget, niet op basis van prijzen.
        Het is dus niet zo dat een Karaokeshow bijvoorbeeld altijd 300 euro o.i.d. kost.
        Klant geeft op ik wil zo'n feest, zoveel man, zo'n zaal en daar wil ik zoveel voor kwijt.
        Dan gaan wij passen en meten.

Wij zijn dus zeker geen marktverzieker, wij bieden maatwerk, en alleen maatwerk.

Voor de rest gaat het hier volgens mij niet over het inhoudelijke en belastingtechnische verhaal maar om de meubels en de manier waarop wij een show neerzetten...
        Hoop dat jullie dat met me eens zijn.
        \"Het is een feit dat spijt bijna altijd te laat komt en nooit optijd\"

Comment

• B-Rental
          • Sep 2003
          • 76

Vind ik een hele goeie manier.
          Wij werken ook zo, alleen worden wij nie ingehuurt door een bedrijf maar hebben we zelf een KvK, Btw en loonbelastingsnummer.

Maar daarin tegen zijn wij niet al te duur.
          Je kunt ons overgens nie vergelijken met 2 scholieren die met dap en wat skytec op een tafel een feesie draaien.

]

Comment

Working...