Nieuwe foto's!!!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jurjen_barel
    • Jun 2003
    • 3150

nee 2 zinnen, er staat nog ergens een '?' in het midden

Zwarte kabels zijn even duur als wit, alleen vaak niet zo makkelijk te vinden.

Als je wel zwart vind dan is het vaak neopreen en DAT is juist zo duur!!!

Comment

• skylineshow
      • Oct 2003
      • 71

oh ja, ik zie een derby hangen op broekriemhoogt, geeft deze nog effect als de zaal volstaat?
      (lijkt me lastig, door mensen heen.......)

Comment

• ljanton
        • Sep 2003
        • 373

awel ja moeilijk te vinden , maar als je hier in belgie naar een simpele doe het zelf zaak gaat dan vind je ze wel maar vele duurder als witte

greet's ljanton

Comment

• skylineshow
          • Oct 2003
          • 71

kwa afwerking van de tafels totdat je een meubel hebt:

koop goedkope binnenvoering van een jas (stuk van 4 bij 1.4 meter)

Hand dit over de tafels en stop je kabels eronder, ben je die wille kabels bij je meubel alweer kwijt

Comment

• Stefke
            • Sep 2003
            • 259

Binnenvoering van een jas lijkt me niet de brandveiligste oplossing!!

Veiligheid is een niet te onderschatten aspect waaraan iedereen moet aan voldoen. Zoek dan liever een brand vertragende zwarte theater doek, of behandelde doek die niet snel vlam vat.

Ik denk niet dat het de bedoeling is om een onverwachte rook en lightshow te geven toch?
            ah zo dan

Comment

• ralph
              Banned
              • Aug 2000
              • 2649

geen id waard e binnekant van jouw jas van is gemaakt, maar als dat van een brandversneller is gemaakt dan wens ik jou ook een warme winter toe!

Een simpel afrok doekje hoeft de wereld niet te kosten, een normale backdrop is ook al niet duur, maar een net stukkie om zwart doek om je spullen netjes af te rokken hoeft niet direct super brandwerend geimpregneerd spul te zijn. Laten we niet roomser zijn dan de paus, zolang je geen met bezine doordrenkte lap om je mixer knoopt maakt dat niets ut voor de brandveiligheid.

Comment

• ljanton
                • Sep 2003
                • 373

amai ja zeker en vast

greet's ljanton

Comment

• Stefke
                  • Sep 2003
                  • 259

Wel Ralph,

Je sprak over goedkope jasvoering.

Ik kan me herinneren dat ik zo'n 10 jaar geleden een jas van C&A had die heel goedkoop was "vermits het daar voordeliger is". Daar moet je maar eens wat as van een cigaret op gooien, een hele warme winter!!!
                  ah zo dan

Comment

• DBAirwave
                    • Apr 2003
                    • 70

Grappig toch, als ik dit allemaal eens terug lees.
                    Ondertussen zijn we al anderhalf jaar verder.
                    Op zo'n tijd leer je enorm veel dingen. Je ontdekt flightcases[8D], kwaliteitsmateriaal, enz...
                    Hier enkele foto's van afgelopen maanden:

Ik zie dat er op de eerste pagina nog maar 1 foto werkt, maar je moet de commentaren maar eens lezen... zeg al genoeg he.

Groeten!!

Comment

Working...