Nieuwe foto's!!!

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lj djcenter
    • Jul 2003
    • 148

citaat:Geplaatst door Tascam

wat is dat verschrikkelijk ding die je gebuikt als monitor ?

hahaha zal mezelf ook maar herhalen zeker

Ik ben zeker dat zo'n verry goedkope box is voor in de auto. Ne basbox zoals ze in belgie zeggen. Hint aan eigenaar is alles behalve proffesioneel hoor en wat een wirwar aan bekabeling is niet echt mooi te noemen er bestaan kabelbinders en tape, maarja das mijn mening
    Maak daje mee u klikken en klakken van die truss zijt

Comment

• jurjen_barel
      • Jun 2003
      • 3150

citaat:Hint aan eigenaar is alles behalve proffesioneel hoor en wat een wirwar aan bekabeling is niet echt mooi te noemen er bestaan kabelbinders en tape, maarja das mijn mening
      Niet alleen de jouwe

Comment

• B-Rental
        • Sep 2003
        • 76

Al eens gehoort dat niet iedereen het geld op de rug heeft groeien voor zwarte kabels.
        Iedereen is zo begonnen en kom niet aan dat het niet zo is want ik weet het 100% zeker.
        Ik vind dat de jongens het zeer netjes hebben gedaan voor de spullen wat ze te besteden hadden.
        Over een jaar zul je zien dat ze behoorlijk uitgebreider zijn.
        Ga zo door jongens!!!!
        ]

Comment

• Stefke
          • Sep 2003
          • 259

Het is inderdaad een begin. En dat je witte of gele of weet ik welke kleur kabels gebruikt maak ook niet uit. Het is de kunst om er juist voor te zorgen dat je de kabels niet ziet

Als je foto's plaats en je vraagt om reactie, dan moet je ook zulke reactie kunnen verdragen. Het ziet er gewoon niet uit.

Ik ben idd ook zo begonnen en ik heb nu zelfs nog geen harting voor m'n par lampen, maar zelfgemaakte multikabel met gewone platte stekkers. Ik zorg er gewoon voor dat je het niet te zien krijgt. Zwarte "strapjes" om de kabels achter op de brug te binden en naar beneden als 1 string samengestrapt naar de lichtsturing en lichteffecten horen niet aan een tafel, maar mooi in de truss!!

Plaats even nieuwe foto's als je nog eens een feestje hebt gedraaid en laat zien dat de opmerkingen een veel beter resultaat opleveren.

Denk eraan, het oog wil ook wat
          ah zo dan

Comment

• de kawaman
            • Dec 2002
            • 202

enne, sinds wanneer zit er zoveel prijs verschil tussen witte en zwarte kabel??
            Alle kleuren zijn mooi, als het maar kawagroen is.

Comment

• B-Rental
              • Sep 2003
              • 76

dat zeg ik nie.
              Als je witte kabels al hebt liggen omdat je ze ook thuis gebruikt, en je moet dan allemaal nieuwe zewarte aanschaffen. Dat ga je in je beurs voelen.
              De jongens zulklen vast wel op zijn tijd nieuwe kabels kopen.
              Alles met en met.
              Als jij een berijf begint kun je ook nie alles in 1 keer kopen, of je moet al een lening pakken en als je die pakt zit je alweer in de schulden.
              Dus kun je het beter langzaam opbouwen en dat zijn die jongens ook aant doen.
              Ga zo door.
              jullie zijn goed bezig laat die anderen maar kletsen
              ]

Comment

• BAJ productions
                • Jul 2003
                • 587

het begin is der.
                maar probeer iets aan de verzorging tedoen
                gooi voor de tafel wat bijvoorbeeld een plaat hout en schilder deze effe goed dat je niet onder een tafel kijkt. tja die kabels ja ik ken het probleem
                is wel simpel om dat teveranderen ((kost veel tijd ) iedereen verkaart me voor gek),
                koop een paar water vaste stiften zwart en ga gewoon leuk kleuren ziet het er een stuk beter uit.
                kost niets. als je de tijd hebt.
                daar om heb ik altijd een stift bij me.
                ja denk dat het over een tijdje al veel beter is

vriendelijke groet
                bas

groetjes,
                Bas

Comment

• Joost van Ens
                  • Jan 2001
                  • 628

Ooit eems uit gehaald in een discotheek waar ik iets vast moest installeren en er alleen maar witte kabel was geleverd. Alle stukken die na het installeren nog in het zicht hingen/lagen, met een spuitbus mat zwart behandeld. Gaat veel sneller dan stift

groet

Comment

• dj_lucv
                    • Aug 2001
                    • 616

citaat:Geplaatst door Joost van Ens

Ooit eems uit gehaald in een discotheek waar ik iets vast moest installeren en er alleen maar witte kabel was geleverd. Alle stukken die na het installeren nog in het zicht hingen/lagen, met een spuitbus mat zwart behandeld. Gaat veel sneller dan stift
                    Spuitbussen zijn ook niet goedkoop, kosten al snel 10 euro hoor

Neem nou maar gewoon zwarte kabels als je daar geld voor hebt. Dat schilderen/spuiten/stiften zie ik dus echt niet zitten. Ik neem aan dat je toch wel wat geld hebt, anders heb je toch een beetje een probleem. Zorg dan dat je nog 1x met witte kabels gaat draaien en koop daarna zwarte [8D]

Comment

• jurjen_barel
                      • Jun 2003
                      • 3150

citaat:Neem nou maar gewoon zwarte kabels als je daar geld voor hebt. Dat schilderen/spuiten/stiften zie ik dus echt niet zitten.
                      Oh, dus ze hebbe jou gevraagd het voor hun te doen?

Comment

• BAJ productions
                        • Jul 2003
                        • 587

met spuiten zit de hele zooi der onder.
                        heb ik ervaring mee.
                        stift niet en kost minder is sneller droog.
                        ja wawt anders zit een feestganger er aan en zit er dan onder

groetjes
                        bas

ze hebben wel gelijk dat echte zwarte kabels mooier zijn maar dit is mooier als wit

groetjes,
                        Bas

Comment

• DBAirwave
                          • Apr 2003
                          • 70

Komt door die zwarte truss dat die witte kabeltjes zo opvallen...
                          Maar de laatste foto, als je daar die witte kabeltjes gaat gebruiken, valt het minder op.
                          8 november moeten we een fuif gaan draaien en daar zal de nieuwe truss op gebruikt worden. 'k Zal dan een paar foto's trekken.

Ik ben er zelf natuurlijk ook niet echt tevreden over (vooral dan die foto waar er balonnen op de dansvloer liggen). Vrij slordig.
                          Maar dus zoals beloofd...over enkele weken kom ik er met betere af!
                          Vind het trouwens nie erg dat jullie zo'n commentaar geven, kan er alleen maar uit leren. Over enkele jaren zullen wij er waarschijnlijk zelf zo op terugkijken! Jullie zijn al pro's eh...

Groeten,
                          Jeroen

Comment

• DBAirwave
                            • Apr 2003
                            • 70

effe nog iets plaatsen voor dat het topicje weg is...binnenkort dus foto's!!

Comment

• ljanton
                              • Sep 2003
                              • 373

tja wette , die kabels kleuren is mss wel leuk dat als je on tour bent en niks weet te doen maar ik ga niet on tour dusss , maar bon het heeft daar weinig mee te maken en dat spuiten ? => laat maar
                              ik heb zelf niet het geld om goede kwaliteits rubberen 16 amp stekkers/kabels te kopen ,=> als iemand die kent van "pirelli" ? bon dat doet er effe niet aan toe en ik heb witte grijze en wat zwarte kabels en ik gebruik ze dooreen en ik heb ook zwarte truss , maar ik heb nog NOOIT een feestganger weten naar mij komen om te zeggen dat mij witte kabels lelijk zijn op de truss of op vallen , daarbij ik doe alleen "prive feestjes" daarbij wil ik dus zeggen dat ik alleen fuifjes doe voor vrienden voor het school en internaat en mijn live bandje , en daarbij, op die feestjes maakt het niet uit welke kleur kabel => "als we maar een goede lichtshow hebben" redeneren mijn direkteur/bandleider etc ....

greet's ljanton[]

maar mijn kabels zijn altijd GOED weg gewerkt , => liever 5 meter meer gaffa en de kabels goed weg dan 5 meter minder en hier en daar wat slordigheid [8D]

Comment

• de kawaman
                                • Dec 2002
                                • 202

[^]damn, jij kan van 1 verhaal gewoon 1 zin maken.
                                Hulde!!!

of toch niet?
                                Alle kleuren zijn mooi, als het maar kawagroen is.

Comment

Working...