BlueSky sound een jaar later

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Prins
    • Apr 2003
    • 98

Ziet er leuk uit inderdaad. Alleen die T-4-tjes ophangen met spanbanden kan inderdaad niet, vindt dit persoonlijk geen gezicht.
    Ophangen kan dmv normale G-haken of mbv een half coupler zie :

Het mooie van het laatste is dat die T-4-tjes lekker strak onder je truss hangen.
    Schaf er hier even 4 van aan en het ziet er al weer een heel stuk beter uit.
    Hangen daar in het midden een soort van bouwlampen? Deze zou ik weglaten, staat niet echt professioneel.
    Veel succes verder en op naar het volgende jaar.

Comment

• bluesky
      • Jul 2002
      • 102

Hallo,

Ja ik weet het dat die bandjes niet helemaal super zijn ik moet nog van die haakjes halen en die bouwlampen zitten er alleen tussen dat de truss nie zo leeg lijkt. er komen nog scans en dan zijn die dingen meteen weg. Je kan niet alles in een x kopen

MVG

Erwin

Comment

• Max
        • Feb 2003
        • 680

die statieven kunen ook Manfrotto U87 zijn ...
        staat er geen merk op ?

Comment

• de kawaman
          • Dec 2002
          • 202

hey, lijkt me idd niet echt handzaam?? http://www.blueskyfotopagina.tmfweb.nl/foto%206.htm

kan je dit niet beter in 2 of drie kleine cases maken?
          Verder vind ik het nooit zo mooi om een losse doek over je meubel te gooien, kan daar niets anders op?
          En verder, een paar leuke goedkope effecten lossen die lege plekken ook op, kunnen die niet profi bouwlampen weg.
          (ben je net te laat, ik het 2 crazymoons,2witte flowers en een doublemoon verkocht voor 125 euro totaal, had mooi geweest voor je!)

Verder leuke set hoor!
          Alle kleuren zijn mooi, als het maar kawagroen is.

Comment

• Stefke
            • Sep 2003
            • 259

Inderdeed een duidelijk meer profi uitstraling in 2003.

Al moet ik zeggen dat het geluidsetje toch wel dik ok is voor een beginnende drive-in.

Ben 10 jaar geleden zelf begonnen met enkele zware hifi-boxen gepikt van m'n ouders, later nog wat zelfbouw klooi. M'n set was pas na 3 tot 4 jaar professioneel te noemen.

Zware investeringen gedaan, denk ik dan maar.[xx(]

idd die bouwlampen weglaten, hang desnoods je dmx-bars net iets anders om die leegte op te vullen. of hang gewoon een spiegelbal, kost niks, van elke kant enkele par 36 erop gericht op zo'n looplichtje en toch een leuk effectje.

greets

Keep up the good work!
            ah zo dan

Comment

• bluesky
              • Jul 2002
              • 102

Hallo,

Ja die bouwlampjes die gaan er ook uit maar daarvoor komen een stuk of wah scans.

Dit is mijn tweede geluidsetje ik heb hiervoor een half jaar met een paar dap en een db versterkertje gedaan maar maar dah viel zow tegen heb ik maar een andere set gekocht en meteen iets groter.

Deze case die gaat nog een half jaartje mee en dan komt er een 2 of 3 delig meubel.

mvg

Erwin

Comment

• movergaauw
                • Jul 2003
                • 58

citaat:Geplaatst door DJ.T

In het volgende onderwerp: foto's van maarten!
                Onderbouw eens waarom je het niet zo goed vindt? Wat zou er kunnen veranderen, ik ben het er wel mee eens dat er dingen kunnen veranderen maar geef degene die zo'n topic post dan ook een tips, dan kan hij dat verbeteren.
                1 ik zal leuke maken. 2 Bouwlampjes op een hekje en partylightshit. vervang dat voor parren op een goed statief. 2 die met banden gebonden t-bars-klemmen. 3 die cd speler control unit raar voor het mengpaneel. Mooie stack dat wel. En wat ik bedoelde is dat er mensen zijn die dit geweldig vinden, terwijl het mij niet zo aanspreekt. Het is een middelmatige drive-in gewoon. tot goed. Die truss en speakers zien er goed uit, maar die t-bars en die bouwlampen op dat hekje, tjah, dat is matig. En matig + goed : 2 = middelmatig (tot goed). En meer dan die parren en bouwlampjes is er niet. Qua licht.

Dit is goed: http://www.blueskyfotopagina.tmfweb.nl/foto_12.htm

Maar dit AHUM: http://www.blueskyfotopagina.tmfweb.nl/foto%202.htm
                Dat was al.

Comment

• bluesky
                  • Jul 2002
                  • 102

citaat:1 ik zal leuke maken. 2 Bouwlampjes op een hekje en partylightshit. vervang dat voor parren op een goed statief.
                  Maar dit AHUM: http://www.blueskyfotopagina.tmfweb.nl/foto%202.htm
                  Dit was een jaar geleden wah. Staat er ook boven (Goed lezen[?]die parren en stands met truss die zijn er nu gewoon.

mvg

Erwin

Comment

• movergaauw
                    • Jul 2003
                    • 58

Sorry, dat telt dan niet. Op die enkele mierenneuk details als die klemmetjes heb je een mooie show en mag je er heel trots op zijn. Keep on going

(vrijdag is het dokdag voor Pamela (huppelk*t met navelpiercing die bij ons engels geeft) WANT we hebben de deal dat iedereen die een voldoende haalt (makkie) een reep chocola krijgt! DAT IS DUS 32* PAY SOME CHOCOLATE DAY!
                    Dat was al.

Comment

• T-Nuzz
                      • Dec 2002
                      • 274

citaatvrijdag is het dokdag voor Pamela (huppelk*t met navelpiercing die bij ons engels geeft) WANT we hebben de deal dat iedereen die een voldoende haalt (makkie) een reep chocola krijgt! DAT IS DUS 32* PAY SOME CHOCOLATE DAY!
                      Waar gaat dit nou weer over.....[V][V][V]

Verder, net setje ga zo door!
                      Heb je dat echt allemaal nodig?

Comment

• B-Rental
                        • Sep 2003
                        • 76

Beetje erg grote set...........heb je het zo van in je rug.
                        En waarom een livemixer als je ookeen dj mixer kon pakken??
                        ]

Comment

• bluesky
                          • Jul 2002
                          • 102

citaat:Geplaatst door B-Rental

Beetje erg grote set...........heb je het zo van in je rug.
                          En waarom een livemixer als je ookeen dj mixer kon pakken??
                          Hallo,

Waarom ik een live mixertje heb is dat ik ook af en toe een junior toneel uitcersterk en dan is z'n mixertje wel makkelijk

Mzzl

Comment

• B-Rental
                            • Sep 2003
                            • 76

Klopt........je hebt totaal gelijk........houden zo...
                            Was overgens nie kwaad bedoelt hoor..... vroeg ik me alleen af
                            ]

Comment

• bluesky
                              • Jul 2002
                              • 102

citaat:Geplaatst door B-Rental

Klopt........je hebt totaal gelijk........houden zo...
                              Was overgens nie kwaad bedoelt hoor..... vroeg ik me alleen af
                              Hoi,

Nee hoor zo heb ik het ook niej opgevat Het is een dood normale vraag hoor

mzzl

Comment

• movergaauw
                                • Jul 2003
                                • 58

T-Nuzz -> dat zou je als quote moeten lezen maar ging even verkeerd.
                                Dat was al.

Comment

Working...