citaat:
Hoi BSL,
1. ik heb weinig aan die Gaffa-op-subs-verspilling toe te voegen... fraai is anders.
2. je hoeft niet elke foto te plaatsen hoor ... sommige zijn wel heel erg 'artistiek'.
3. en misschien kun je een tikkie kleiner formaat proberen te posten (=in te stellen op de camera, of later FF door een foto-berwerkingspakketje halen.)
4. zullen we een platvakwerk ('ladder-truss') gewoon een 'ladder' blijven noemen... die dingen hebben nou eenmaal een aantal zeer beroerde eigenschappen in vergelijking met driehoek of vierkant. Ik zou ook nooit verder gaan (grotere overspanningen maken of zwaardere spots en FFkten hangen) dan die zes meter die je nu hebt.
Hijsfijn!!!!!
Hoi BSL,
1. ik heb weinig aan die Gaffa-op-subs-verspilling toe te voegen... fraai is anders.
2. je hoeft niet elke foto te plaatsen hoor ... sommige zijn wel heel erg 'artistiek'.
3. en misschien kun je een tikkie kleiner formaat proberen te posten (=in te stellen op de camera, of later FF door een foto-berwerkingspakketje halen.)
4. zullen we een platvakwerk ('ladder-truss') gewoon een 'ladder' blijven noemen... die dingen hebben nou eenmaal een aantal zeer beroerde eigenschappen in vergelijking met driehoek of vierkant. Ik zou ook nooit verder gaan (grotere overspanningen maken of zwaardere spots en FFkten hangen) dan die zes meter die je nu hebt.
Hijsfijn!!!!!

1. Je hebt er weinig aan toe te voegen, zeg dan niets. Het is een tijdelijke oplossing zoals je hopelijk al wel begrepen hebt.
2. Dit is maar een klein deel van de fotos, in totaal 39! Artistiek in de goede of slechte zin?
3. Ik studeer voor elektricien en daarlangs hou ik mij met licht en geluid bezig, het bewerken van foto's ben ik niet handig in en laat ik voor wat het is. Ik heb me trouwens verontschuldigd hiervoor, nog eens sorry dat ik hier niet handig in ben.
4. Platvakwerk? Op papier mag ik over deze 6meter 300kg verspreid hangen, nu hangt er hoop en al 70kg aan. De truss buigt niet door, en het is nog nooit naar beneden gekomen. Zolang dat ik geen extra scans of MH's aanschaf, voldoet deze truss prima aan onze eisen en veiligheid.
Groetjes
Chris
Comment