Disco AOC oost twelllo

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Joost van Ens
    • Jan 2001
    • 628

citaat:En ja dr hangt idd iets te veel aan die truss.
    En dat is het hem nou net niet. Er hangt waarschijnlijk (ik ken jullie gewichten niet) niks te veel in die truss. Er staat alleen (uitgaande van mijn eigen gewichten) veel en veel op die statieven. En ondanks dat dat met een beetje geluk heel lang goed zal gaan, krijg je die ene keer dat het mis gaat zeer zeker problemen met een hoop instanties waar je over het algemeen geen woorden mee wilt hebben. Ik daag je uit. weeg het, en vertel nu eens eerlijk wat er in heeft gehangen. ik heb het ook gedaan, (zie ander topic) maar het kan niet. geloof mij je gaat schrikken. De volgende keer kijk je er gegarandeerd heel anders tegen aan. Het blijft veiligheid, en zo lang je prutst en niet zeker weet gaat dat lang goed. Maar je bent bij deze gewaarschuwd. En ik ga dus ook zitten wachten op de foto's van jullie volgende show. Want ik mag toch hopen dat een gewaarschuwd mens voor 2 telt. En het de volgende keer dus anders is. En Ja, het is mij helaas ook bekend. (afgelopen week nog een paar honderd € uitgegeven) veiligheid kost vaak veel geld. maar dat moet dan maar.

groeten

Comment

• Danny duyts
      • Feb 2002
      • 87

das jullie fout cyber. kwee nie wat jullie ermee gedaan hebben, maar na gebruik door jullie was ie kapoet.

Comment

• Joost van Ens
        • Jan 2001
        • 628

En ook hier blijf ik benieuwd. Jongens wat hing/stond daar nou in kilo's??? wees eens eerlijk en deel de kennis. we zullen er gegarandeerd allemaal bete van worden of ons voordeel mee kunnen doen.

groeten

Comment

• Niek...
          • Nov 2001
          • 1094

Dan tellen we het toch zelf op:

9m Prolyte H30V = pakweg 55 kg.
          2x fourbar par 56 mfl = pakweg 20 kg.
          4x fourbar par 64 raylight = pakweg 40 kg.
          2x 1500W strobo = 7.5 kg.
          2x Martin lynx 100 = 10 kg.
          2x Martin Punisher = 15 kg.
          1x Martin Acrobat = 7.5 kg.

Totaaltje: 155 kg !!!

Greetz Niek
          <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

Working...