Sussudio ; Gala Thomas a Kempis college, Zwolle

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • STim
    • Dec 2003
    • 55

Ik deel eerlijk gezegd mijn mening een beetje met gnmixing, ik vind dat je als drive-in show geen warme maaltijd kan eisen, toch zeker niet als je maar een uurtje of 2 werk hebt. En mensen van de organisatie eisen voor jouw materiaal te slepen vind ik al helemaal not done. Tis, zoals gnmixing zegt, nog altijd jij die het geld ontvangt en de drive-in show levert.

Maar buiten dit: leuke set ! Ziet er echt netjes en verzorgd uit ! Het is er niet aan te zien dat je maar 3 kwartier tijd gehad hebt. Mss volgende keer in alletwee de fourbars dezelfde kleurenfilters steken, dat komt net iets symmetrischer over. Maar dit zal wel aan het tijdgebrek gelegen hebben dan.

Comment

• SjoerdOptLand
      • Jul 2003
      • 261

Misschien heb ik het gemist, maar... wat is de aanleiding om een twee jaar oud topic op te graven?

Groeten,
      Sjoerd

Comment

• jurjen_barel
        • Jun 2003
        • 3148

Komt er toch nog een leuke discussie uit.

citaat:Geplaatst door STim

ik vind dat je als drive-in show geen warme maaltijd kan eisen, toch zeker niet als je maar een uurtje of 2 werk hebt. En mensen van de organisatie eisen voor jouw materiaal te slepen vind ik al helemaal not done. Tis, zoals gnmixing zegt, nog altijd jij die het geld ontvangt en de drive-in show levert.
        Normaal gesproken kun je dit enkel vragen, niet eisen. Als je het krijgt: mooi meegenomen.
        Maar 400 euro is wel weinig voor een schoolfeest, dan mag je toch zeker een maaltijdje en wat hulp verwachten. [xx(]
        (En die kids vinden het waarschijnlijk nog leuk ook om te sjouwen.

Comment

• moderator
          Moderator
          • Apr 2001
          • 5946

Mensen....de kids die naar dit feest zijn gegaan zitten inmiddels op een vervolgopleiding[)]

Wat je afspreekt met een opdrachtgever lijkt mij iets tussen het bedrijf wat de boeking aanneemt en de school.
          Als dat anders is dan afgesproken dan is dat Kennelijk Uiternate Telleurstellend...in goed nederlands dan[8)]

Slot door mod, geen bejaarde koe nodeloos uit de sloot sleuren aub
          Moderator J&H Licht en Geluid Forums

Comment

Working...