Rainbow - Schoolfeestje

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • FiëstaLj
    • Oct 2000
    • 2068

schucko naar cee verloopje... dan kan je wel een gedeelte van je kist niet gebruiken maar 16A heb je...

Lighting to the MAX !!!
    Hockeysletten JA! BrEeZaHs NEE!

Comment

• Reemski
      • Dec 2001
      • 690

Dit is de makkelijkste oplossing..
      De 2 groepen (powercons) zijn compleet van elkaar gescheiden, dus geen kans op kortsluiting o.i.d.

Krachtstroom verloop wanneer er geen krachtstroom is ook niet makkelijk. Moet je altijd een verloop meezuilen en heb je maar 1 groep.

En die extra cd-speler neem ik niet mee omdat die mingle daar toevallig inzit... Ik vind het gewoon heerlijk, meerdere cd-spelers...

Comment

• bewap
        • Jun 2002
        • 239

Mooie show, wat zijn jouw ervaringen met die 4xt's?

Comment

• Reemski
          • Dec 2001
          • 690

Tsja....
          Het set wat ik de laatste tijd gebruik (215xt, 4xt, 2xt) wordt zo langzaam aan te klein voor mijn toepassingen.
          Verder draai ik alle feesten tot zo'n 200 man met de combinatie 215xt, 2xt, en staan de 4xt's de meeste tijd niets te doen.

Wanneer ze fullrange staan zonder extra sub, komt er te veel hoog uit. Niet gek met dubbel 15" en dan zo'n hoorn. Er moet bij voorkeur dubbel 18" onder. Ook als je hem echt gaat belasten word ie schel. Maar dat ligt aan de 22xt driver die in bijna de hele hisys lijn zit.

Verder wel een mooie kast. Zoek zelf toch weer iets compacters..

Comment

Working...