Foto's "Zuip fuif"

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Davy Gabriels
    • Aug 2002
    • 819

citaat: Je ziert hier de spijl voor de koppeling omlaag gaan, en na de koppeling ook weer van boven naar beneden. Je had hier 'm zo moeten bevestigen dat de spijl weer van beneden naar boven ging.
    Maakt dus geen fluit uit qua stevigheid!
    Alleen voor het zicht misschien,maar da ziet toch geen kat.
    Zijn zelfs collega's vroeger die pars hadden hangen, die maar met 1 bout vasthingen aan de draagbeugel,bv rechterkant hing gewoon los te bengelen...

Comment

• DJ.T
      • Nov 2002
      • 1502

citaat: Zijn zelfs collega's vroeger die pars hadden hangen, die maar met 1 bout vasthingen aan de draagbeugel,bv rechterkant hing gewoon los te bengelen...
      He Davy, je zegt zelf ''vroeger'', blijkaar hebben die collega's dat dus veranderd omdat ze tot het inzicht kwamen dat het zo niet hoort.
      Dus waarom zou jij dat niet ook ff kunnen veranderen, laat je weer zien hoe het ook wel kan. Maar het ging hier niet om anderen maar om jou, das nou typisch gevalletje van iemand anders de schuld proberen te geven zo van: Zij mogen het ook fout doen, dus waarom ik niet?.
      Als jij nou eens ff het goeie voorbeeld gaf!

DJ.T Was Here
      We're ready to party, are you?

Comment

• rinus bakker
        • Mar 2002
        • 5430

citaat:
        je hebt nu:
        /\/\/\/\||\/\/\/\/ (|| = koppeling)
        het moet:
        /\/\/\/\||/\/\/\/\ (|| = koppeling)
        Hierover bestaat kennelijk nogal wat verwarring, maar er zijn (merken en) types waarbij dit NIET uitmaakt en er zijn ook veel merken en types waar het WEL uitmaakt. Dus om nu geen problemen te krijgen is het doorlopende zig-zag patroom altijd aan te bevelen - al was het maar vanwege de visuele (esthetische) behoefte.
        Maar bij de truss-types waarin conische koppelingen worden gebruikt en die vertikale eindstijlen "||" (in het koppelingsgedeelte) hebben is er geen probleem als dit patroon niet doorloopt - en de fabrikant zijn berekeningen op de juiste wijze heeft uitgevoerd! Ik denk dat Prolyte en Eurotruss (en al hun imitaties!) hier geen enkel probleem van zullen maken.
        Maar:
        Bij twijfel = bel/fax/mail de fabrikant/leverancier van jouw truss!

Tinus Trusstrust

een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Comment

• rinus bakker
          • Mar 2002
          • 5430

citaat:
          ja een rechthoek van 9x6 is makkelijker dan een vierkant van 9x6 idd
          Hoi Davy,
          maakt niet zoveel uit hoor. Je bent in goed - alhoewel een beetje oud - gezelschap: de Romeinen maakten ook geen onderscheid tussen rechthoek en vierkant: alles heette destijds "carré".
          En die term is onder (TV-)belichters ook nog redelijk gangbaar voor de besproken vormen.

rinus recht(se)hoek

Comment

• Davy Gabriels
            • Aug 2002
            • 819

citaat: He Davy, je zegt zelf ''vroeger'', blijkaar hebben die collega's dat dus veranderd omdat ze tot het inzicht kwamen dat het zo niet hoort.
            Nee,niet veranderd,zij deden eerst die fuiven die ik nu heb!
            Blijkbaar geeft dat dus toch geen goede indruk als je met een fourbar komt aangelopen die bijna uit elkaar rammelt...

citaat:Als jij nou eens ff het goeie voorbeeld gaf!
            Heb ik dus gedaan,en daarom mag ik die fuiven nu dus doen...

citaat:Ik denk dat Prolyte en Eurotruss (en al hun imitaties!) hier geen enkel probleem van zullen maken.
            Het is Prolyte X40, maar ik zag dat je (Rinus) in een andere topic geschreven had dat het bij Prolyte niks uitmaakt.

Comment

• rinus bakker
              • Mar 2002
              • 5430

citaat:
              Het is Prolyte X40, maar ik zag dat je (Rinus) in een andere topic geschreven had dat het bij Prolyte niks uitmaakt.
              Klopt, maar ik noem naast Prolyte nu ook Eurotruss (en zelfs merkloze merken) dus dan is het een generalisatie en daarmee mijn bewering iets minder stellig, want niet alle imitaties zijn even goed geslaagd!
              Dirk Diagonaal

Comment

Working...