ik heb HK eens getest met een bandje waar ik voor gewerkt heb,zij wilden zo'n setje kopen.
Ik geloof dat het een LUCES setje was.2xbas + 4xtop.Trok echt nergens op.En koste nieuw toch wel een 3500 euro!
Als ie iet of wat hard op de kick trapte,verslikte de baskast zich compleet.Toen effe de frontgrille afgedraaid,en zat er een speakerke met stalen chassis,en een klein magneetje in...djeezes en dat voor zoveel geld.
Uit top kwam wel lawaai,maar niet verstaanbaar,en niet veel druk.
Ik heb hun aangeraden om het zo snel mogelijk terug naar de winkel te brengen.
Hebben toen een MAckie setje geprobeerd,en da is al heel wat andere kwaliteit.
2x SRM450 toppen,en 2x sub SWA1501.Klinkt heel mooi,warme klank.En dit voor ongeveer hetzelfde geld als de HK set.
Ik weet nu niet wat speakers in de HK actor set zitten,maar ik ben er niet echt kapot van...
Ik geloof dat het een LUCES setje was.2xbas + 4xtop.Trok echt nergens op.En koste nieuw toch wel een 3500 euro!
Als ie iet of wat hard op de kick trapte,verslikte de baskast zich compleet.Toen effe de frontgrille afgedraaid,en zat er een speakerke met stalen chassis,en een klein magneetje in...djeezes en dat voor zoveel geld.
Uit top kwam wel lawaai,maar niet verstaanbaar,en niet veel druk.
Ik heb hun aangeraden om het zo snel mogelijk terug naar de winkel te brengen.
Hebben toen een MAckie setje geprobeerd,en da is al heel wat andere kwaliteit.
2x SRM450 toppen,en 2x sub SWA1501.Klinkt heel mooi,warme klank.En dit voor ongeveer hetzelfde geld als de HK set.
Ik weet nu niet wat speakers in de HK actor set zitten,maar ik ben er niet echt kapot van...
Comment