Is dit je eerste bezoek aan het J&H Licht en Geluid forum? Neem dan de veelgestelde vragen (FAQ) even door. Om berichten te kunnen plaatsen, dien je je eenmalig te registreren.
Nee, geen prive feestje, wel rustig publiek ook geen podium. Maar bar zit goed vast aan truss en statief. en i.v.m. evtuele vernielingen. Mensen blijven wel van 500W parren af, heet au enz.
Ziekteverschijnsel meestal pas de volgende dag merkbaar. Maar als ze het leuk hebben gehad, vinden de meesten dat niet erg. Een tip, bij ernstige ziekte, volgende dag beginnen met jupiler, heineken grolsch of nog beter guiness.
4 x botex t4 met par 64 long 500W raylight
2 x botex t4 met par 56 long 500w raylight
2 x botex t4 met par 56 short 300w rayligt (als een soort acl)
4 x mad scan
2 x double derby
2 x minimoon
1 x martin rainbow
1 x 1500w dmx stobo
spul aangestuurd met een lite puter ax 415 voor de geleurde pars
een botex scenesetter voor de scans, acl's strobo en rook
een lite puter touchpannel met 12 kan switchpack voor effecten.
een 4 kan chasertje voor de lampen in het meubel.
geluid
1 disco meubel met 2 x cdj 100, dateq lpm 7.3 en 2 x dap 800s
een equalizer samson, een dateq limiter, een hi-tec set van +/- 3,5 kw, aangestuurd door een crown ma 2400 en crown microtech 1200 en een jamo pro versterker. Verder voor monitor 2 x rcf art 300 op een dynacord s 1200.
verder wat laddertruss en twee manfrotto statieven en twee vmb t034 lifters. Een zooi kabel en alles wat ik vergeten ben.
groeten
Hier nog ff nagekomen bericht omtrent jupiler meisje. hier een recente foto van haar, valt volgens mij niet tegen. En nee het is niet mijn vriendin. Wel groot bestand.
powersound, geluid kun je niet zien, alleen horen of voelen. Of beide als je je versterkers over z'n nek probeert te draaien.
Verder jammer dat er op de meeste foto's geen publiek te zien is, laat staan knappe vrouwen. Joost heeft blijkbaar als genoegdoening een foto van de inboedel geplaatst...... Maar die kom ik vaker in de kroeg tegen.
Raar dat jullie heiniken betalen om ziek te worden....kan ik niet begrijpen, zie elk weekend weer velen die aantonen dat veel ook niet goed is.....
Verder leuke show, alleen veel werk met al die kabeltjes aansluiten en weer opruimen.....
Daarom maar een paar vertikaal hangen, ruimt wat makkelijker op na afloop van de avond. Mensen stoten normaal maar eens hun hoofd, daarna weten ze dat daar een hete lamp hangt dus is het risico vrij klein dat er ongelukken gebeuren, je kunt altijd nog zeggen van 'jij had daar niets te zoeken dus eigen schuld en risico....'
Comment