Deze keer met cdj 100 ingebouwd

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Joost van Ens
    • Jan 2001
    • 628

Deze keer met cdj 100 ingebouwd

Al een hele tijd geleden comentaar gehad op het niet inbouwen van de cdj 100's. Nu zijn die al enige tijd ingebouwd, maar hier is dan eindelijk de foto.

groeten.

En o, ja er hangt geen backdrop, want die ligt momenteel bij een impregneerbedrijf.

• EP Woody
    • May 2001
    • 795

Netjes.

Ken ik nix van zeggen. Heb je ze btw nog vastgeschroefd of iets dergelijks?????

Waarom is alles dat goed is toch zo groot ............

Gr. Erwin

Comment

• Joost van Ens
      • Jan 2001
      • 628

Nee niet vast geschroefd, zit wel klem, maar als het moet heel snel los te halen.

groeten

Comment

• Dj Spyder
        • Jan 2002
        • 190

Dit vind ik ZEER dom eigenlijk

voor alleen te draaien , normaal gezien met toploads heb je een links en een rechts , vind het vervelend als ze maar aan een kant staan !

Comment

• Rudy Vorstenbosch
          • Jun 2001
          • 1429

Scannetje DooD???

<h5>Showtechniek</h5>

Comment

• Niek...
            • Nov 2001
            • 1094

citaatit vind ik ZEER dom eigenlijk

voor alleen te draaien , normaal gezien met toploads heb je een links en een rechts , vind het vervelend als ze maar aan een kant staan !
            Misschien zou je er ook even over na kunnen denken waarom dit zó gedaan is, i.p.v. direct te commentaren. Wanneer je, zoals jij zegt, aan beide zijden een CDJ-100 plaatst, kun je slecht met 19" maten werken. Wanneer je echter 2 CDJ-100's naast elkaar zet, heb je precies 19", en dat is, gezien zijn meubel, wel zo handig!

--&gt; Greetz Niek &lt;--
            <b><font color=\"orange\">Greetz Niek</b></font id=\"orange\">

Comment

• PowerSound
              • Nov 2001
              • 1892

Ziet er goed uit maar ik vind het overdreven zo'n grote flight voor één spul, en dan zie je nog altijd alle kabels van binnen !

PowerSound was hier...
              PSL Bvba powered by
              L-Acoustics dV-Dosc / Arc / dV-Sub / SB28 / 112P / LA8
              Yahama LS9-32 / MC7L-48
              Grand MA Full Size / Light / Avolite 2008 / Tiger
              Martin MAC250 Krypton / Wash / 700 Profile / Atomic

Comment

• Destiny
                • Jul 2001
                • 899

Leuk gedaan. En het is op zich wel makkelijker als je ze aan elke kant een hebt staan, maar je moet ook aan vervoer denken.

Leuk gedaan!

Zoek en gij zult vinden... vind gij niet dan is het zoek!

Comment

• Joost van Ens
                  • Jan 2001
                  • 628

Oke ff antwoorden. Dit is nog steeds een origineel mouse meubel, dus 9 delig maar op te splitten in compartimenten. Ik heb zeer bewust gekozen voor naast elkaar, dit omdat er als er geen disco mee wordt gedraaid, maar b.v. een bruiloftje zonder licht, of gewoon achtergrond muziek. Ik aan 2 delen genoeg heb (en geloof me, dit komt vaker voor dan je denkt.) Nu kun je zeggen zet ze in dat geval los neer, maar dat is juist waar enige mede forumers (terecht) comentaar op hadden. Ieder z'n eigen mening, maar ik vind dit wel lekker werken. Alhoewel links/rechts ook z'n voordelen heeft.

Over de grootte. Tsja het meubel is nu eenmaal niet kleiner.

Over kabels. Het blijft achterkant, en als je modulair wilt bouwen, zullen je kabels dus soms iets te lang zijn. Het zij zo.

Over de scan. Niet dood (doet het nog steeds) denk dat deze scan in strobe effect staat. Ik wil nogwel eens 1 daar voor gebruiken. muziek gestuurd stroben op b.v. een spiegelbol. (hangt op deze locatie) Als je dan een foto neemt met de muziek uit, doet deze scan het niet.

Groeten.

P.s. Had eigenlijk meer vragen over mijn (reserve) dap verwacht.

Comment

• ralph
                    Banned
                    • Aug 2000
                    • 2649

Nette oplossing zo.
                    Ben jij zo netjes dat je al je ceedees ergens anders neerlegt?
                    Ik flikker die schijfjes altijd achter/naast de cd spelers. Als je dat hier doet liggen ze op de grond.

Over dat twee naast mekaar: J&H meubel heeft dat ook, werkt wel lekker. is ook een stukkie makkelijker in de mix een beetje pitchbenden...

Zitten die bovenbakken vast aan het frame of kan je die dingen wat makkelijker vervoeren?

Ralph,
                    Sounddesigner

Comment

• Joost van Ens
                      • Jan 2001
                      • 628

Nee, ik ben niet zo netjes met de cd's, bij mij liggen die dingen altijd achter me in/op/naast de cd koffers. Dit omdat de ervaring helaas heeft geleerd, dat als je cd's staat te zoeken de cd's die op het meubel liggen gejat (kunnen) worden. Het voordeel van het schuine is ook dat er geen glazen meer op gezet kunnen worden.

De bakken zitten gewoon vast. Ideaal, in een keer met de steekwagen te verrijden. inclusief evt. monitor/cd koffer/klein materiaal onder in het frame.

Groeten

Comment

• Destiny
                        • Jul 2001
                        • 899

Wat zijn nou eigenlijk de afmetingen? Want dit is geen 19 inch of wel? Zit namelijk ook te kijken om een discobar te bouwen

Zoek en gij zult vinden... vind gij niet dan is het zoek!

Comment

• Joost van Ens
                          • Jan 2001
                          • 628

hmmm, de exacte maten weet ik niet uit m'n hoofd, het is idd geen 19", Deze bakken zijn genaakt voor de oude gpm8 tafels die waren 21". Verder past er dan ook netjes een sl1200 in. Qua breedte denk ik dus 22" per deel. van de nieuwere mouse meubels is het deel voor de mixer breeder, zoals die van 538. verder nog steeds alles universeel verwisselbaar. Alleen soms andere kleuren, en de 538 heeft powercons voor de voeding en deze nog euro. (powercons liggen al klaar, maar nog steeds geen tijd/zin gehad om ze er in te zetten.)

groeten

Comment

• Ward
                            • Aug 2000
                            • 352

Joost: heb je ons oude meubel al opgeknapt/in gebruik?

Groet,
                            Ward

Intervisual Laser Productions

-=(no link? see profile)=-
                            Groet,
                            Ward

Comment

• sussudio
                              • May 2001
                              • 534

Ah, Joost vond die par-38 toppoplampen en het niet inklapbare frame natuurlijk wel mooi en handig. Ik niet

Drive-in Discoshow Sussudio
                              Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.
                              Drive-in Discoshow Sussudio
                              Raad onze URL en win een blik op ons fotoboek.

Comment

Working...