Drive Inn van Hieper Sounds

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hieper-Sounds
    • Jan 2013
    • 21

    #46
    vandaag op bezoek geweest bij een lokale muziek winkel (aangezien we de mixer sneller nodig hebben dan gedacht)

    deze konden mij een Proel mixer aanbieden (ik ken het merk zelf niet) en dit is een 6 kanaals mixer
    (4x mono in+2x stereo maar de stereo kan ook als mono gebruikt worden) verder 1 groep uit en 1 control room uit en 1 master uit natuurlijk

    graag jullie mening

    Comment

    • djspeakertje
      • Oct 2008
      • 1912

      #47
      Proel is een Italiaans merk, kwalitatief vergelijkbaar met LEM. Geen slecht spul, maar ook niet spetterend. Als je een simpele, fatsoenlijke mengtafel nodig hebt voor redelijk weinig geld dan zou ik overwegen om voor +- 400,- een Allen&Heath ZED mengtafel te kopen (nieuw), of een tweedehands Allen&Heath Mixwizzard (19") of Soundcraft K1 (19").


      Daan
      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

      Comment

      • vdlaanlichtengeluid
        • Jun 2010
        • 640

        #48
        Ik heb hier wat topjes van Proel in gebruik. Ik heb deze al heel erg lang en doen het prima en klinken ook helemaal niet slecht. Heb er dan wel een QSC versterker op staan. Mixers van Proel kom ik eigenlijk nooit tegen. Zou zeker het alternatief voor de Allen Heath Zed mixer overwegen. Heb zelf een Zed 16FX en ben hierover zeer tevreden. Ook het USB gedeelte wat erin zit werkt prima. Laptopje eraan en je hebt muziek.

        Comment

        • Hieper-Sounds
          • Jan 2013
          • 21

          #49
          misschien klinkt het heel stom maar wat ons altijd is verteld. de klank word meer bepaald door de persoon die het bediend dan de apparatuur. vandaar dat wij de overweging maken voor proel. (welke ook de usb optie heeft)

          Comment

          • DJ Antoon
            • May 2005
            • 1681

            #50
            Originally posted by Hieper-Sounds
            misschien klinkt het heel stom maar wat ons altijd is verteld. de klank word meer bepaald door de persoon die het bediend dan de apparatuur. vandaar dat wij de overweging maken voor proel. (welke ook de usb optie heeft)
            Een goede geluidsman kan met een slechte set vaak nog iets aanvaardbaars neerzetten, met een slechte geluidsman op de beste set, dan kan het ooit nog erg tegenvallen.
            Zet je nu een goede geluidsman op een goede set, ja dan zie je waarschijnlijk blije gezichten.

            Comment

            • sjig
              • May 2012
              • 909

              #51
              Proel hebben wij ook wat van staan.

              Zo'n M822USB mixertje, en 2 Flash 12A. Prima producten. Geen gratis portie ruis zoals je met Behringer vaak hebt. USB functie zal ongetwijfeld goed zijn, hebben we nog niets mee gedaan ( is ook niet nodig bij ons ).

              Met enig verstand is er prima geluid uit te krijgen.
              Daarnaast is Proel bijna net zo makkelijk als RCF met de garantie

              Ik zou zeggen net wat beter dan DAP / JB.

              Comment

              • Hieper-Sounds
                • Jan 2013
                • 21

                #52
                heb er in de winkel ook even mee mogen "spelen" en in de omgang vind ik het een makkelijk ding je hoeft niet lang te zoeken naar onderdelen. (en effecten ingebouwt)

                Comment

                Working...