Luzo Sound & Light

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • luuk013
    • Aug 2011
    • 26

    #16
    UPDATE.

    in de tussentijd even geen tijd gehad om te reageren, wel zijn er een paar feestjes voorbij gekomen, en heb ik mezelf een mooie set cadeau gedaan..

    PIONEER DJM 700 + CDJ 350

    Comment

    • luuk013
      • Aug 2011
      • 26

      #17
      weer een lange tijd niets laten weten..

      maar de rcf subwoofer is verkocht in ruil voor een db technologies dva s09 subwoofer, ivm problemen met vervoer.
      ook zijn mijn cdj 350 ingerolen voor cdj 1000 mk3, en ben nu aan het kijken naar cdj850/900/2000.

      de cdj 2000 en djm 900 nexus zijn op de foto gehuurd, omdat een bekende collega van mij genaamd V-delicious, zelf een setje cdj 2000 van een vriend kon lenen.

      paar feestjes van afgelopen maanden, heb niet overal foto's van of duidelijke foto's

      Prive feestjez zonder licht.
      dva s09 + flexsys f12 toppe
      cdj 2000 + djm 900 nexus




      prive feestje

      rcf 4pro 8003 as
      flexsys f12
      simpel lichtsetje
      traktor s2


      pre carnavals prive feest

      rcf 8003 as + flexsys f12
      traktor s2
      kls801 led par set.




      prive feestje, in gehuurd door partyplanner.

      cdj1000 mk3 + djm 700
      laptop met spotify premium voor verzoekjes
      flexsys f12 + dva s09
      setje par56 gehuurd bij ultrasound.




      ten slotte nog een filmpje van de laatste foto, ook heel onduidelijk.
      Last edited by luuk013; 24-03-13, 22:02.

      Comment

      • luuk013
        • Aug 2011
        • 26

        #18
        lang niet hier geweest, wel veel veranderd.

        in de tussentijd heb ik nog een set cdj900 + djm 700 gehad, hier een aantal keer mee gedraaid, helaas ben ik erachter gekomen dat ik liever aan de andere kant sta van de dj tafel en wegens tijdgebrek het ook steeds lastiger werd om alles goed te regelen.

        ik ben vervolgens alles gaan verkopen, beschik nu nog over een xdj-r1 voor als ik een keer een feestje heb dat ik toch nog matriaal heb. ook was ik van plan mn speaker set te verkopen en 2 topjes terug te kopen. helaas kwam ik die toppen niet tegen die ik zocht, en kwam er een mooi aanbod om een dap soundmate 3 mkII set met 2 extra toppen over te nemen voor een zeer aantrekkelijke prijs.

        Ik moet zeggen dat die soundmate toch wel super klinkt en vooral voor het geld.
        Nu ben ik van plan om deze set te verhuren aan kennissen collega drive in shows en oude klanten.

        Comment

        Working...