Starshow

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Starshow
    • Feb 2012
    • 30

Originally posted by Stoney3K
    Verder nette show! Die tweede KLS-800 set was echt niet te weinig, misschien eens over denken om er een tweede van aan te schaffen!

Voor de finishing touch: Een backdropje aan de lichtbrug hangen maakt het helemaal compleet.
    KLS 800 setje is niet van ons maar was gehuurd, voorlopig schaf ik geen licht aan. Heb nu 4 Eurolite led parren en verderest huur ik licht. Eerst ga ik investeren in 2 degelijke Table tops (bij voorkeur CDJ-350). Daarna waarschijnlijk 2 scanners. Maar Backdropje was hier inderdaad niet verkeerd geweest dank voor de tips!

Comment

• Starshow
      • Feb 2012
      • 30

Ik heb vandaag met het Daslight 3D programma de 4 shows neergezet voor op de website.

Onlysound Show

Small Show

Medium Show

Large show

voor geïterreseerden: www.starshow.nl

Comment

• Stoney3K
        • Sep 2007
        • 1399

Hou er wel rekening mee dat je 'truss' lichtbrug die 4 scanners van je grote show niet veilig gaat houden. Voor die opstelling zul je dus bij moeten gaan huren.
        First make it work, then make it look pretty!

Comment

• lorenz_LVO
          • Jan 2009
          • 45

Ik zou ze niet op de site zetten. Ik zou eerder dan de garage even proper maken een mooi doekje hangen en dan alles eens opstellen.
          Zal veel meer effect hebben en is veel mooier.
          Werk ook alles mooi weg dan. kabbeltjes netjes, doekje, geef de scans een mooie positie, kleur en gobo.
          De parren niet volledig open om een mooie foto te kunnen maken.

Zal meer uitstralen dan een tekeningn in een programma gemaakt. Dit programma kan je altijd gebruiken als je eens wat anders wilt laten zien aan mensen.
          Dat je speciaal hebt getekend voor hun met bv. Bijgehuurd materiaal.

Je bent heel goed bezig!!

mvg,
          Lorenz

Comment

• Starshow
            • Feb 2012
            • 30

Originally posted by lorenz_LVO
            Ik zou ze niet op de site zetten. Ik zou eerder dan de garage even proper maken een mooi doekje hangen en dan alles eens opstellen.
            Zal veel meer effect hebben en is veel mooier.
            Werk ook alles mooi weg dan. kabbeltjes netjes, doekje, geef de scans een mooie positie, kleur en gobo.
            De parren niet volledig open om een mooie foto te kunnen maken.

Zal meer uitstralen dan een tekeningn in een programma gemaakt. Dit programma kan je altijd gebruiken als je eens wat anders wilt laten zien aan mensen.
            Dat je speciaal hebt getekend voor hun met bv. Bijgehuurd materiaal.

Je bent heel goed bezig!!

mvg,

Lorenz
            ik vind het echt opstellen ook het mooist ja, maar omdat we de scan's altijd huren kunnen we dit helaas niet doen. dus voorlopig doen we het even zo

Comment

• DMiXed
              • Jan 2008
              • 370

Originally posted by Starshow
              KLS 800 setje is niet van ons maar was gehuurd, voorlopig schaf ik geen licht aan. Heb nu 4 Eurolite led parren en verderest huur ik licht. Eerst ga ik investeren in 2 degelijke Table tops (bij voorkeur CDJ-350). Daarna waarschijnlijk 2 scanners. Maar Backdropje was hier inderdaad niet verkeerd geweest dank voor de tips!
              Mag ik vragen waarom CDJ-350? Niet omdat ik anti-pioneer ben, maar ben benieuwd waarom je die spelers wilt.
              Eerder geef je aan dat je 700-800 euro hebt, voor dat geld kan je ook een andere nette speler kopen (denk aan bijvoorbeeld Denon of Reloop) die meer functies zullen hebben en het voor jouw even goed zullen doen als die Pioneers! Je klant zal je echt niet afrekenen op het feit dat je geen Pioneers hebt, vooral niet in het circuit waarin je je nu bevind.
              Persoonlijk vind ik de Pioneers de laatste tijd erg prijzig voor wat ze bieden, vooral die kleinere spelertjes en mixertjes zoals de CDJ-350 en DJM-350. Ik zou dus even verder kijken als ik jou was!
              Jeroen van Geffen

Comment

• Starshow
                • Feb 2012
                • 30

Originally posted by DMiXed
                Mag ik vragen waarom CDJ-350? Niet omdat ik anti-pioneer ben, maar ben benieuwd waarom je die spelers wilt.
                Eerder geef je aan dat je 700-800 euro hebt, voor dat geld kan je ook een andere nette speler kopen (denk aan bijvoorbeeld Denon of Reloop) die meer functies zullen hebben en het voor jouw even goed zullen doen als die Pioneers! Je klant zal je echt niet afrekenen op het feit dat je geen Pioneers hebt, vooral niet in het circuit waarin je je nu bevind.
                Persoonlijk vind ik de Pioneers de laatste tijd erg prijzig voor wat ze bieden, vooral die kleinere spelertjes en mixertjes
                zoals de CDJ-350 en DJM-350. Ik zou dus even verder kijken als ik jou was!
                klopt, daarom stond er ook bij voorkeur, maar ben ook al aan het kijken naar 2 ndx 400's of dns1200 of rmp 2.5 of 3

Comment

• Starshow
                  • Feb 2012
                  • 30

Update*

Op zaterdag 10 maart hebben we weer een party, natuurlijk foto's !
                  Last edited by Starshow; 24-02-12, 18:24.

Comment

• Starshow
                    • Feb 2012
                    • 30

Foto:

Comment

• vdlaanlichtengeluid
                      • Jun 2010
                      • 640

Ziet er netjes uit kerel! Waar zijn je lampen???

Comment

• Starshow
                        • Feb 2012
                        • 30

Originally posted by radioactivediscoshow
                        Ziet er netjes uit kerel! Waar zijn je lampen???
                        Dit was een showtje voor achtergrondmuziek waar verlichting niet gewenst was

Comment

• Starshow
                          • Feb 2012
                          • 30

Beste Forumers,

Na een kleine Time-out op't forum pak ik draad weer op.
                          Heb ondertussen wat nieuwe apparatuur gekocht en doe nu ook meer aan marketing.
                          Denk dat ik sinds Feb. 2012 stuk of 5 disco's achter de rug heb en er staan er al weer een aantal in de agenda.
                          Lijstje ziet er als volgt uit:

Geluid
                          2x JBL JRX115 Fullrange speakers
                          1x Phonic Max1500 Amp in flightcase
                          1x Traktor kontrol S2 in flightcase
                          1x Dell Studio Laptop met Traktor Pro
                          1x Shure PG58 microfoon

Licht
                          4x Eurolite Par64 ledspot
                          1x Showtec scanmaster 1 dmx-paneel

Overige
                          1x Lichtbrug (1,5mtr of 3mtr)
                          2x Speakerstandaard

Weet momenteel alleen niet zo goed wat de volgende aanschaf wordt :s. Jullie een idee?

voor liefhebbers: www.starshow.nl

Comment

• djspeakertje
                            • Oct 2008
                            • 1912

Afhankelijk van je budget en wensen:

- Nog 4 ledparren.
                            - Een nieuw setje PA (bij voorkeur iets met een subwoofer, al dan niet actief). Vergelijk voor de grap je JBL eens met bijvoorbeeld een setje actieve RCF's, ga je spontaan van sparen...
                            - Een echt mengpaneeltje doet wonderen als je laptop crasht, want ja, dat overkomt ook jou een keer... Een Allen&Heath ZED14 is perfect voor dit soort dingen. Genoeg kanalen om een keer karaoke te doen ofzo, en 4 stereokanalen, dus ruimte zat om cd spelers, laptops en andere meuk aan te sluiten.

Daan
                            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

Comment

• Starshow
                              • Feb 2012
                              • 30

Originally posted by djspeakertje
                              Afhankelijk van je budget en wensen:

- Nog 4 ledparren.
                              - Een nieuw setje PA (bij voorkeur iets met een subwoofer, al dan niet actief). Vergelijk voor de grap je JBL eens met bijvoorbeeld een setje actieve RCF's, ga je spontaan van sparen...
                              - Een echt mengpaneeltje doet wonderen als je laptop crasht, want ja, dat overkomt ook jou een keer... Een Allen&Heath ZED14 is perfect voor dit soort dingen. Genoeg kanalen om een keer karaoke te doen ofzo, en 4 stereokanalen, dus ruimte zat om cd spelers, laptops en andere meuk aan te sluiten.

Daan
                              Ja 4 parren erbij + rook heb ik ook al aan zitten denken, het probleem is alleen dat de eurolite par 64 led 10 mm black nergens meer te krijgen is....

Pa setje functioneert voor mijn soort feestjes voorlopig prima, maar zal over een paar jaar wel vervangen worden door een goed actief setje van RCF, DB, HK o.i.d.

Klein mixtafeltje is ook nog wel een goed idee ja.

aanstaanda zaterdag CD feest hockeyclub Den Haag, foto's komen!

Comment

• Starshow
                                • Feb 2012
                                • 30

Beste forummers, afgelopen zaterdag een feest gehad voor 250 kinderen.
                                Lijstje van apparatuur ( had wat bijgehuurd )

Geluid
                                2x JBL JRX115 Fullrange speakers
                                2x Soundprojects X-Act
                                1x Phonic Max1500 Amp in flightcase
                                1x Traktor kontrol S2 in flightcase
                                1x Dell Studio Laptop met Traktor Pro
                                1x Shure PG58 microfoon

Licht
                                2x Martin Roboscan 518
                                1x Showtec Titan Strobe
                                1x Antari 2000watt rookmachine
                                4x Eurolite Par64 ledspot