Dagje opzetten

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mark Vriens
    • Oct 2009
    • 139

Ja inderdaad. Denk dat ik zelf voor mij ooit nog eens 2x x18b wil hebben, maar eerst ga beginnen met 1 X18B. Waarschijnlijk wel een andere versterker als DAP. Heb nu de P1600, ben er toch niet helemaal tevreden over wegens grootte en gewicht...
    CDJ 2000's zijn in tha pocket!

Comment

• hardstyle
      • Jan 2010
      • 427

Wat bedoel je precies met de grootte? Is een normale maat hoor, alleen de diepte is een beetje irritant.
      En ja, het gewicht ook, maar dat maakt het zeker geen mindere versterker.

Comment

• Mark Vriens
        • Oct 2009
        • 139

Ja de diepte vindt ik erg groot... Crown maakt erg mooie versterkertjes, goed voor het geld en die zijn de helft zo groot en 5x zo licht... Maar verder zijn het leuke versterkers voor het geld hoor

Comment

• djsandman
          • Aug 2010
          • 74

Originally posted by Mark Vriens
          Ja de diepte vindt ik erg groot... Crown maakt erg mooie versterkertjes, goed voor het geld en die zijn de helft zo groot en 5x zo licht... Maar verder zijn het leuke versterkers voor het geld hoor
          Crown is inderdaad prima! Alleen de nieuwe XLS serie (digitale versterkers) vallen me een beetje tegen. Het gewicht is misschien 15 kg omlaag maar de prijs is omhoog en de power is ook omlaag!

Comment

• Mark Vriens
            • Oct 2009
            • 139

XLS hoorde ik dat deze minder waren ja! Maar de 2e handsmarkt is ook heel groot, en liever een oude, maar erg goede bak van een jaar of 3/4, dan een splinternieuwe, mindere bak...

Comment

• BCDrivein
              • Jan 2009
              • 130

Ik heb uiteindelijk gekozen voor 2x DAP X18B's. Die komen binnenkort.

Gister moeten draaien op een toernooi van een hockeyclub. Het was van 2 uur 's middags tot 10 uur 's avonds. Het was rond 7 uur te vergelijken met een hockeyfeest.

Kleine samenvatting:
              Ik ben erg verrast na deze dag hoe goed mijn DAP K115's zijn.
              Het begon om 2 uur en is uiteindelijk afgelopen om 10 uur. Eerst was het tot 9 uur, maar ze vroegen als het nog één uurtje langer kon. Uiteraard tegen betaling.
              Overdag moest er gewoon lekkere achtergrondmuziek zijn. Savonds was het een ander verhaal.
              Vanaf 7/8 uur leek het net een hockeyfeest, echt super!
              Daarom was ik ook zo verbaast over hoe goed die DAP K115's zijn, vooral met de muziek die meer bass bevatten.

Foto 1
              Foto 2

Qua ruimte konden we dus niet zoveel. Zoals je ziet staat ook één parren setje achter ons en één naast ons.
              Kabels waren ook niet echt hééééééél goed weggewerkt dat geef ik toe, maar niet dat de mensen dat heel goed zagen.

Ze hebben zelf daar ook erg veel foto's gemaakt. Ze hebben ook voor mij foto's gemaakt die ik kan gebruiken. Als er wat mooie tussen zitten dan zal ik die posten. Die foto's krijg ik binnenkort opgestuurd. De video komt binnenkort ook.
              een 15 jarige! :)

Comment

• apenzuursound
                • Nov 2009
                • 37

Ziet er leuk uit Waar is trouwens dat leuke afstandsbedieningje voor dat links onder het scherm licht?

Comment

• BCDrivein
                  • Jan 2009
                  • 130

Voor de LED strips onder mijn meubel.

Comment

• dj-wojcik
                    • Jul 2008
                    • 911

Om even te mogen gokken: American DJ LED Tubes
                    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• Whitefarmer
                      • Oct 2003
                      • 1244

Het lijkt wel of je topjes wat laag staan!
                      Groeten John
                      ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                      Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• BCDrivein
                        • Jan 2009
                        • 130

Nee, geen LED tubes, gewoon van die strips.
                        Voorbeeld

Topjes stonden op normale hoogte vond ik.

Comment

• Whitefarmer
                          • Oct 2003
                          • 1244

Ik heb meestal een fles spa rood bij me staan, maar jij hebt dat beter geregeld zie ik (foto 1) haha.

En wat je toppen betreft, je zult wel gelijk hebben, maar het lijkt toch echt of ze op ' de laagste stand' staan!!

En het gebeurt wel vaker dat een feestje bij de hockeyclub LIJKT op een hockeyfeest!!!
                          Groeten John
                          ps. Zou je je profiel in willen vullen, dat vinden we prettig hier op het forum (ook 'display age')
                          Gedaan?! .... oowh Okee, bedankt!

Comment

• BCDrivein
                            • Jan 2009
                            • 130

Originally posted by Whitefarmer
                            Ik heb meestal een fles spa rood bij me staan, maar jij hebt dat beter geregeld zie ik (foto 1) haha.

En wat je toppen betreft, je zult wel gelijk hebben, maar het lijkt toch echt of ze op ' de laagste stand' staan!!

En het gebeurt wel vaker dat een feestje bij de hockeyclub LIJKT op een hockeyfeest!!!
                            De toppen stonden niet op de laagste stand, om de 2e of 3e stand.
                            Wat betreft over dat feest, hier begint het met een hockeyfeestje en gaat het van een hockeyfeestje naar een hockeyfeest.

Comment

• Mark Vriens
                              • Oct 2009
                              • 139

Ik zet meestal, zoals ik aan neem wel meerderen, mijn toppen een halve meter onder de bovenkant van het plavond, wanneer deze niet te hoog is natuurlijk. Wel vind ik, dat deze toppen wel heel laag staan, kan best nog wel een halve meter de lucht in! (correct me if i'm wrong!!)

Comment

• dj-wojcik
                                • Jul 2008
                                • 911

What's about de zitzakken naast je statief?....
                                [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
                                [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

Working...