Hier wat foto's van mijn setje.
Tijdje terug het geluid verzorgt bij ludieke brandweer wedstrijden in Gendringen. vrijwillig ook nog
Normaal verhuur ik alleen , en draai ik zelf niet. Maar hiervoor maken we een keertje een uitzondering
apparatuur:
2x 15'' top
2x c-mark ct-1501
1x american audio v5001 plus
1x behringer vmx 100 ( tjah
)
1x citronic cd-s6 ultima
1x laptop met virtual dj
en een microfoontje ( samson Q7 )
Was leuk om te doen, wel aardig lang, van 9 tot 7.
De foto's zijn hier te vinden : klik
( ik heb ook de hele dag foto's lopen maken, dus het zijn voornamelijk foto's van de voorbereidingen en de wedstrijden zelf. )
Uiteindelijk zijn de duitsers uit Anholt er met de 1e prijs vandoorgegaan
Het leukste was, de nederlanders wilden aan het eind allemaal duitse feestnummers horen, terwijl de Duitsers juist liever nederlandstalige muziek hadden
Persoonlijk vind ik dat ik het nog wel aardig voor elkaar heb voor een 16 jarige
Volgende op de wenslijst is een processor en aansluitpaneeltje in het versterkerrack.
Tips en/of aanmerkingen hoor ik graag!
Tijdje terug het geluid verzorgt bij ludieke brandweer wedstrijden in Gendringen. vrijwillig ook nog

Normaal verhuur ik alleen , en draai ik zelf niet. Maar hiervoor maken we een keertje een uitzondering

apparatuur:
2x 15'' top
2x c-mark ct-1501
1x american audio v5001 plus
1x behringer vmx 100 ( tjah

1x citronic cd-s6 ultima
1x laptop met virtual dj
en een microfoontje ( samson Q7 )
Was leuk om te doen, wel aardig lang, van 9 tot 7.
De foto's zijn hier te vinden : klik
( ik heb ook de hele dag foto's lopen maken, dus het zijn voornamelijk foto's van de voorbereidingen en de wedstrijden zelf. )
Uiteindelijk zijn de duitsers uit Anholt er met de 1e prijs vandoorgegaan

Het leukste was, de nederlanders wilden aan het eind allemaal duitse feestnummers horen, terwijl de Duitsers juist liever nederlandstalige muziek hadden

Persoonlijk vind ik dat ik het nog wel aardig voor elkaar heb voor een 16 jarige

Tips en/of aanmerkingen hoor ik graag!
Comment