Mijn setje, GT-Sound

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • koen g
    • Oct 2009
    • 52

Mijn setje, GT-Sound

Hier wat foto's van mijn setje.
    Tijdje terug het geluid verzorgt bij ludieke brandweer wedstrijden in Gendringen. vrijwillig ook nog
    Normaal verhuur ik alleen , en draai ik zelf niet. Maar hiervoor maken we een keertje een uitzondering

apparatuur:
    2x 15'' top
    2x c-mark ct-1501
    1x american audio v5001 plus
    1x behringer vmx 100 ( tjah )
    1x citronic cd-s6 ultima
    1x laptop met virtual dj
    en een microfoontje ( samson Q7 )

Was leuk om te doen, wel aardig lang, van 9 tot 7.
    De foto's zijn hier te vinden : klik
    ( ik heb ook de hele dag foto's lopen maken, dus het zijn voornamelijk foto's van de voorbereidingen en de wedstrijden zelf. )

Uiteindelijk zijn de duitsers uit Anholt er met de 1e prijs vandoorgegaan
    Het leukste was, de nederlanders wilden aan het eind allemaal duitse feestnummers horen, terwijl de Duitsers juist liever nederlandstalige muziek hadden

Persoonlijk vind ik dat ik het nog wel aardig voor elkaar heb voor een 16 jarige Volgende op de wenslijst is een processor en aansluitpaneeltje in het versterkerrack.
    Tips en/of aanmerkingen hoor ik graag!
    Last edited by Mathijs; 03-11-10, 18:21.
  • dj-wojcik
    • Jul 2008
    • 911

een vraagje, loopt je cd speler wel eens vast?
    of heb je die hamer bij je cd speler liggen voor lastige verzoekjes de kop in te drukken

Last edited by dj-wojcik; 26-09-10, 17:54.
    [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
    [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• koen g
      • Oct 2009
      • 52

Dat is idd voor lastige klanten ,lastig volk die brandweermannen
      Die hamer lag daar om die deksel van de flightcase op de plaats te houden..

Comment

• dj-wojcik
        • Jul 2008
        • 911

En dat doe je altijd zo? Als je al ergens moet draaien. Want wat ik uit je verhaal begrijp is dat je alleen aan verhuur doet?
        [CENTER]DJ-Wojcik[/CENTER]
        [CENTER]Het is de kunst om van geluids-overlast een buurtfeest te maken ;)[/CENTER]

Comment

• koen g
          • Oct 2009
          • 52

Nou eigenlijk doe ik dat niet altijd , maar in dit geval kon niemand het zien,
          en ik had liever een hamer daar liggen dan dat het deksel naar beneden vloog een beetje improvisatie kan geen kwaad
          Inderdaad normaal doe ik alleen maar verhuur.

Comment

• Marijnnn
            • Aug 2010
            • 1

kratradio van tweakers

Comment

• goldsound
              • Jan 2003
              • 429

Originally posted by Marijnnn

kratradio van tweakers
              En het doel van deze post? Niets zinnigs betreffende dit topic te melden, niet posten aub.

/Ontopic.

Waarom niet de keuze voor de bassen op de grond en de toppen op paaltjes erboven?
              Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Comment

• koen g
                • Oct 2009
                • 52

Inderdaad kistradio van tweakers, stond daar met een microfoontje eropaan gesloten.

Dat was voor mij een hele simpele keuze, de tussenpaaltje's zijn nog in de maak
                Het zijn aardig zware toppen, dus ik ben bezig om met truss tussenpalen te maken, dat is een stuk steviger en ziet er ook mooi uit vind ik zelf.

Comment

• koen g
                  • Oct 2009
                  • 52

Laatst geluidssetje afgeregeld, meteen even een foto gemaakt : klik
                  Hier nog wat foto's : klik2!
                  Ben zo best tevreden over 't setje, klinkt goed. Alleen de subjes houden de toppen niet bij. Ga dan ook binnenkort op zoek naar 4 subjes ( pa-markt )
                  en een versterker voor de toppen, nu draait de set namelijk mono.

Comment

• hardstyle
                    • Jan 2010
                    • 427

Stereo effect zou inderdaad geen kwaad kunnen Voor een 15" subje zijn ze wel super compact.
                    Voor de rest: heel basic. Maar toch genoeg.

ps. offtopic Ja, die brandweermannen zijn vaak lastig volk (me pa). Hij is naar een andere ludieke wedstrijd gegaan die dag, ergens nog redelijk in de buurt.

Comment

• nielsb
                      • Jun 2006
                      • 98

Toch wel grappig om te zien dat uitgerekent bij de brandweer de afrok van het podium niet helemaal aan de brandveiligheidseisen voldoet....

Comment

• koen g
                        • Oct 2009
                        • 52

Inderdaad,, klopt niet helemaal nee. scheelt dat er op 10m afstand 4 brandweer wagens + 100 brandweer lui aanwezig waren. Maar dat is natuurlijk geen excuus!
                        podium was ook niet van mij/door mij geregeld, stond daar al, eigenlijk een beetje overbodig, behalve dat ik nu mooi zicht had

Comment

Working...